olisoft Vloženo 9. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 (editace) Dostal som sa k laktovej opierke na OI facelift (sice iba sedej, ale to nevadi, snad vymenim za ciernu casom), tak som sa rozhodol, ze ju namontujem. Manual som nasiel na nemenovanom fore, pre istotu ale pridavam fotky z realnej montaze a par pripomienok k manualu. manual strana 1 manual strana 2 manual strana 3 Zacneme tym, ze vyberieme vzadu popolnik a vycvakneme drziak flias. Podla manualu sa ma zapacit srobovakom hore, nedoporucujem to vsak, je tam velmi tenky plast a lahko by sa zlomil. Ja som zapacil zdola a zaroven som si pomohol tahom za "dvierka". Pohlad zdola na uchyty pre inspiraciu. Nasledne povolime dve skrutky (torx 20). A tunel smerom dohora dopredu cez rucnu brzdu (zatiahnutu) vyberieme. Nesmieme zabudnut odpojit zapalovac. Editováno: 10. Říjen 2008, autor: olisoft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 9. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 (editace) Dame dolu maticu drziacu jednu stranu rucnej brzdy, prijde sem redukcna matica. Redukcna matica nam nadstavi srob, aby sme boli v rovnakej vyske ako na druhej strane. Kedze som nemal original skrutky na zvysne dve nozicky som uchytil skrutkami 8 dlzka drieku cca 25mm. Pod zadnym uchytom bolo dost miesta, takze skrutku som dal zdola, pod predny uchyt som dal maticu s podlozkou. Na oba uchyty som dal este plochu podlozku a nasledne som trojnozku prichytil (este bez dotiahnutia). Nasledne som prichytil opierku na trojnozku, aby som "vycentroval" opierku, trojnozku som pevne pritiahol a potom opierku este zlozil. Maly ulozny priestorcek, cez ktory uz teraz prechadza trojnozka som vybral az teraz, moze sa ale vybrat hocikedy (lahsie sa potom vybera popolnik). Editováno: 10. Říjen 2008, autor: olisoft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 9. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2008 (editace) Teraz uz mozme tunel nasadit (vpredu aj nacvaknut) a jemne pritiahnut skrutky. Tunel nasledne "nastavime" na priblizne rovnake miesto, ako bol predtym a zatiahneme skrutky. Ja som medzitym znova vyskusal polohu s nasadenou opierkou, aby mi sedeli plasty, nie je to ale nutne, kedze opierka umoznuje predozadny pohyb na nastavenie. Nasledne nacvakneme nazad popolnik a zavrieme ho. Teraz uz mozme nasadit a prichytit opierku na trojnozku. Opierku treba nastavit tak, ze plasty pekne sadnu do prelisu v tuneli. Potom ju riadne pritiahneme. Podla manualu sa ma plast zo strany spolujazdca nasadit az po uchyteni, ja som ho ale nahodil pred, prave koli tomu nastaveniu. Pri opatrnom pritahovani sa neposkodia tie "zubky", ktore trcia (a vystreduju plasty oproti sebe). Teraz uz len nacvakneme plast na noku opierky (vlozit dole do prelisu a bez nasilia nacvaknut na klb) a uzivame si novu opierku! Tak ako aj minule: Special thanks to: 1. mojej zene, ze sa mi deti nemotali pri aute 2. neznamemu dobrodincovi za scan manualu na instalaciu 3. kamaratovi od ktoreho mam opierku Editováno: 10. Říjen 2008, autor: olisoft Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.