Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Luke: a vo tom to je viď :).. kolik TDIčkářu si taky libuje nad vysokým krouťákem, který dává právě větší pocit ze zrychlení, přitom ta 1.9 jede stejně jako 1.6 MPI.

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI, každopádně 1.6 FSI mě vyseká jak nic...

tak jsem nabral do plný... tak uvidíme... a vypadá to na dlohodobější test Carrery 100 ... teď je jenom o kačku dražší jak N98 na LukOilu, ale je tam nějaké sbírání bodů na Hi-Tec věci... :D ale ještě jsem na ně nekoukal, tak nevím, jestli za to vůbec stojí... hehe jiank cena Kč 26,90 za litr.. ;)

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI, každopádně 1.6 FSI mě vyseká jak nic...

Jj muzu potvrdit rozdil mezi TDI a FSI, FSI jede lepe, ale ze by te zadupalo do zeme si Luke nemyslim, zas takovej brutalni rozdil to neni :)

je možný, že s tim FSIčkem jel na 15kách :)

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI

Možná jo.. já řídil 1.9 TDI jen ve čtyřkolce a to nám i s jeho majitelem připadalo, že jede zas o malinko hůř, ale to bude zas tou váhou. Víceméně to potvrzují i hodnoty od výrobce.

Mě by ale zas zajímalo srovnání 1.6 MPI po chipu se sériovou 1.6 FSI, protože když jsem srovnával grafy, tak byly hodně podobný.. FSI má sice o 3 kW větší špičku, ale MPI na tom bylo o něco líp v jiným rozmezí otáček. Teď mi nejde web Škodovky, abych sem mohl hodit ty grafy.

je možný, že s tim FSIčkem jel na 15kách :)

Jaks to myslel? :help:

Možná jo.. já řídil 1.9 TDI jen ve čtyřkolce a to nám i s jeho majitelem připadalo, že jede zas o malinko hůř, ale to bude zas tou váhou. Víceméně to potvrzují i hodnoty od výrobce.

Mě by ale zas zajímalo srovnání 1.6 MPI po chipu se sériovou 1.6 FSI, protože když jsem srovnával grafy, tak byly hodně podobný.. FSI má sice o 3 kW větší špičku, ale MPI na tom bylo o něco líp v jiným rozmezí otáček. Teď mi nejde web Škodovky, abych sem mohl hodit ty grafy.

Grafy jsou fajn, ale v realu ta krivka je vzdy prece jen jina a nejlepsi by bylo asi nejake porovnani v realu na stejnych kolech, s prazdnym kufrem atp...

btw: jeste vychazi ten Skoda Revue casopis? Me uz dlouho neprisel a na webu zadne info nemaj...

Jaks to myslel? :help:

tak, že mě 18ky ještě víc umrtví a jemu by 15ky naopak víc pomohly ve zrychlení

Grafy jsou fajn, ale v realu ta krivka je vzdy prece jen jina a nejlepsi by bylo asi nejake porovnani v realu na stejnych kolech, s prazdnym kufrem atp...

btw: jeste vychazi ten Skoda Revue casopis? Me uz dlouho neprisel a na webu zadne info nemaj...

Jasně, real situaci ovlivňuje řada okolností, ale graf toho vypoví dost.

Člověče s tím časákem nevím, protože jsem ho měl předplacenej jen rok.

Luke: jo tak to jo, mensi kola trochu zlepsi podelnou akceleraci, takze na rovinkach by ti treba ujizdel, ale v zatackach kdybys jel na krev tak bys FSI zas dojizdel, diky lepsi stabilite...

Viktor: no ja prave taky ho mel jen na rok predplacenej a najednou jakoby se po nem zem slehla...

tak pár km s Carrerou 100... a jede to jak sviňa!!! super! :smich:

aspon o 30koní víc ne?

Vorlajz zas to neprehanej, aby nakonec i Luke nenatankoval plnou té Carrera 100 :smich:

Pán si to plete s Porsche ne :smich:

30? nn... minimálně 50 !!! :smich:

teď vážně! zdá se to být fak krapet jiný... no ale FSI, žejo... :kol-48:

tak druhá nádrž za sebou Verva 100.... spotřeba vyšší, dynamika stejná, možná krapet lepší zvuk... :) a cena o kačku vyšší jak N98! ;)

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI, každopádně 1.6 FSI mě vyseká jak nic...

Ja som tu uz niekde pisal, ze v nasom teste OII 1.6 MPi porazila Golf V 1.9TDi, do 100km/h len velmi tesne, nad 100km/h mala navrch uz viac, cize hlavne na dialnici. A auta sme aj prehodili, aby niekto nenamietal, ze vodic Golfu bol drevo.

Upraveno od admiral

tak druhá nádrž za sebou Verva 100.... spotřeba vyšší, dynamika stejná, možná krapet lepší zvuk... :) a cena o kačku vyšší jak N98! ;)

Po tom kolik jsem najel na besídku a měl možnost srovnat kila od OMW, BENZINY a SHELLU, tak u mě jednoznačně vyhrálo kilo od :palec2: Shellu. :palec2:

kilo do Shellu je VPR ne? ... teď budu jezdit na Carreru... uvidíme jak se to bude chovat :)

Kašli na to, jsou to vyhozený prachy, completely useless :smich:

no asi máš pravdu :D protože výkon je stejnej a spotřeba taky :)

Nemám, byla to ironie ;).. jen to tam nalej :D.

Viki já vím... navíc ironie to je taková ta voda na mytí oken, že? :kol-98:

Jj, myslím, že jo.. iron.. taková ta modrá.. a taky je to skoro železo nebo žehlička ;):D, ale to jsme trochu :kol-74:

Ja som tu uz niekde pisal, ze v nasom teste OII 1.6 MPi porazila Golf V 1.9TDi, do 100km/h len velmi tesne, nad 100km/h mala navrch uz viac, cize hlavne na dialnici.

G V TDI 77kW- pohotovostní hmotnost 1251- 1301kg

OII MPI- pohotovoství hmotnost 1255-1445kg

tzn nejsou uplně totožný...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.