P2M Vloženo 19. Říjen 2008 Vloženo 19. Říjen 2008 Snike: tak to je dobrá zpráva Ještě k tomu jak jsou dneska auta "ošizená" - vezměte si, kolik materiálu a i technologií dneska do aut musí výrobce za relativně stejnou cenu jako dřiv nacpat, to je taky jeden z kamenů úrazu. 20 let z5 bylo v autě ABS, pytel (možná 2x) a tím to končilo, zbytek rozpočtu byl v provedení, ale dneska je tam toho 10x víc a cena musí vypadat stejně "přijatelně". Další jsou ekologický požadavky, různý normy, omezení atd... Citovat
indet Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 Nechci a nebudu se přít každý má právo na názor. Zjevně jsem v menšině, ale vycházím s porovnání OI 1997 a OII 2004 (obě ze začátku výroby). A nemohu si pomoct jde tam vidět zjevný pokrok (mimo problematických TDI). Jinak na snižování cen má vliv mnoho faktorů od kurzu vůči Euru až po třeba univerzálnost dílů a jejich nasazení do více modelu koncernu a tím snížení nákladů na vývoj. A stejně obhajuji svůj názor co Citovat
Sinius Vloženo 26. Říjen 2008 Vloženo 26. Říjen 2008 tak ačkoliv sem tu KIU chválil, tak dnes nastal první defekt s tímto vozem....otec jel dneska z bratislavy a najednou cejtil smrad a to, že prostě jedno kolo nějak přibržďuje....skrátka a dobře se přiseklo nějakým způsobem levá přední brda a otec to začal krásně propalovat....zavolána asistenční služba a auto odtaženo do servisu, kde dostal OII combi 1,6......................vše bude opraveno v rámci záruky a uvidime jestli s tím bude i něco dal....každopádně přijel nasranej protože nemá svoje auto a ta 1,6 je prej hrozně líná Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.