Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte,

už druhý krát sa mi stalo, že motor stratil výkon. Mám motor 1,6 75 kW BSE a pri jazde došlo k miernemu šklbaniu a následnej strate výkonu. Prvý krát, keď sa mi to stalo, tak po cca. 600 km, sa motor sám opravil a výkon sa vrátil späť. Momentálne sa opäť objavil tento problém a je sprevádzaný tým, že pri brzdení motorom vstrekuje palivo do valcov ako keby tam bol neutrál (rovnako ako keď sa mi to stalo prvý krát). VAG nenašiel žiadnu chybu, urobilo sa nastavenie všetkých hodnôt do továrenskeho nastavenie a taktiež sa prehral nový SW do riadiacej jednotky. Rovnako reakcie na zošlapnutie plynového pedálu sú veľmi vlažné. Keďže prvý krát sa to samé opravilo, môže to byť nastavením škrtiacej klapky, alebo sú rozštelované benzínové mapy. Je možné, že to diagnostika nezistí?

Vďaka za rady

koukám, že máš Golfa. Ale tenhle motor se nedával ani do OI, natož OII. To jseš tady na hodně špatný adrese.

  • Autor

Ten motor sa montuje do OII, je to klasický 8 ventil 1,6, preto sa pýtam tu.

Je divné, že tam nemáš žádnou chybu. Na šktrící klapku se můžeš podíval diagnostikou a zkusin na ni pustit zakladni nastaveni ( Blok 60 ).

Viděl bych to spis na ztratu tlaku paliva.

Projevuje se to tak, ze to nejede vubec nebo jen ti prijde, že je to línější??

  • Autor

Práveže motor ide, ale je značne lenivejší a pri brzdení motorom si musím ešte pomáhať brzdou, pretože stále tam dávkuje palivo.

A to základné nastavenie škrtiacej klapky sa nekontroluje automaticky pri diagnostike, alebo sa na to musí priamo technik zamerať, že to chce nastaviť.

Tá strata tlaku paliva ako sa dá odstrániť?

Ten motor sa montuje do OII, je to klasický 8 ventil 1,6, preto sa pýtam tu.

Beru zpátky, sorry, nevím proč jsem četl 75 PS místo 75 kW.

  • Autor

Práve som si prezeral stránku vag-com.cz a našiel som tam článok o Readiness. Readiness mi robili v servise a VAG vyhodil 00001000 čo by mal byť problém so systémom sekundárneho prívodu vzduchu. Chyba sa premazala, ale motoru stále chýbal výkon.

Má táto chyba nejakú spojitosť so škrtiacou klapkou?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.