Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Prvotní nabuzení je právě z přístrojů a dále už si alternátor poradí sám.Ten nepatrný proud z přístrojovky(kontrolky nabíjení) stačí k vytvoření nepatrného magnetizmu na rotoru a ten generuje napětí na statoru a usměrněné už zbírá regulátor k buzení.

Vloženo

Tak nejak ale kontrolka je brana jaako signalizace spravne cinnosti alternatoru... Buzeni bude klasickych 12 V od pristrojovky.... Mas DP tam to je ..

Vloženo

Má označení DFM a je používaný jen u nafťáčka,po tomto kabelu altik posílá informaci ECU o proudové rezervě a pokud ji má,tak ECU spíná el. ohřev vody(tři žhavičky v s.chlazení)

  • o 2 roky později...
Vloženo

Je to sice úplně mimo, ale jinde jsem nic jiného nenašel. :( Otec má Peugeot 206 a odešel mu tam alternátor Valeo 70Ah tak jsem koupil z Partnera Valeo 90Ah, ale problém nastal v tom, že na starém altíku byl vývod B+ to je jasné a pak je tam dvoj konektor označený L a DFM no a na tom altíku co jsem koupil je vývod B+ a konektor (šrub) na který by měl přijít nejspíš přívod od spínačky co jde přes žárovku. Po proměření konektoru co jde do alternátoru jsem zjistil, ze pokud je klíček v první poloze tak je na L 12V a na DFM 0V a pokud je klíček v druhé poloze (svítí kontrloky) tak je na L 12V a na DFM 10,44V.(Možná jsem přehodil označení L a DFM) Prosím o radu jak to zapojit zda stačí DFM zapojit na buzení nového alternátoru a vůbec zda bude 10,44 V stačit na regulaci alternátoru. Díky za každou radu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...