Přejít na obsah

Vše kolem koupě Superba


Skolacik

Doporučené příspěvky

j-novis:

Děkuji za Tvůj názor. Jsem rád, že opravy nejsou až tak nákladné (určitě originální díly by byly na tom jinak), ale v mém případě je řešit nebudu. Historie auta by měla sedět. Akorát, že auto provozované na "českých silnicích" bývá v horším stavu než auto provozované na zahraničních silnicích (samozřejmě, že nejdůležitějším parametrem pro stav vozidla je sám řidič) a hlavně s kvalitou nafty v jiných zemích je to znát. Ale pokud máš už na svém 340 tis km, tak to bude asi v pohodě :) A hlavně PD systém nebude tak náchylný na kvalitu nafty jako Common Rail. Proto jsem se rozhodl pro tento starší, vyzkoušený, odladěný, spolehlivý (doufám) typ motoru :)

Jinak auto je z Mladé Boleslavy - prodáno přes Jarov-škoda, jen zda máte s nima nějaké zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Jarově jsem kupoval Fabii pro mladou a jejich přístup byl pozitivní.Co sem koukal tak maji docela dost ročních vozu a hlavně v připadě skryté vady nebo něčeho podobného se máš kam obrátít.Takže asi takhle.Jinak bych Superba bral taky ale nevyužiju tak velké auto.Já bych se na Tvém místě podíval na OII kterou se dá pořídit ve velmi slušném stavu za cca 270-280 tisic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Jarově jsem kupoval Fabii pro mladou a jejich přístup byl pozitivní.Co sem koukal tak maji docela dost ročních vozu a hlavně v připadě skryté vady nebo něčeho podobného se máš kam obrátít.Takže asi takhle.Jinak bych Superba bral taky ale nevyužiju tak velké auto.Já bych se na Tvém místě podíval na OII kterou se dá pořídit ve velmi slušném stavu za cca 270-280 tisic.

Tak to bezpochyby se dá sehnat O II za tyto peníze, ale zase nevíš o tom autu nic. A z bazaru bych si nikdy auto nekoupil, jedině nějaký jistý dovoz nebo si pro auto zajet osobně do zahranicí, ale v dnešní době se to padělá i tam. Každopádně díky za Tvůj názor. Ale Superb stojí přeci za hřích ;) Chci, aby mi aslepoň 7 let v pohodě, bez větších problémů a investic sloužil. Do budoucna to chce stejně přemýšlet o nějakém elektromobilu nebo vodíkovém pohonu, protože dnešní doba k tomu spěje:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidám se taky k hodnocení,asi být tebou,vůbec bych neváhal,pokud znáš dobře historii vozu a akceptuješ jeho cenu,nebo se sním zkusíš na ni dohodnout,jdi do toho.Brzdy se dají pořídit za dobré peníze,přední kotouče + destičky v špičkové kvalitě cca 5.000,-kč,zadní destičky 700,-kč,kotouče se vzadu moc nemění,já je ještě neměnil a mám už 340000km a rozvody na 1.9TDI asi za 4.500,-kč jak psal Tomáš.Tempomat doděláš v pohodě,určitě se tady najde někdo,kdo ti s tím rád pomůže a poradí.

Já osobně jsem se Supem strašně spokojený,komfortní jízda,nějaké ty koníky v záloze a hlavně vnitřní prostor a pohodlí,to oceníš hlavně na dlouhých traséch,které jak píšeš,máš v plánu.

O spotřebě a motoru ti toho moc neřeknu,na to jsou tady jiný,my co máme V6 jsme na tom trochu jinak!!!

Víťo:Rozvody za 20tis.musí být ze zlata,já je umím i s pumpou cca za čtvrtinu,tak kdyby jsi potřeboval,dej vědět.Originál SKF,ale jenom pro dobré známé.

Jirko tak to je zase dobrá zpráva pro mě.To se určitě ozvu kámo.Já přijednom budu měnit i řemen klimatizace a alternátoru plus kladky co jsou k tomu(měly by tam být 4ks).Pokecáme na srazíku.Zajímají mě podrobnosti. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

j-novis:

Děkuji za Tvůj názor. Jsem rád, že opravy nejsou až tak nákladné (určitě originální díly by byly na tom jinak), ale v mém případě je řešit nebudu. Historie auta by měla sedět. Akorát, že auto provozované na "českých silnicích" bývá v horším stavu než auto provozované na zahraničních silnicích (samozřejmě, že nejdůležitějším parametrem pro stav vozidla je sám řidič) a hlavně s kvalitou nafty v jiných zemích je to znát. Ale pokud máš už na svém 340 tis km, tak to bude asi v pohodě :) A hlavně PD systém nebude tak náchylný na kvalitu nafty jako Common Rail. Proto jsem se rozhodl pro tento starší, vyzkoušený, odladěný, spolehlivý (doufám) typ motoru :)

Jinak auto je z Mladé Boleslavy - prodáno přes Jarov-škoda, jen zda máte s nima nějaké zkušenosti.

