Přejít na obsah

prodloužení kapoty


Jims1

Doporučené příspěvky

naozaj kvalitne sa to podla mna urobit neda. mam kamarata ktory sa zivi plecharinou a je skutocne precizny. robil to sam sebe a miesto tmelu to dokonca tvaroval a vylieval olovom a plamenom. pri najvacsej snahe a vyztuzovaniu mu najviac lak vydrzal pol roka bez mikroprasklin. ten plech jednoducho pracuje. je tenky a pracuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no s tim bych moc nesouhlasil..nikde na foru jsems e nedočetl že by s tim měl někdo problem ap ořad mu praskal lak nebo tak...myslim že se to dá udělat aby to par let vydrželo ne?

jinak ještě se chci zeptat... musí se nějak brousit maska????podle obrázků Fabii s přetaženou kapotou se mi nezdá že by ta maska byla uplně celá..přeci jen ten znak uprostřed moc vyčnívá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno tak ja myslim že když to drží od března že to přežuje i zimu ne???mě to ted bude dělat známej tu kapotu..takže první co zažije bude zima..když to popraská tak budu muset koupit novou kapotu..ale co sem koukal na autovrakovišti nejsou drahé...cca kolem 2000...a stříkání mam zadarmo:-) ...

..jinak jestli má někdo ještě nějaké poznatky určitě je sem napište

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je přeci nesmysl, pokud se to opravdu dobře natvaruje (aby se co nejméně kitovalo) a navaří po celé délce, tak to praskat nemůže. Základem je ale to naprosto přesné natvarování a popravdě řečeno to umí málokdo. Zkusil bych se obrátit na nějakého karosáře, který dělá veterány. Když uměj z plechu vysochat celou novou kasli, tak tohle udělaj levou zadní. Bude to ale drahé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je přeci nesmysl, pokud se to opravdu dobře natvaruje (aby se co nejméně kitovalo) a navaří po celé délce, tak to praskat nemůže. Základem je ale to naprosto přesné natvarování a popravdě řečeno to umí málokdo. Zkusil bych se obrátit na nějakého karosáře, který dělá veterány. Když uměj z plechu vysochat celou novou kasli, tak tohle udělaj levou zadní. Bude to ale drahé...

ona přední haupna má jednu zvláštnost a to je její zabouchnutí, ale to tobě asi říkat nemusím ty nesmysle :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ona přední haupna má jednu zvláštnost a to je její zabouchnutí, ale to tobě asi říkat nemusím ty nesmysle :rolleyes:

No a právě zkušený karosář musí vědět, jaké na tom z druhé strany musí udělat prolisy, lemy či jiné výztuhy. Fabie přeci nemá až tak dlouhou haoupnu, aby se nedala ještě prodloužit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

třískáš s tím - tak to bude vždycky praskat.

a prolisy - k čemu ti bude prolis na druhým plechu, kterej přivaříš k původnímu? A rupne to vždy v místě spoje. Postupem času to prostě vypraská.

Ty prostě nechceš slyšet, že to praskat nemusí :) .

Dělat celou novou kapotu je škoda práce, když se dá využít seriový díl. Ovšem ani to není nemožné. Teď nevím jestli víš okom tady mluvím. Já nemyslel klasického klempíře, který ti vymění blatník nebo srovná auto po bouračce. Ale karosáře, který ti z rovného plechu vybouchá nový blatník.

Ty prolisy samozřejmě musí nějakým způsobem navazovat na výztuhy původní haupny. Zjednodušeně řečeno: výztuhy ze spodu kapoty se musí nejdříve protáhnout a pak na to zeshora přinařit plech. Jestli to tady všichni máte udělaný tak, že na kapotu zepředu navaříte kus rovnýho plechu (a ještě o něco silnějšího, aby se to nekroutilo), tak se nedivím, že vám to praská.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...