Přejít na obsah

Volkswagen Passat CC Super Performance Concept


Ol@f

Doporučené příspěvky

tak to by to chtelo co nejdriv prodat ne ? Odpocet DPH funguje i pri prodeji z prvniho majitele? Zajimava bude i dan z prodeje, my to delali pri prodeji fabie a malem jsem se osypal.

Editováno: , autor: Ol@f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

masakr, pane se klanim. 125kW to je motor z RSky akorat s CR ?

OII zustava doma nebo jde z domu?

ORS ma taky uz delsi dobu CR ... ale diky DPF stim motorem toho moc neudelas... 2,0Tdi 140PS bez DPF spuntu jen s chipem pojede lepe...

..jinak CCcko je moc pekny :palec2: , je to takovy levnejsi medved CC ;) ..akort v TDi tam chybi 6val jeste vic nez v normal pasiku... snad to brzo napravi 2,0TDi Biturbo.. ale za ty prachy, pokud je mas tak neni co resit..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to DPH z toho lze odečíst, protože to je N1. Od 1.4. lze DPH odečíst ze všech aut, ale pouze koupených jako úplně nových. Takže kdo nemá peníze na nový, má možnost odpočtu právě jen u kategorie N1.

To cc 125 kW TDI zdaleka nejede tak svižně, jako moje současná OII. Budu ho to muset naučit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to blahopřeju JirkaK.. :palec2:

Jinak v téhle době to neni nic překvapujícího ta cena.....mě nabízel prodejce funglovou(nejetou) skladovku klasickýho Passata 2.0TDI-CR 103kw Highline+příplatky které cenu vozu vyhouplo přes 900.000kč a řekl že z jejich slevou by byl pod 700.000kč.....řikal že už prodávaj i bez výdělku..jen proto aby jela fabrika....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karlos, to je úplně stejně vybavený předváděcí auto, jako mi nabízeli vloni v listopadu za 820 t. Svoje možná udělala i ta změna s DPH, protože kdyby byla cena vyšší, nemělo by to pro žádnýho plátce cenu. U tohodle auta DPH neodečtu, protože to už bylo jednou přihlášený, ale cena je zase taková, že se to bohatě vyplatí. Asi jako kdybych na nový auto dostal slevu nějakých 70 t. a ještě DPH dolu. Ovšem kdo odečte DPH, taky musí počítat s tím, že při prodeji zase DPH z prodejní ceny státu vrátí. Takže plus mínus, u takhle drahýho auta se dá počítat, že úspora na DPH může být celkově tak asi 100 t.(za předpokladu poklesu ceny při prodeji na cca 1/3).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pasik CC

Jízdní výkon vozidla

Točivý moment: 350 Nm při 1800 otáčkách

Výkon motoru: 125 kW / 170 koní při 4200 otáčkách

Max. rychlost: 227 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 8.6 s

OII RS TDI

Jízdní výkon vozidla

Točivý moment: 350 Nm při 1750-2500 otáčkách

Výkon motoru: 125 kW / 170 koní při 4200 otáčkách

Max. rychlost: 225 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 8.5 s

To je tech 102kg pohotovostni hmotnosti no.

Editováno: , autor: Ol@f
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

350km pocitam ze nemecko. Naucit = CHIP ze ano 170 kW?? Nebojen tak decent na 150kW aby to bylo o trocha vic nez soucasna OII ?

Kde si prosim te vycetl ze se da na 170Kw ?? ..to je holej nesmysl.. budes rad kdyz se s DPF dostanes na realnych 200koni... a i to bude uspech.. leda by se muselo odstranit DPF .. navic tady je EDC17 a to bude orisek..

Jinak auta urcite neprodavaj s 0% ziskem, jen maj mensi marze...

... a CC je tezssi jak OII..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vsechno se da, ale jak pises NE jen chipem a s funkcnim DPF je to nerealny.. leda pokud nekdo veri ze serie ORSII TDi ma 200koni jak Pise Cimbu coz je samodrejme nehoraznej nesmysl, sam sem si to nekolikrat overil kdyz sem mel jeste 186koni a bezproblemu sem naftovejm RS ujizdel (vyzkouseno asi na 5vozech)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, díky. Vezl jsem to z Moravy po D1, tak jsem to docela protáhnul a řek bych, že i spotřeba byla tak o 0,5 litru nižší, než u Octy. Přitom jízdní dynamika podobná. Ta čipovaná Octa dává ovšem takový turbo kopance a je hodně agresivní. Cécéčko má pěkně kulaťoučkej chod a zabírá zvolna. To auto má různý elektronický fígle, jako např. automatický přitahování oken, protože dveře nemají rám, tak aby to dobře těsnilo.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK...Blahopřeju k nové kárce :palec2: ....hlavně at dobře slouží a spolehlivěji než tvá stará OII 2.0TDI.....

Jinak dnes jsem zrovna viděl v Passatu-CC Lucii Váchovou,tu býval.misku...má světle šedý CC....urvaný zrcátko,odřený nárazníky a prostě celý auto tak nějak opucovaný ;) ..no ženská za volantem no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...