Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hledám nějakého machra z Plzeňska na Felicie speciálně s motorem 1.3MPI který by byl konečně schopen přijít na to proč je 50kW auto línější než 40kW.Víc než 120 nedá.

Děkuju všem za tipy

Vloženo

jestli je vadná rj nelze poznat, diagnostiku na rj v servisech nemají.

mě to potkalo u Fabie, ovšem s tím, že charakter poruchy byl takový, že už to byla poslední možnost, čím by to mohlo být, vyměnil jsem ji za novou a cajk :)

Vloženo

ŘJ nemusí být vadná.Píše diagnostika nějaké závady????Má motor nepravidelný chod????Jsou slyšet nějaké zvuky v tahu "chrastění ventilů" tzv. detonační hoření??????kolik to má najeto????Kdy se měnil palivový a vzduchový filtr,svíčky?????Cuká (škube)???

Vloženo

Snížený výkon může mít za následek cokoli např. Přicpaný výfuk,hodně malá ventilová vůle,snímač klepání,snímač tlaku v sac. potrubí,nízký tlak paliva............je třeba popsat jak se to chová. :aggressive:

Vloženo
Snížený výkon může mít za následek cokoli např. Přicpaný výfuk,hodně malá ventilová vůle,snímač klepání,snímač tlaku v sac. potrubí,nízký tlak paliva............je třeba popsat jak se to chová. :aggressive:

Projevuje se to tak že se nedostanu ani na 4ku na 4000ot a tudíž na 5tku ani nad 3500ot a jezdím tedy tak do 110-120km/h.Prostě jede výrazně hůř než jiné co jsem měl možnost zkusit(všechny bez úprav a stejného typu).Vypadá to jako by nárůst otáček nebyl rovnoměrný a byly tam chvilkové propady a kolem 4300ot je propad nejznatelnější a podle grafů by tam měl být největší krouťák(jako by to třeba blbě regulovalo předstih nebo klapku).Taky je divný že někdy jde nastartovat i bez immobilizéru a někdy ne.

Chtělo by to pořádně všehny čidla zkontrolovat(proměřit je a ne jen sledovat v řj,nedej bůh jen zkouknout paměť závad a říct že tam nic není)těsnění sání,kompresi,různý hadičky a já nevím co ještě ale to já na ulici nezvládnu.Jsou tam nové svíčky,olej,filtry,palivový filtr,lambda,klapka prý vyčištěná a nastavená

Proto hledám nějaký servis kde by byli ochotni si s tím pořádně pohrát.

Vloženo

V každém případě se to bude špatně řešit tady u PC. ale připadá mi to jako málo benzínu.Bylo by dobré změřit tlak paliva. Vybavení na to musí mít každý značkový servis.Nepochopil jsem ten imobiliser???

Vloženo
V každém případě se to bude špatně řešit tady u PC. ale připadá mi to jako málo benzínu.Bylo by dobré změřit tlak paliva. Vybavení na to musí mít každý značkový servis.Nepochopil jsem ten imobiliser???

Taky nechápu jak to že to někdy s klíčem bez immobilizéru jde a někdy ne.Kdby byla vydná snímací cívka nebo jednotka tak by to snad nemělo jít nikdy ne?

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Zažil jsem něco podobného . Taky jsem lítal okolo ŘJ , zapalování svíčky, komprese.Celej vzteklej , už nikdo nevědel co s tim. Pak kdo si navrnul vykuchat katalizítor. byl přicpaný. Ale já vůl to měl projet u´plně bez něj. Ale zkuste si někde jezdit bez vejfuku. Ukamenuje je vás celá vesnice. Pánové, pak mi nespálená směs explodovala v tom zacpaným vejfuku :-) . U tebe to bude zacpanej katalizátor nebo zadní díl.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...