Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Vidím, že šéf má pravdu - je to práce s lidmi...

V záplavě těch informací a measuringů jsem zapoměl vlastně problém, který řešíš....

Každopádně jestli řešíš nějaký problém, tak je fakt lepší to dat rozumnému člověku...

Několikrát sem řešil případy po některých "rádoby" ... ve finále jsem potom za <> já....protože řeknu tohle je špatně....a pak tam zákazníka volám na 3x či 4x abys to vůbec dal dokupy - nehledě na hromadu věcí, které tam jsou podceněny.

Hmmm.

Tak teda asi predsalen budem musiet vyrazit do tej maštale.

Ufff bože ako sa mi nechce... :-(

fakt som nepoučitelny blb

zrovna v pátek jsem předával auto 1.8 RC přečipovanou na 154 kW, se zařízením BRC P@Drive, nádrž 74l,nejsilnější vstřiky, ani ti nebudu psát kolik jela, bylo by to na papíry.. cena 31500,-,

no jo....ma chceš akurát naštvať, čo? ;-)

No s RS to je na papiere i s pošahaným plynom... :)

KEby som to tušil..a to som do toho šiel s tým, že nemusím šetriť za každú cenu...a narazím na toho garážmajstra...

74L? To jako toroid miesto rezervy? To snaď nie...??

nikoho nechci nikoho naštvat(stačí ti co se naštvou sami), samozřejmě že 74l, dá se tam exelentně dát a dokonce u 1 čkové verze ani nevyčuhuje z kufru,takže rovina....

majitelem je 1Radar zde z fora...

fakt som nepoučitelny blb

Publikováno 28. listopad 2012 - 22:38

Publikováno 28. listopad 2012 - 23:01

Na tos došels za 23minut? :D:D Nebo sem tvůj příspěvek nepochopil :D

  • 2 měsíce později...

Ahoj, sleduje to tu ešte dakto?

Dostal som tu rady hlavne typu "vyhoď to a kúp si odomňa poriadny"

Ale aj tak by ma zaujímal váš názor na technické veci.

Sem s nimi..

A asi založím nový thread s novými otázkami.

tak ono moc rad nedostanes... neni to o tom ze by treba Paul nechtel poradit, on ani moc dobre po netu nemuze. Nejdriv je otazka jak je vsechno nadimenzovano a jak je vsechno nainstalovano a zapojeno... Jestli vis ze tohle je v poradku tak se da teprv pres internet resit nejake lazeni...

Jestli Ti tlak pada z 1,4 az na 0,6 tak bud tezce nestiha reduktor nebo nestiha vedeni od nadrze... U turba s vyssim tlakme je reduktor vzdycky zaklad.

Ale ja som mal vselijake otazky, nielen ladenie.... Mne nešlo o to aby mi to dakto po telefone opravil. Dokonca som dostal košom i že návšteva servisu a doporučenie čo s tým.

Tak som založil

Ide mi o názory a nie návod.

Jestli Ti tlak pada z 1,4 az na 0,6 tak bud tezce nestiha reduktor nebo nestiha vedeni od nadrze... U turba s vyssim tlakme je reduktor vzdycky zaklad.

Súhlas. Aj Karel to hneď trafil. Lenže jeho riešenie "vše vyhoď" sa mi nehodí. Hlavne keď to jazdí, akurát nie v maxime.

Dačo som naťukol v tom druhom vlákne. Čo takto napríklad väčšie trysky a nižší pretlak?

Fušeri ako ten môj zo Vsetína to proste neriešia. Použijú tabuľkové hodnoty. Je tm 250hp? Tak to na 180hp stačí, že? Už ich nezaujíma za akých podmienok(napr turbo). Pre nejaké fabiu 1.3htp to bude fungovať ok. Proste im unikajú súvislosti a robia to tak ako to dakde okukali.

Upraveno od kluvi

kluvi

Asi sem se ptal....jezdíš někdy na naši stranu?

Byť poslední dobou nemám s turbama moc dobrý zkušenosti, aspoň bych se podíval....

Ahoj. Registrujem, že si sa ponúkol a cením si to. Ale od tej doby nielen že som nemal cestu, ale som sa musel presťahovať do Třebíče a riešiť tu úplne iné problémy. Takže zatiaľ nič a teoretizujem. :)

tož co pak řešíš, jestli jsi momentálně v Třebíči, tak to máš ke Karlovi co by jsi kamenem dohodil a zbytek dojdeš pěšky :kol-28:

Tak ten prave prehlasil ze na to kašle že to mám celé vymeniť.

Chápem to ale to môj problém nerieši.

to jsem přímo neřekl, ale nemám rád tento styl laciných skládaček....nemám zkušenosti se vstřiky Magic, k tomu reduktor Magic nebo co tam je,je jednostupňový dvoustupňový, podle toho se nastavují tlaky, jednotka od jiného výrobce, jak, kde je to navrtané a další věci, když s tím dojede není to na půl dne, ale třeba taky na týden hraní, předělávaní, nastavování...a výsledek nemusí být odpovídající.....pořád to tu píšu dokola, nechápu některé jedince kteří tu rozsáhlke chtějí poradit před montáží co dát do auta, pak jdou k tomu nejlacinějšímu fušerovi, za týden shání kabel, aby mohli auto rozdrbat ještě víc jak je a pak začnou řešit kdo jim to dá dohromady....existuje nějaká záruka, nebo ne? Ten co to namontoval se jen směje, vydělal a žádná zodpovědnost, ale proč? protože je lenost lidí, vydělávají tolik, že v tomto případě vyhodit 30 tisíc je vlastně sranda, než byste šli za firmou ať to doladí , vymění tak se to pořád dokola řeší tady, když si pak nezávislý člověk přečte tyto fora, dojde k tomu, že si raději auto nenechá předělat, protože tu má milion návodů jak to vlastně nejde....v čem je tedy problém...

Súhlas. Problém je v tom že teraz mám do toho servisu 3h cesty, musím sa starať o novorodeňa a nemám postavu na to aby som mu rozbil hubu keď bude tvrdiť obvyklé kecy "tak to delaj všichni" "to je dobrý" "trochu to poštelujem" "holt na LPG to nikdy nebude jezdit jak na benál".

Takže mi ostáva sa s tým zmieriť alebo sa v tom hrabať alebo vyhodiť tých 26 tisíc.

A k tomu HLpropan ktorý vyrába ten reduktor a vstreky zaryte mlčia.

Čo sa týka "dojde k tomu, že si raději auto nenechá předělat, protože tu má milion návodů jak to vlastně nejde....v čem je tedy problém..." tak je to pravda. Pretoze do toho fušujú práve takí kreténi ako ten môj. A ich rozhodnutie je správne. Pretože LPG má význam montovať do starých vrakov kde o nič nejde. Bohužiaľ neexistuje rozumný systém ktorý ma ochráni pred fušermi. Tak ako v každom inom kšefte.

Myslím, že urobiť drobné zmeny (väčšie trysky, prenastaviť reduktor a presunúť snímač tlaku LPG až za filter) sú rozumné veci ktorými to už viac nepokazím. Nastavenie jednotky je tak nahovno ze to už viac neskazím. V zime to proste nechce štartovať. Proste minutu ide motor vypadnúť z auta ako to cuká.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.