Publikováno Září 26, 200817 r Ahojte zdravím všetkých. Mám taký jeden "malý" problém. Takže mám fabiu 1,4 mpi, 44kw podtlak lovato a môj problém spočíva v tom že asi pred mesiacom po natankovaní sa motor začal správať divne. Strácal ťah a dusilo ho,ako keby nemal palivo mohol som na plyn šľapať ako som chcel, keď som zastal motor úplne zdochol. Blbol len plyn, benzín išiel normálne. Išiel som teda do servisu a po dvoch hodinách skúšania, potenia, výmene sviečok a palivového filtra mi chlapík smutne povedal že nevie čo tomu je. Lenže auto sa zrazu spamätalo a začalo ísť normálne až do včera. Znova ho začalo dusiť a zdá sa mi že to je ešte horšie ako to bolo pred mesiacom. Dnes som volal do iného servisu a tam mi bolo povedané že to môžu byť zničené membrány v splynovači (po 30000 km?) alebo poškodený redukčný ventil. Vždy tankujem len pokiaľ sa nezačne ozývať klepanie, nikdy ho netlakujem nasilu. Ak máte niekto skúsenosti s niečim podobným budem vďačný za každú radu. Dík.
Září 28, 200817 r zacni vymienat od najlacnejsieho mam ten isty system tak skus najskor filter plynu . vyzera takto a stoji 100penazi. vymenis aj sam. vymena membran stoji 1900 a cely novyreduktor dokazes zohnat za 2000 tak to vymen komplet a hotove. ak jazdis denne tak membrany nestvrdnu a vydrzia aj 200tkm ale ak jazdis len niekedy tak vyschnu a praskaju je mozne ze odysli. ale najskor ten filter, a ozaj ake su sviecky ak maju 40tkm tak vyhodit a kupit nove.za 96 penazi kus.
Září 28, 200817 r Autor Nazdar sviečky menené ako prvé pred mesiacom, filter menený pred dvoma týždňami. Nepomohlo. Jazdím denne takže membrány nemajú kedy stvrdnúť. Zajtra idem k jednému mechanikovi tak som zvedavý či na niečo príde. Včera som sa v tom trochu vŕtal a zdá sa mi že to asi blbne riadiaca jednotka, alebo je niečo s elektrikou. Resetol som ju a na voľnobehu sa už otáčky držia ako tak ale počas jazdy nechce ťahať, vôbec neposlúcha plynový pedál dusí ho ako keby nedostával dosť paliva. Takže uvidím ako pochodím zajtra. Dík za rady. Upraveno Září 28, 200817 r od Bugy
Září 28, 200817 r tu asi pomoze len pocitac alebo karel.lpg. ale drzim palce nech to vyriesis, ked tak daj vediet kde,bola chyba. zdar a silu !
Září 28, 200817 r Autor Akurát som teraz čítal že jeden mal podobný problém ako ja a mal vytiahnutú hadičku na prívod plynu do škrtiacej klapky. Tak som strašne zvedavý.
Září 29, 200817 r Autor Takže dnes som bol u známeho na diagnostike. Pri prepnutí z benzínu na plyn vyhodí chybu lambda sonda vstrek 1. valca. Tak idem skúmať ďalej. Odpojil som servo a spojil som hadice len klasickým ventilom. Všetko zrazu beží ako má, takže podľa mňa je zlé servo hoci mechanik mi tvrdí že je ok. Vo štvrtok idem do firmy kde mi montovali plyn aby mi potvrdili či je servo zlé alebo je chyba ešte niekde inde.
Září 30, 200817 r bugy mna napadlo ze toto mi pisalo na diagnostike ale auto islo na plyn normalne akurat na benzin na tri valce o to som mal zly kontakt v kabloch na ciernej skrinke ktora oklamava vstrekovace. idu s nej kable k vstrekovacom. tak som to stiahol binderpaskou a auto odvtedy bez problemou.
Září 30, 200817 r bugy na spodku reduktora je ventil podobny ako na stelovanie bohatosti zmesi a cezen sa vypusta ten sajrajt na aromu plynu. je to hneda tekutina a vyrazne smrdi. mozno ak si to nikdy nevylieval mas tam toho vela a nepracuje membrana. !!! to je len moznost, snazim sa pomoct.
Říjen 1, 200817 r Ahoj lidi nevim jestli jsem tu spravne ale ..... mam taky podobny problem mam fabinu combi 1.4 mpi s lpg, jezdim na lpg cca dva roky a poslednich ctrnact dni mi na LPG po urcite dobe lehce klesnou otacky a zase je to dobry po cca 100,200,300 metrech se to opakuje je to jen na LPG na benzin je to v poho muj mekanik mi tvrdil ze je to chyba auta takze jsem menil listu, kabel atd a vcera prisel s verzi ze 100 fabin pojede v pohode a me 101 zlobi tak by me zajimalo jakto ze to dva roky jezdilo :help:
Říjen 1, 200817 r trochu málo informací ... co máš za systém, podtlak, sekvenc? Co svíce? Kolik najeto? Pokud podtlak, měnil jsi už membránu? Kdy to dělá? Neustále, nebo jen než se zahřeje motor?....
