Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Luke: a vo tom to je viď :).. kolik TDIčkářu si taky libuje nad vysokým krouťákem, který dává právě větší pocit ze zrychlení, přitom ta 1.9 jede stejně jako 1.6 MPI.

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI, každopádně 1.6 FSI mě vyseká jak nic...

tak jsem nabral do plný... tak uvidíme... a vypadá to na dlohodobější test Carrery 100 ... teď je jenom o kačku dražší jak N98 na LukOilu, ale je tam nějaké sbírání bodů na Hi-Tec věci... :D ale ještě jsem na ně nekoukal, tak nevím, jestli za to vůbec stojí... hehe jiank cena Kč 26,90 za litr.. ;)

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI, každopádně 1.6 FSI mě vyseká jak nic...

Jj muzu potvrdit rozdil mezi TDI a FSI, FSI jede lepe, ale ze by te zadupalo do zeme si Luke nemyslim, zas takovej brutalni rozdil to neni :)

je možný, že s tim FSIčkem jel na 15kách :)

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI

Možná jo.. já řídil 1.9 TDI jen ve čtyřkolce a to nám i s jeho majitelem připadalo, že jede zas o malinko hůř, ale to bude zas tou váhou. Víceméně to potvrzují i hodnoty od výrobce.

Mě by ale zas zajímalo srovnání 1.6 MPI po chipu se sériovou 1.6 FSI, protože když jsem srovnával grafy, tak byly hodně podobný.. FSI má sice o 3 kW větší špičku, ale MPI na tom bylo o něco líp v jiným rozmezí otáček. Teď mi nejde web Škodovky, abych sem mohl hodit ty grafy.

je možný, že s tim FSIčkem jel na 15kách :)

Jaks to myslel? :help:

Možná jo.. já řídil 1.9 TDI jen ve čtyřkolce a to nám i s jeho majitelem připadalo, že jede zas o malinko hůř, ale to bude zas tou váhou. Víceméně to potvrzují i hodnoty od výrobce.

Mě by ale zas zajímalo srovnání 1.6 MPI po chipu se sériovou 1.6 FSI, protože když jsem srovnával grafy, tak byly hodně podobný.. FSI má sice o 3 kW větší špičku, ale MPI na tom bylo o něco líp v jiným rozmezí otáček. Teď mi nejde web Škodovky, abych sem mohl hodit ty grafy.

Grafy jsou fajn, ale v realu ta krivka je vzdy prece jen jina a nejlepsi by bylo asi nejake porovnani v realu na stejnych kolech, s prazdnym kufrem atp...

btw: jeste vychazi ten Skoda Revue casopis? Me uz dlouho neprisel a na webu zadne info nemaj...

Jaks to myslel? :help:

tak, že mě 18ky ještě víc umrtví a jemu by 15ky naopak víc pomohly ve zrychlení

Grafy jsou fajn, ale v realu ta krivka je vzdy prece jen jina a nejlepsi by bylo asi nejake porovnani v realu na stejnych kolech, s prazdnym kufrem atp...

btw: jeste vychazi ten Skoda Revue casopis? Me uz dlouho neprisel a na webu zadne info nemaj...

Jasně, real situaci ovlivňuje řada okolností, ale graf toho vypoví dost.

Člověče s tím časákem nevím, protože jsem ho měl předplacenej jen rok.

Luke: jo tak to jo, mensi kola trochu zlepsi podelnou akceleraci, takze na rovinkach by ti treba ujizdel, ale v zatackach kdybys jel na krev tak bys FSI zas dojizdel, diky lepsi stabilite...

Viktor: no ja prave taky ho mel jen na rok predplacenej a najednou jakoby se po nem zem slehla...

tak pár km s Carrerou 100... a jede to jak sviňa!!! super! :smich:

aspon o 30koní víc ne?

Vorlajz zas to neprehanej, aby nakonec i Luke nenatankoval plnou té Carrera 100 :smich:

Pán si to plete s Porsche ne :smich:

30? nn... minimálně 50 !!! :smich:

teď vážně! zdá se to být fak krapet jiný... no ale FSI, žejo... :kol-48:

tak druhá nádrž za sebou Verva 100.... spotřeba vyšší, dynamika stejná, možná krapet lepší zvuk... :) a cena o kačku vyšší jak N98! ;)

víceméně. ale řekl bych, že TDI pojede o malinko líp než sériový MPI, každopádně 1.6 FSI mě vyseká jak nic...

Ja som tu uz niekde pisal, ze v nasom teste OII 1.6 MPi porazila Golf V 1.9TDi, do 100km/h len velmi tesne, nad 100km/h mala navrch uz viac, cize hlavne na dialnici. A auta sme aj prehodili, aby niekto nenamietal, ze vodic Golfu bol drevo.

Upraveno od admiral

tak druhá nádrž za sebou Verva 100.... spotřeba vyšší, dynamika stejná, možná krapet lepší zvuk... :) a cena o kačku vyšší jak N98! ;)

Po tom kolik jsem najel na besídku a měl možnost srovnat kila od OMW, BENZINY a SHELLU, tak u mě jednoznačně vyhrálo kilo od :palec2: Shellu. :palec2:

kilo do Shellu je VPR ne? ... teď budu jezdit na Carreru... uvidíme jak se to bude chovat :)

Kašli na to, jsou to vyhozený prachy, completely useless :smich:

no asi máš pravdu :D protože výkon je stejnej a spotřeba taky :)

Nemám, byla to ironie ;).. jen to tam nalej :D.

Viki já vím... navíc ironie to je taková ta voda na mytí oken, že? :kol-98:

Jj, myslím, že jo.. iron.. taková ta modrá.. a taky je to skoro železo nebo žehlička ;):D, ale to jsme trochu :kol-74:

Ja som tu uz niekde pisal, ze v nasom teste OII 1.6 MPi porazila Golf V 1.9TDi, do 100km/h len velmi tesne, nad 100km/h mala navrch uz viac, cize hlavne na dialnici.

G V TDI 77kW- pohotovostní hmotnost 1251- 1301kg

OII MPI- pohotovoství hmotnost 1255-1445kg

tzn nejsou uplně totožný...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.