Sinius Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 Máme doma 2x vůz Kia....Sportage 2005, najeto 45tis.km...2,0benzin....naprosto bezproblémový autíčko, ikdyž na můj vkus je fakt extrémně líný, to turbo tomu chybí, ale mamina je s tím spokojená. tatík má Sorento 2007, najeto 18tis.km...2,5TDI...živý auto, i ta spotřeba je relativně good (9,9l/100km), jedinej problém co s tím byl je, že teklo difero, vyměněno v záruce. ......tak nevim co ty Ceedy tak blbnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 asi jak je o to zájem, tak to plivou z fabriky a nehleděj na kvalitu bo já nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 7. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2008 No ale řeknu ti,že tak rychle se rez neobjevovala ani u starých Dacií A ty se divíš? Je to tak rok a půl zpátky, byl u nás ve firmě chlápek z SK zastupující firmu s ND na svářecí roboty. Při nastavení tématu okolo kvality KIE v Žilině se jen pousmál, že se nejspíše za chvíli na Ceedu projeví koroze, neb to bouchaj jak Baťa cvičky s černého plechu (pro neznalé bez pozinkování). Pak jsem se podíval na pár fotek co mám z rozběhu Kie v Žilině a opravdu auta nevypadají že by měla pozink. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 jsou to chuji.A´t potom neprodělají na zárukách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 No nevim jak rikam na nasich neni ani naznak neceho takoveho co tu rikate a kdyz bude tak zaruka to jisti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 (editace) @indet: Plechy samozřejmě pozinkované jsou Spíše než na fotky koukni na video Rez se objevil pouze na jednom místě celkem u 10 aut, takže zas tak masové, jak to tady popisujete, to rozhodně není a jak psal MichalF na prorezivění karoserie je záruka a to 10 let P.S.: Pro představu tady je rez co se objevila na mém autě http://www.imageposter.com/uploads/get/259518 Editováno: 8. Říjen 2008, autor: snike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 teda uz kvuli tem strasnym budikum radsi okticku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 No ja bych celkem vahal ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 nevím... kámoš má Ceeda SW a z venku se mi to líbí... ale uvnitř to není můj styl... přístrojovka, tvrdé plasty na dveřích a ty oranžový budíky... no to není moje gusto! ale člověk si zvykne... pod kapotou má 1.6 96 kW benzín a to je krutě líný!!! jeli sme ve 4... a na trojku zrychlovalo jak koňskej povoz.. nevím no... musel bych to řídit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Já jel s Octulí II 77 a to mám chip za Ceedem SW 1,6 CRDI a vcelku jel.Sice jsem mu hravě ujel,ale mám 1,9 a chip,ale jelu mu to fakt pěkně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 no tak třeba ta nafta bude o něčem jiným, než benál... ale ač je to atmosféra, tak zase 96 kW není úplně málo... což? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Ale objem nenahradíš.je to to samé,jako když vezmeš OI,kde je 1,6-74 a Fabii kde je 1,4-74.Ta OI ač větší a těžší jede líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Já jel s Octulí II 77 a to mám chip za Ceedem SW 1,6 CRDI a vcelku jel.Sice jsem mu hravě ujel,ale mám 1,9 a chip,ale jelu mu to fakt pěkně Presne todle mame a jako jede to fakt hodne pekne ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Ale objem nenahradíš.je to to samé,jako když vezmeš OI,kde je 1,6-74 a Fabii kde je 1,4-74.Ta OI ač větší a těžší jede líp. nj... ale tohle jsou atmoséry... a jak je to u přeplňovaných motorů? tam se ten rozdíl v objemu asi smázne, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 (editace) Výkonově jsou na tom v podstatě stejně V časopise Auto Diesel, měřili výkon na brzdě u Passata 1,9 TDI a naměřili mu 90kW a asi 300 Nm. Zajímavý je, že chtěli měřit i Fábii 1,9 TDI a nepodařilo se jim to. Ve světě motorů zase měřili výkon u třech Cee´dů 1,6 CRDi a tam naměřili u všech aut kolem 94 kW a 270 Nm