Říjen 1, 200817 r najskor vymen filtre a sviecky a potom listu. a hlavne ked je to na benzin v poriadku. a mechanikovi povedz ze nemas 101 ale 99 fabiu. a nech hlada chybu a nekomentuje. nech sati dari a pridaj informacie. malta a kolektiv ti pomozu
Říjen 1, 200817 r Autor Amigo ten sajrajt vypúšťam tak raz za polroka, takže aj to som skúšal ale dik za radu. Vyskúšam to ešte aj s tými káblami.
Říjen 2, 200817 r vim ze jste profici ale ja jsem laik mam najeto 140000 km a lpg brc a svicky, filtr, lista, to vse je vymeneno, skube i za tepla porad stejne lehce klesnou ot. jinak kdyz pordais kde ty udaje vyhledam rad je zdelim
Říjen 2, 200817 r kolik z těch 140 000 km je na LPG? Pokud více jak 60 000km, tak už se měnila membrána v reduktoru?
Říjen 2, 200817 r abdulexe a sviecky davas stale take iste ? mozno to chce zmenu ak si daval ngk tak skus brisk silver alebo naopak. ale kolisanie otacok na volnobehu ja neriesim dokial nezhasina auto.
Říjen 3, 200817 r Autor Takže dnes som vymenil ten servomotorček a žiadna zmena nenastala. Kua bude to predsa len asi tá elektronika. Abdulexe je pravda že ak máš už viac ako 60000 km je načase pozrieť aj membrány. Ak by si na niečo prišiel daj vedieť. Vyzerá to tak že máme podobný problém.
Říjen 3, 200817 r Ty svíčky to mi ani to pako neporadilo (mekanik) pořád si prosazuje brisk 15 ys jinak jsem najel dobrých 70 000 km a membrána jeste nebyla měněna protože co jsem zjistil tak jemu se nevyplatí opravovat lpg ale pouze jenom namontovat a pryč tak mi držte palce v týdnu už snad jdu na opravu a to že mi to lpg napojí na "škrťák" tak uvidíme
Říjen 3, 200817 r Autor Ja to mám na "škrťák" napojené teraz a auto jazdí jedna radosť. Ale to asi nieje riešenie. Pýtal som sa či to nemôže nejako ovplyvniť katalyzátor a bolo mi povedané že by to nemalo mať vplyv len sa to nesmie preháňať so svižnou jazdou, takže teraz jazdím s ľahkou nohou. Upraveno Říjen 3, 200817 r od Bugy
Říjen 3, 200817 r no chlapci moc sa nehrnte do vymeny membrany za kazdu cenu akurat som pozeral moju evidenciu ja mam na mojej spravene 194 tkm a neplanujem do nej rypat ak nebude treba. abdulexe skor ako zmenis sviecky koli kolisaniu otacok na volnobehu skus malickost zmen na skusku pumpu kde tankujes a daj iny plyn mozno sa to zmeni. ja som spozoroval ine chovanie an slovnaft a ine na flagu. aj co sa tyka otaciek aj spotreby aj vykonu. bugy odpoj kable s ciernej krabicky a sup tam nejaky kontox a dostatocne zasunut naspet. mne sa tak sral prvy vstrekovac.
Listopad 19, 200816 r Autor Takže píšem ako som sľúbil. Môj problém sa vyriešil sám od seba. Po vybratí servomotorčeka a nahodení klasického škrtiaceho ventilu auto išlo ako po masle. Po mesiaci a pol keď sa konečne uráčilo pánovi čo mi montoval plyn do auta zobrať na vedomie moju reklamáciu sme nahodili starý servomotor a všetko ide ako keby sa nič nestalo. Upravil len nejaké drobnosti a všetko šlape ako má. Takže dodnes poriadne neviem kde bola chyba aj keď osobne neverím že by sa to vyriešilo takýmto spôsobom. Som zvedavý kedy to znova začne blbnúť. Už týždeň je všetko ok. Musím si zaklopať! klop klop klop.
Listopad 19, 200816 r to si teda opravoval az v japonsku a robil to majster : Samosato hlavneze to ide. tak nech sluzi.
Listopad 20, 200816 r no a preco sa pripajas az po 10 ??? tiez da decka nechcu pustit k netu nech sa dari aj bugymu aj vsetkym.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.