Parno Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 Zdarec :help: Chci si kupovat Octu 1.8 T :kuk: Mam ji sestavenou a chci si ji objednat teda novou Tetka me nekdo pls reknete jakej je rozdil v motoru pomineme vykon ten vim Je tam vetsi turbo bo jak . Sem z toho nejak zmatenej nebo je to jen zalezitosti firemniho softveru. Nevim Jsme z toho LAMA Sory za blbej dotaz . :help: Myslim tim 1.8T a 1.8T RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 Je tam rozdiel v riadiacej jednotke rs ma dve lambdy viac cidiel ine turbo el plyn prevodovku ale piesty ojnice blok motora atd su rovnake pokial som tu na fore dobre cital. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 Jakub skodik sa mi zda ze to tu rozpisal presne zoznam. Skus pohladat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parno Vloženo 20. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 Jakub skodik sa mi zda ze to tu rozpisal presne zoznam. Skus pohladat JJJ dikes zkusim oki uz to nekdo predelaval ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 jj jakub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 20. Duben 2008 Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 Už se to tu řešilo projed starší témata Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blazer Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 Zdravim, zajimal by mě rozdíl mezi temito motory. Jestli se liší jiným turbem nebo jen uprávou řídící jednotky. ? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iviak Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 konstrukcne su to tie iste motory,lisia sa inym plniacim tlakom turba a inym softwerom ECU.aspon tak som to cital na nete..http://www.autotrade.sk/Skoda-octavia-rs-prezentacia.asp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. Září 2008 Sdílet Vloženo 7. Září 2008 Tudíž kdybys chtěl dobře poladit tak turbo a vstřikovače ze 165kw verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 8. Září 2008 Sdílet Vloženo 8. Září 2008 Jiné turbo, jiné vstřiky, jiná řídící jednotka, větší průměr výfuku. Turbo k04 ze 165 kW nelze - respektive lze, ale pak jiné svody, jiný 1. díl výfuku a jiné potrubí na přívod a odvod oleje a vody. Nebo turbo 165 kW v provedení jako je normální - VW nedodává - horko těžko někde seženeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 mám dotaz jak sedím v autě a nastartuju tak slyším fakt slabě něco jakoby tikání nebo lupkání a po asi 4s to přejde, jako všechno mám v pořádku ale zajímá mě co to je , jsem takový že rád vím co to dělá??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 mám dotaz jak sedím v autě a nastartuju tak slyším fakt slabě něco jakoby tikání nebo lupkání a po asi 4s to přejde, jako všechno mám v pořádku ale zajímá mě co to je , jsem takový že rád vím co to dělá??? nedělá ti to uhlíkovej filtr, je to slyšet od motoru nebo s kabiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 10. Září 2008 Sdílet Vloženo 10. Září 2008 mám pocit že s kabiny, ale není to nějaká vada že?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 vyřešeno jsou to motorky klimatizace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 11. Září 2008 Sdílet Vloženo 11. Září 2008 ještě bych chtěl do mojeho motoru 1,8T 110KW dát větší vstřiky a palivovou lištu, pomohlo by to trochu přidat výkonu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 bez upravy sw asi nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 a se správnou upravou kol ik by to tak mohlo dát navíc výkonu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 16. Září 2008 Sdílet Vloženo 16. Září 2008 Pokud das vetsi vstriky a nechas seriove turbo, tak to pojede jen a jen hur. A sw ti na to taky nikdo neudela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bassaqq Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 je pravda, že RS má proměnné časování ventilů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mustafa Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 RS i některý 110kw verze maj tzv napínák vaček, kterej ovládá časování sacích ventilů. AGU a starší 1,8T toto nemaji. Maj taky malinko větší spotřebu a sou v emisní třídě Euro3 oproti ty s napínákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.