Přejít na obsah

Spatna funkce vyhrevu sedacek


bitmap

Doporučené příspěvky

Dodelal jsem si do auta vyhrivani sedacek, poridil jsem zvlast vyhrivaci decky a sadu kabelaze, ovladace a r.j.

Vsechno jsem to podle navodu zapojil, vyhrivani na obou sedackach funguje, ale zda se mi, ze to hreje hrozne malo.

Kdyz otocim koleckem na petku, trva nekolik minut nez se sedacky aspon trosku zahreji a to se na to jeste musim soustredit, abych si toho vubec vsimnul.

Kdyz sedacky dosahnou teploty, kterou bych oznacil za vlaznou, cvakne relatko a vyhrev se vypne.

Napeti v siti je v poradku, napojeni k ostatni elektrice jsem poctive propajel, cidlo teploty v deckach je take na svem miste.

V Audi A4 z roku 99, kterym taky jezdim, je na pohled skoro stejny system a tam kdyz nastavim vyhrev na plny vykon, tak sedacka zacne hrat temer okamzite a pomalu mi zacne tavit gate jeste nez vyjedu z ulice :)

Nevite, v cem by mohl byt problem?

Hledal jsem ve starsich tematech, ale tam se resil jen pripad, kdy to nefunguje vubec. Mne to sice funguje, ale spatne :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem také dodělával výhřev sedaček ve svém autě. Kompletní kabeláž včetně relátek a vypínače jsem sehnal tady na fóru od Cosbyho. Stačilo vše jenom propojit a napájet na elektryku auta a funguje mi to naprosto ok. Když otočím do polohy 5, tak za pár sekund cítím, jak to palí do zadku. Určitě bych přešel ještě jednou napojení. Popřípadě proměřil dečky v sedadlech. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem neco promeril, vsechno mereno na aute vychladlem pres noc.

Sedacka ridice: decka na sedaku 2,2Ω, na operadle 1,2Ω, cidlo 14,9kΩ

Sedacka spolujezdce: decka na sedaku 2,4Ω, na operadle 1,4Ω, cidlo 14,9kΩ

Na konektoru, kterym se to pripojuje do ostatni elektriky je 13,2V

Cislo ridici jednotky je 1U0 919 533.

Co se tyce zapojeni, tlusty cerny drat a tenky cerno-modry mam pripojene na spolecne spinane +. Ma to tak byt, nebo maji byt zapojeny nejak oddelene?

Je to svazek elektriky, ktery se podle dokumentace daval od kvetna 2001.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, bylo mi receno, ze oba draty patri na +, tak jsem je spojil a pripojil spolecne.

Nasel jsem si "legendu" k pojistkovce, pojistka c. 5 je 7,5A pro ovladani strechy a vyhrevu sedadel, c. 35 je 30A pro zasuvku na prives a jedina dalsi co ma neco spolecneho s vyhrivanim sedacek je c. 44 15A.

Takze tlusty cerny mam mam pripojit k pojistce c. 44 a tenky cerno-modry k pojistce c.5?

Ten cerny drat slouzi k "silovemu"napajeni primo od baterky a cerno-modry jako signal, ze je zapnute zapalovani a muzeme vyhrivat?

Omlouvam se za hloupe otazky, ale v elektrice se prilis nevyznam a zadny elektrikar v okoli se takovou prkotinou nechce zabyvat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...