bobo7 Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Měl bych ještě dotaz odkud je brané napajení pro buzení alternátoru ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Prvotní nabuzení je právě z přístrojů a dále už si alternátor poradí sám.Ten nepatrný proud z přístrojovky(kontrolky nabíjení) stačí k vytvoření nepatrného magnetizmu na rotoru a ten generuje napětí na statoru a usměrněné už zbírá regulátor k buzení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Tak nejak ale kontrolka je brana jaako signalizace spravne cinnosti alternatoru... Buzeni bude klasickych 12 V od pristrojovky.... Mas DP tam to je .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 No to bez urážky ale seš truchu vedle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 Jen pro upřesnění alt.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo7 Vloženo 27. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2008 petan ještě jeden dotaz drát co vede z alternátoru na ECU pin.38 jde proč.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 27. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2008 Má označení DFM a je používaný jen u nafťáčka,po tomto kabelu altik posílá informaci ECU o proudové rezervě a pokud ji má,tak ECU spíná el. ohřev vody(tři žhavičky v s.chlazení) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dyrup Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 Je to sice úplně mimo, ale jinde jsem nic jiného nenašel. Otec má Peugeot 206 a odešel mu tam alternátor Valeo 70Ah tak jsem koupil z Partnera Valeo 90Ah, ale problém nastal v tom, že na starém altíku byl vývod B+ to je jasné a pak je tam dvoj konektor označený L a DFM no a na tom altíku co jsem koupil je vývod B+ a konektor (šrub) na který by měl přijít nejspíš přívod od spínačky co jde přes žárovku. Po proměření konektoru co jde do alternátoru jsem zjistil, ze pokud je klíček v první poloze tak je na L 12V a na DFM 0V a pokud je klíček v druhé poloze (svítí kontrloky) tak je na L 12V a na DFM 10,44V.(Možná jsem přehodil označení L a DFM) Prosím o radu jak to zapojit zda stačí DFM zapojit na buzení nového alternátoru a vůbec zda bude 10,44 V stačit na regulaci alternátoru. Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.