Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdur spolubojovnici,

mam dotaz (spise jen potvrzeni mych domenek). Z niceho nic se objevila hlaska "Emise do dilny" a rozsvitil se 'vrtulnik' (takova ta kontrolka). Po 2 dnech

opatrne jizdy to samo zmizlo, ale auto se zaclo chovst divne. Nejde za plynem, zejmena na 2. rychlostni stupen. Proste je takovy liny. Na 3ku a 4ku uz je to lepsi. Ale proste to neni ono. Leju do toho Shellku, momentalnce V Power Diesel. Na tu 2ku je to asi nejhorsi, proste jako by vubec nereagovala na plyn, teda se zpozdenim a ma tendence i jako padat vykon. Nastup turba uz neni tak vyraznej, ale celkem je (zejmena na 3ku a 4ku).

Tusim spravne, odeslou vahu vzduchu, nebo neco s turbem (ventil N75}? Pristi tyden jdu to pichnout na poc.

Dikes P.

PS: OII 10/2004 75tis km.

  • Autor

Ja se z toho auta fakt pos... :076

Uz 4 dny, jak mavnutim kouzelneho proutku, jede jak z fabriky. Startuje studeny na drc, a je jedno jak dlouho stoji... za plynem jde jedna basen...

Asi se nekde neco hnulo. Vymetl jsem svoji blbosti totiz pricnej prah,az jsem skrtnul vyfukem o zem.... Ja uz nicemu nerozumim...

Ja se z toho auta fakt pos... :076

Uz 4 dny, jak mavnutim kouzelneho proutku, jede jak z fabriky. Startuje studeny na drc, a je jedno jak dlouho stoji... za plynem jde jedna basen...

Asi se nekde neco hnulo. Vymetl jsem svoji blbosti totiz pricnej prah,az jsem skrtnul vyfukem o zem.... Ja uz nicemu nerozumim...

tak to nech, ta svině ti odejde až budeš někde hodně daleko od domova. Tu závadu bych si určitě přečet !

  • 2 týdny později...
Zdur spolubojovnici,

mam dotaz (spise jen potvrzeni mych domenek). Z niceho nic se objevila hlaska "Emise do dilny" a rozsvitil se 'vrtulnik' (takova ta kontrolka). Po 2 dnech

opatrne jizdy to samo zmizlo, ale auto se zaclo chovst divne. Nejde za plynem, zejmena na 2. rychlostni stupen. Proste je takovy liny. Na 3ku a 4ku uz je to lepsi. Ale proste to neni ono. Leju do toho Shellku, momentalnce V Power Diesel. Na tu 2ku je to asi nejhorsi, proste jako by vubec nereagovala na plyn, teda se zpozdenim a ma tendence i jako padat vykon. Nastup turba uz neni tak vyraznej, ale celkem je (zejmena na 3ku a 4ku).

Tusim spravne, odeslou vahu vzduchu, nebo neco s turbem (ventil N75}? Pristi tyden jdu to pichnout na poc.

Dikes P.

PS: OII 10/2004 75tis km.

Tak to znám.

Korsika 2008

Letos na konci srpna mě polovička ukecala a tak jsme vyrazili na dovolenou na tento francouzský ostrov.

Cestou po dálnici v Rakousku nám na naší OII 2.0 TDI 2 x přestal fungovat tempomat ( po výp. a zap motoru) už zase běžel.

Několik hodin poté v okolí Benátek přestalo auto úplně táhnout. Po zastavení a "restartu"(vyp a zap) auto opět jede normálně a až do zpáteční cesty bez problémů.

Cestou zpět tentokrát v Rakousku auto opět přestalo táhnout - po "restartu" zas vše v normálu.

Příjezd do Čech a kousek od Břeclavi se napojuji na dálnici a nechám vyprovokovat "blbečkem" v pravem pruhu s Almerou, kdy mi schválně zrychluje abych jej nepředjel.

Za okamžik jedeme oba přes 200Km/h - cesta je rozbitá - děs. Blbeček po chvilce sjíždí s dálnice a já ubírám na 130 Km/h.

Po minutě auto opět nejede. Zastavuji u kraje opět "restartuji motor, ale při rozjezdu se na autě rozsvěcuje oranžová kontrolka s motorem a palubní počítač píše Emise! Do dílny!

Takto dojedu domů (bez vytáčení nad 3000 ot/ min). Doma jedu po vyložení auta do servisu, kde se objevuje chyba regulace turba. Servis navrhuje výměnu váhy včetně části potrubí sání (asi 1/2 roku zpátky dělalo auto podobné psí kusy a v Bosch servisu vyměnili pouze váhu). Tvrdí že je potřeba váhu měnit jako celek i s kouskem potrubí. Nemíním se s nima hádat, ale chci garanci že v případě že bude vadný regulační ventil turba - vezmou si váhu zpět. Auto je po výměně váhy živější a ani při uplném výtačení přes 4000 ot/min nepada do nouzového režimu.

Jinak jsem měl z prd..le kliku , že auto dojelo až domů.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.