http://www.imageposter.com/uploads/get/182483 Editováno: 8. Říjen 2008, autor: snike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 ta spotreba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 3,8l ???? no nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 Za 3,8 pojedu i s moji 1,9 77 za určitých podmínek.Ty udávané spotřeby jsou zavádějíci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 @indet: Plechy samozřejmě pozinkované jsou Spíše než na fotky koukni na video Rez se objevil pouze na jednom místě celkem u 10 aut, takže zas tak masové, jak to tady popisujete, to rozhodně není a jak psal MichalF na prorezivění karoserie je záruka a to 10 let P.S.: Pro představu tady je rez co se objevila na mém autě http://www.imageposter.com/uploads/get/259518 Já mám fotky ze zkušební výroby a v té době ještě používaly nepozinkované plechy. Chlapi z údržby byli taky naštvaní že to mastí s takového bláta. Nevím je docela možné že dnes je to minulosti a používají pozinkovaný plech jak všude jinde, ale u pozinku odloupneš kus barvy a auto stejně pořád nerezivý. Prosím tě co je to na obrázku? Horní okraj dveří? V každém případě tam těm pitomcům jak v ohybu, tak na hraně chybí sealer, který zamezí průniku vody. Jinak si myslím že jak auto tak továrna působí velice moderně, toto video z továrny mám v o trochu lepší kvalitě jak z Youtube již tak rok a půl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrs11 Vloženo 8. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2008 jediné čo na ceede znesiem je ten dizajn - ten celkom ujde. Ale inak ee. Hoši čo tu porovnávate octu s nejakým kórejcom? Sakra ľudia v škodovkách máme poctivé vw motory a materiály a to naši kórejský bratia mať nikdy nebudú . VW group 4ever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 nevím... kámoš má Ceeda SW a z venku se mi to líbí... ale uvnitř to není můj styl... přístrojovka, tvrdé plasty na dveřích a ty oranžový budíky... no to není moje gusto! ale člověk si zvykne... pod kapotou má 1.6 96 kW benzín a to je krutě líný!!! jeli sme ve 4... a na trojku zrychlovalo jak koňskej povoz.. nevím no... musel bych to řídit! dvojče Hyundai i30 má interiér o dost lepší a podsvícení modrý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
snike Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 @indet: Jo je to horní hrana dveří, na fotce v červeném kroužku @vorlajz: Nevím jaké tvrdé plasty na dveřích jsi viděl ty, ale plasty co jsou na fotce černé, jsou měkčené. @JaKr: Právě tím modrým podsvícením to u i30 nevyřešili nejlépe. V noci je to efektní a příjemné, ale když na středový panel svítí sluníčko, tak není nic vidět, vyzkoušej a uvidíš .............. vlastně neuvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 Já mám fotky ze zkušební výroby a v té době ještě používaly nepozinkované plechy. Chlapi z údržby byli taky naštvaní že to mastí s takového bláta.Nevím je docela možné že dnes je to minulosti a používají pozinkovaný plech jak všude jinde, ale u pozinku odloupneš kus barvy a auto stejně pořád nerezivý. Prosím tě co je to na obrázku? Horní okraj dveří? V každém případě tam těm pitomcům jak v ohybu, tak na hraně chybí sealer, který zamezí průniku vody. Jinak si myslím že jak auto tak továrna působí velice moderně, toto video z továrny mám v o trochu lepší kvalitě jak z Youtube již tak rok a půl nikoho se nazastávám, ale viz nahoře tučně... a horní hrany dveří takhle má spousta japonců (nap H Civic 7 a 8G) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 11. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2008 to snike: nechapu , fakt nechápu co ty kluky korejský vedlo k tomu že nespojí dveře pouze plošně (vnitřní díl s vnějším a zatáhnout tmelem) a dělají tam hrany, kde jim to hnije Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 Nechci bejt svine, ale kdyz jsem si procetl ty zavady tak jsem se musel smat Samozrejme majitelum techto aut nic takovyho nepreju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.