injeniero Vloženo 2. Září 2008 Sdílet Vloženo 2. Září 2008 Zdur spolubojovnici, mam dotaz (spise jen potvrzeni mych domenek). Z niceho nic se objevila hlaska "Emise do dilny" a rozsvitil se 'vrtulnik' (takova ta kontrolka). Po 2 dnech opatrne jizdy to samo zmizlo, ale auto se zaclo chovst divne. Nejde za plynem, zejmena na 2. rychlostni stupen. Proste je takovy liny. Na 3ku a 4ku uz je to lepsi. Ale proste to neni ono. Leju do toho Shellku, momentalnce V Power Diesel. Na tu 2ku je to asi nejhorsi, proste jako by vubec nereagovala na plyn, teda se zpozdenim a ma tendence i jako padat vykon. Nastup turba uz neni tak vyraznej, ale celkem je (zejmena na 3ku a 4ku). Tusim spravne, odeslou vahu vzduchu, nebo neco s turbem (ventil N75}? Pristi tyden jdu to pichnout na poc. Dikes P. PS: OII 10/2004 75tis km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
injeniero Vloženo 5. Září 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2008 Ja se z toho auta fakt pos... Uz 4 dny, jak mavnutim kouzelneho proutku, jede jak z fabriky. Startuje studeny na drc, a je jedno jak dlouho stoji... za plynem jde jedna basen... Asi se nekde neco hnulo. Vymetl jsem svoji blbosti totiz pricnej prah,az jsem skrtnul vyfukem o zem.... Ja uz nicemu nerozumim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. Září 2008 Sdílet Vloženo 6. Září 2008 Ja se z toho auta fakt pos... Uz 4 dny, jak mavnutim kouzelneho proutku, jede jak z fabriky. Startuje studeny na drc, a je jedno jak dlouho stoji... za plynem jde jedna basen... Asi se nekde neco hnulo. Vymetl jsem svoji blbosti totiz pricnej prah,az jsem skrtnul vyfukem o zem.... Ja uz nicemu nerozumim... tak to nech, ta svině ti odejde až budeš někde hodně daleko od domova. Tu závadu bych si určitě přečet ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 Zdur spolubojovnici,mam dotaz (spise jen potvrzeni mych domenek). Z niceho nic se objevila hlaska "Emise do dilny" a rozsvitil se 'vrtulnik' (takova ta kontrolka). Po 2 dnech opatrne jizdy to samo zmizlo, ale auto se zaclo chovst divne. Nejde za plynem, zejmena na 2. rychlostni stupen. Proste je takovy liny. Na 3ku a 4ku uz je to lepsi. Ale proste to neni ono. Leju do toho Shellku, momentalnce V Power Diesel. Na tu 2ku je to asi nejhorsi, proste jako by vubec nereagovala na plyn, teda se zpozdenim a ma tendence i jako padat vykon. Nastup turba uz neni tak vyraznej, ale celkem je (zejmena na 3ku a 4ku). Tusim spravne, odeslou vahu vzduchu, nebo neco s turbem (ventil N75}? Pristi tyden jdu to pichnout na poc. Dikes P. PS: OII 10/2004 75tis km. Tak to znám. Korsika 2008 Letos na konci srpna mě polovička ukecala a tak jsme vyrazili na dovolenou na tento francouzský ostrov. Cestou po dálnici v Rakousku nám na naší OII 2.0 TDI 2 x přestal fungovat tempomat ( po výp. a zap motoru) už zase běžel. Několik hodin poté v okolí Benátek přestalo auto úplně táhnout. Po zastavení a "restartu"(vyp a zap) auto opět jede normálně a až do zpáteční cesty bez problémů. Cestou zpět tentokrát v Rakousku auto opět přestalo táhnout - po "restartu" zas vše v normálu. Příjezd do Čech a kousek od Břeclavi se napojuji na dálnici a nechám vyprovokovat "blbečkem" v pravem pruhu s Almerou, kdy mi schválně zrychluje abych jej nepředjel. Za okamžik jedeme oba přes 200Km/h - cesta je rozbitá - děs. Blbeček po chvilce sjíždí s dálnice a já ubírám na 130 Km/h. Po minutě auto opět nejede. Zastavuji u kraje opět "restartuji motor, ale při rozjezdu se na autě rozsvěcuje oranžová kontrolka s motorem a palubní počítač píše Emise! Do dílny! Takto dojedu domů (bez vytáčení nad 3000 ot/ min). Doma jedu po vyložení auta do servisu, kde se objevuje chyba regulace turba. Servis navrhuje výměnu váhy včetně části potrubí sání (asi 1/2 roku zpátky dělalo auto podobné psí kusy a v Bosch servisu vyměnili pouze váhu). Tvrdí že je potřeba váhu měnit jako celek i s kouskem potrubí. Nemíním se s nima hádat, ale chci garanci že v případě že bude vadný regulační ventil turba - vezmou si váhu zpět. Auto je po výměně váhy živější a ani při uplném výtačení přes 4000 ot/min nepada do nouzového režimu. Jinak jsem měl z prd..le kliku , že auto dojelo až domů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.