Přejít na obsah

Pokles otáček Fabia 1.9 SDI


Doporučené příspěvky

Dobrý den a zdravím všechny příznivce Fabii.

Nedávno jsem koupil Škodu Fabii 1.9 SDI. Jelikož byla z firmy, kde byly prováděny veškeré opravy v autorizovaných servisech, tak jsem s koupí neváhal ani minutu a k tomu vypadala jako nová, ikdyž má najetých 150 tis.km.

Bohužel se však potvrdilo přísloví Neříkej hop dokud nepřeskočíš.

Když jezdím po městě nebo po rovině na jakýkoliv převodový stupeň, ale do 100 km/hod a otáčky můžou být i do 3500, tak auto šlape jak hodinky. Když však jedu do kopce nebo zvýším rychlost nad 100 km/hod, tak auto po chvilí začne ztrácet výkon, jako kdyby někdo vypl přívod nafty, až úplně motor zhasne a já zůstanu bezradně stát (klidně i v křižovatce). Po deseti minutách stání auto opět nastartuje, jako by nic a vše funguje až do doby než se opět dostanu nad stovku. Dokonce jsem zkoušel podřazovat a držet to v otáčkách, na chvíli se to chytne a pak opět otáčky dolů a tak z pětky se to opakuje až do dvojky, kdy mi auto zhasne. Po zhasnutí motoru a okamžitém startu to nejde a stále svítí kontrolka baterie. Až po deseti minutách je Fabka opět READY.

Jelikož se na tyto stránky dívá strašně moc lidí a jsou tady zkušenosti z praxe, chtěl bych tedy touto cestou poprosit o radu čím to může být, případně jestli lze závada zjistit "DOMA" bez servisu.

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den a zdravím všechny příznivce Fabii.

Nedávno jsem koupil Škodu Fabii 1.9 SDI. Jelikož byla z firmy, kde byly prováděny veškeré opravy v autorizovaných servisech, tak jsem s koupí neváhal ani minutu a k tomu vypadala jako nová, ikdyž má najetých 150 tis.km.

Bohužel se však potvrdilo přísloví Neříkej hop dokud nepřeskočíš.

Když jezdím po městě nebo po rovině na jakýkoliv převodový stupeň, ale do 100 km/hod a otáčky můžou být i do 3500, tak auto šlape jak hodinky. Když však jedu do kopce nebo zvýším rychlost nad 100 km/hod, tak auto po chvilí začne ztrácet výkon, jako kdyby někdo vypl přívod nafty, až úplně motor zhasne a já zůstanu bezradně stát (klidně i v křižovatce). Po deseti minutách stání auto opět nastartuje, jako by nic a vše funguje až do doby než se opět dostanu nad stovku. Dokonce jsem zkoušel podřazovat a držet to v otáčkách, na chvíli se to chytne a pak opět otáčky dolů a tak z pětky se to opakuje až do dvojky, kdy mi auto zhasne. Po zhasnutí motoru a okamžitém startu to nejde a stále svítí kontrolka baterie. Až po deseti minutách je Fabka opět READY.

Jelikož se na tyto stránky dívá strašně moc lidí a jsou tady zkušenosti z praxe, chtěl bych tedy touto cestou poprosit o radu čím to může být, případně jestli lze závada zjistit "DOMA" bez servisu.

Děkuji

Nedávno jsem řešil stejnej problém, zkusil jsem vyměnit pal.filtr, ale nepomohlo to. Nakonec jsem zjistil, že je sání v nádrži přicpaný hmyzem. Dá se to zjistit i vyčistit doma. Chce to jen trochu trpělivosti, otevřít zvrchu nádrž, vyndat a úplně rozebrat plovák a sání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nedávno jsem řešil stejnej problém, zkusil jsem vyměnit pal.filtr, ale nepomohlo to. Nakonec jsem zjistil, že je sání v nádrži přicpaný hmyzem. Dá se to zjistit i vyčistit doma. Chce to jen trochu trpělivosti, otevřít zvrchu nádrž, vyndat a úplně rozebrat plovák a sání.

taký istý problém sa mi stal v zime a som si myslel, že mi zamrzla nafta, ale napokon to bola zacpana trubička sania v nádrži. Vyčistil a zase ide ako dábel. Na leto chystám že pojdem už len na výpary a potom otvorím nádrž a vyčistím, vyutieram aj nasávanie. Určite tam je veľa bordelu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den a zdravím všechny příznivce Fabii.

Nedávno jsem koupil Škodu Fabii 1.9 SDI. Jelikož byla z firmy, kde byly prováděny veškeré opravy v autorizovaných servisech, tak jsem s koupí neváhal ani minutu a k tomu vypadala jako nová, ikdyž má najetých 150 tis.km.

Bohužel se však potvrdilo přísloví Neříkej hop dokud nepřeskočíš.

Když jezdím po městě nebo po rovině na jakýkoliv převodový stupeň, ale do 100 km/hod a otáčky můžou být i do 3500, tak auto šlape jak hodinky. Když však jedu do kopce nebo zvýším rychlost nad 100 km/hod, tak auto po chvilí začne ztrácet výkon, jako kdyby někdo vypl přívod nafty, až úplně motor zhasne a já zůstanu bezradně stát (klidně i v křižovatce). Po deseti minutách stání auto opět nastartuje, jako by nic a vše funguje až do doby než se opět dostanu nad stovku. Dokonce jsem zkoušel podřazovat a držet to v otáčkách, na chvíli se to chytne a pak opět otáčky dolů a tak z pětky se to opakuje až do dvojky, kdy mi auto zhasne. Po zhasnutí motoru a okamžitém startu to nejde a stále svítí kontrolka baterie. Až po deseti minutách je Fabka opět READY.

Jelikož se na tyto stránky dívá strašně moc lidí a jsou tady zkušenosti z praxe, chtěl bych tedy touto cestou poprosit o radu čím to může být, případně jestli lze závada zjistit "DOMA" bez servisu.

Děkuji

Tento problém může nastat i při přehození hadic přívodu a odvodu nafty!!!!Buď na filtru nebo po cestě k nádrží!!Mohlo se to někomu povést po odpojení a opětovném připojení!(třeba u výměny rozvodů si to odpojuji pod nádobkou na chl.kapalinu a tam se to může stát!)Zkontroluj to!Modrá hadice popř, trubka je zpátečka-černá je přívod!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...