Jims1 Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 prosim mam dotaz, předem se omlouvam jestli to tu někde už je ale nenašel sem to...mužete mi sem prosim někdo popsat jak se zamračuje ( prodlužuje ) kapota?? nikde jsem nenašel navod jak se to dělá...předem diky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 stručně..vemeš plech, přivařiš, vytvaruješ, zahladiš upraviš..nastříkáš kapotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jims1 Vloženo 30. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 to jo..to už mi někdo říkal..ale lepíš celej ten díl toho prodloužení??nebo třeba jen proužky postupně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 a když jsme u toho, kdo ví o někom, kdo to opravdu kvalitně udělá, hm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 naozaj kvalitne sa to podla mna urobit neda. mam kamarata ktory sa zivi plecharinou a je skutocne precizny. robil to sam sebe a miesto tmelu to dokonca tvaroval a vylieval olovom a plamenom. pri najvacsej snahe a vyztuzovaniu mu najviac lak vydrzal pol roka bez mikroprasklin. ten plech jednoducho pracuje. je tenky a pracuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jims1 Vloženo 31. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 no s tim bych moc nesouhlasil..nikde na foru jsems e nedočetl že by s tim měl někdo problem ap ořad mu praskal lak nebo tak...myslim že se to dá udělat aby to par let vydrželo ne? jinak ještě se chci zeptat... musí se nějak brousit maska????podle obrázků Fabii s přetaženou kapotou se mi nezdá že by ta maska byla uplně celá..přeci jen ten znak uprostřed moc vyčnívá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 31. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 olin - praská a má přes to i carbon žabička (zelená axon) - praská Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jims1 Vloženo 31. Srpen 2008 Autor Sdílet Vloženo 31. Srpen 2008 tak to je celkem špatný..jestli to praská i tomu jak má tu žabku..tak to asi bude praskat každému:-( ale to mi neříkejte když se to šikovně navaří? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domino666 Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 kup si karbon (origo) a vyrez a vytvaruj si celu kapotu podla potreby a nic sa ti nebude praskat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 já nevím, sice na tom mám jen barvu bez vrchního laku, ale nepraská Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 jasan ,ale jak dlouho ta haupna jezdí? prodělala zimu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 mám jí cca od března, takže zimu ne-e uvidíme na jaře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jims1 Vloženo 4. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2008 mno tak ja myslim že když to drží od března že to přežuje i zimu ne???mě to ted bude dělat známej tu kapotu..takže první co zažije bude zima..když to popraská tak budu muset koupit novou kapotu..ale co sem koukal na autovrakovišti nejsou drahé...cca kolem 2000...a stříkání mam zadarmo:-) ... ..jinak jestli má někdo ještě nějaké poznatky určitě je sem napište Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technikus Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 Kluci, nevíte na kolik by vyšlo lakování kapoty na modrou metalízu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 mám jí cca od března, takže zimu ne-e uvidíme na jaře tak tak uvidíš po zimě, buď bude žít a nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 4. Září 2008 Sdílet Vloženo 4. Září 2008 to je přeci nesmysl, pokud se to opravdu dobře natvaruje (aby se co nejméně kitovalo) a navaří po celé délce, tak to praskat nemůže. Základem je ale to naprosto přesné natvarování a popravdě řečeno to umí málokdo. Zkusil bych se obrátit na nějakého karosáře, který dělá veterány. Když uměj z plechu vysochat celou novou kasli, tak tohle udělaj levou zadní. Bude to ale drahé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jims1 Vloženo 5. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2008 nj tak peníze s tim počítam..a takY si myslim že to musí být v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 to je přeci nesmysl, pokud se to opravdu dobře natvaruje (aby se co nejméně kitovalo) a navaří po celé délce, tak to praskat nemůže. Základem je ale to naprosto přesné natvarování a popravdě řečeno to umí málokdo. Zkusil bych se obrátit na nějakého karosáře, který dělá veterány. Když uměj z plechu vysochat celou novou kasli, tak tohle udělaj levou zadní. Bude to ale drahé... ona přední haupna má jednu zvláštnost a to je její zabouchnutí, ale to tobě asi říkat nemusím ty nesmysle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Září 2008 Sdílet Vloženo 5. Září 2008 ona přední haupna má jednu zvláštnost a to je její zabouchnutí, ale to tobě asi říkat nemusím ty nesmysle No a právě zkušený karosář musí vědět, jaké na tom z druhé strany musí udělat prolisy, lemy či jiné výztuhy. Fabie přeci nemá až tak dlouhou haoupnu, aby se nedala ještě prodloužit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jims1 Vloženo 5. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2008 Bobiku...co si myslel tim zaboucháváním?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 třískáš s tím - tak to bude vždycky praskat. a prolisy - k čemu ti bude prolis na druhým plechu, kterej přivaříš k původnímu? A rupne to vždy v místě spoje. Postupem času to prostě vypraská. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 no a nemyslel si tím, jako že udělá celou kapotu ´jako jeden kus a ne navařování plechu na původní kapotu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 kapotu jako celek novou z jednoho kusu neudělá ani omylem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 Praskat to bude taky proto, že každá část se vlivem teplot bude pnout jinak... Jedině....pokud by to byl soudruh ze Sovětského Svazu, nebo příbuzný Chucka Norrise, tak ji udělá novou i z jednoho, nebo dokonce i ze žádnýho kusu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 třískáš s tím - tak to bude vždycky praskat.a prolisy - k čemu ti bude prolis na druhým plechu, kterej přivaříš k původnímu? A rupne to vždy v místě spoje. Postupem času to prostě vypraská. Ty prostě nechceš slyšet, že to praskat nemusí . Dělat celou novou kapotu je škoda práce, když se dá využít seriový díl. Ovšem ani to není nemožné. Teď nevím jestli víš okom tady mluvím. Já nemyslel klasického klempíře, který ti vymění blatník nebo srovná auto po bouračce. Ale karosáře, který ti z rovného plechu vybouchá nový blatník. Ty prolisy samozřejmě musí nějakým způsobem navazovat na výztuhy původní haupny. Zjednodušeně řečeno: výztuhy ze spodu kapoty se musí nejdříve protáhnout a pak na to zeshora přinařit plech. Jestli to tady všichni máte udělaný tak, že na kapotu zepředu navaříte kus rovnýho plechu (a ještě o něco silnějšího, aby se to nekroutilo), tak se nedivím, že vám to praská. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.