naftě taky moc nevěřím a proto do ní už od podzimu liju VIF aditivum.Ale o tom tu je někde taky debata.České cesty jsou kapitola sama o sobě,ale i tak má supík dobrý pohodlný podvozek,kde ani při nějakých těch nerovnostech nic necítíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko tak to je zase dobrá zpráva pro mě.To se určitě ozvu kámo.Já přijednom budu měnit i řemen klimatizace a alternátoru plus kladky co jsou k tomu(měly by tam být 4ks).Pokecáme na srazíku.Zajímají mě podrobnosti. :palec2:

Ok,to už mám za sebou,takže nějakou zkušenost mám.Určitě pokecáme i o jiných věcech,už se moc těším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak dnes jsem konečně měl tu čest vyzkoušet nabízeného superba. Jen připomenu, že se jedná o motorizaci 1.9TDI 96kW. Můj pocit nebyl až tak radostný jak jsem předpokládal. Po otevření kapoty jsem se zděsil, když jsem viděl tu špínu všude okolo motoru tak jsem se divil jak je to možné po 100tis km (ani můj současný motor, který má 240tis km není tak špinavý).

Hlavně mě zarazila jedna vada viz obr: někde tam uniká údajně olej nebo nafta a stříká to dozadu na to plato a hadice (nevím, nesahal jsem na to, ale je to brutálně zasrané), kde je zobrazen červený kruh na obrázku a ty označené tečky. V servise mu prý řekli, že je to normální "u těchto motorů", ale mě se to nezdá býti normální, prostě někde je chyba. Můžete mi poradit, co to může být? Popř. setkali jste se s tím někdy? Dá se to opravit? (ta fotka je z jiného auta... škoda, že jsem si to nevyfotil ve skutečnosti jak to vypadá, ale snad pochopíte o co jde :-) ) DÍKY!

unik_nevim_ceho.jpg

Jinak, co se týče jízdních vlastností tak to je super, motor šlape bezproblému, necuká, vytáčí se v pohodě, startuje :) až na tu vadu viz. výše :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem konečně měl tu čest vyzkoušet nabízeného superba. Jen připomenu, že se jedná o motorizaci 1.9TDI 96kW. Můj pocit nebyl až tak radostný jak jsem předpokládal. Po otevření kapoty jsem se zděsil, když jsem viděl tu špínu všude okolo motoru tak jsem se divil jak je to možné po 100tis km (ani můj současný motor, který má 240tis km není tak špinavý).

Hlavně mě zarazila jedna vada viz obr: někde tam uniká údajně olej nebo nafta a stříká to dozadu na to plato a hadice (nevím, nesahal jsem na to, ale je to brutálně zasrané), kde je zobrazen červený kruh na obrázku a ty označené tečky. V servise mu prý řekli, že je to normální "u těchto motorů", ale mě se to nezdá býti normální, prostě někde je chyba. Můžete mi poradit, co to může být? Popř. setkali jste se s tím někdy? Dá se to opravit? (ta fotka je z jiného auta... škoda, že jsem si to nevyfotil ve skutečnosti jak to vypadá, ale snad pochopíte o co jde :-) ) DÍKY!

unik_nevim_ceho.jpg

Jinak, co se týče jízdních vlastností tak to je super, motor šlape bezproblému, necuká, vytáčí se v pohodě, startuje :) až na tu vadu viz. výše :(

V tom míste je EGR ventil a tam to trochu rosí nic vážného. Ale pokud by to byla nafta tak na hlavě je zezadu tandemové čerpadlo a může být prasklý( mám stím osobní zkušenost) oprava 12ti a to už je problém!!! Zjisti zda je to olej nebo nafta!!! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To může být víc věcí: ty tenký hadičky jsou palivový takže třeba netěsnost. Ten stříbrnej klobouk je egr takže třeba netěsnost a může prolínat olej ze sání...

Spíš to bude nějaký únik toho oleje než paliva. Pokud to bude ten EGR tak to bude mít jistě vliv na zvýšení emisních limitů, je to hodně na závadu - únik z EGR? kdyby se dostal olej do sání tak by to hulilo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom míste je EGR ventil a tam to trochu rosí nic vážného. Ale pokud by to byla nafta tak na hlavě je zezadu tandemové čerpadlo a může být prasklý( mám stím osobní zkušenost) oprava 12ti a to už je problém!!! Zjisti zda je to olej nebo nafta!!! :palec2:

Díky za radu! Zítra zavolám tomu týpkovi a zjistím, ale dle vzhledu to vypadá spíš na ten olej s takovým bordelem na stěně, ale že by se jednalo o "rosení" tak to nevím, mě se to zdálo spíš velké kolo v průměru 20 cm. Jinak v servise mu řekli, že to není nic vážného, takže snad to bude jenom ten EGR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Vypadá taky dobře Golfík, hlavně že si spokojenej ty.

Btw ten Superb měl levou i servisní knížku?

Díky, sice podvozek u Superbu byl pohodlnější, ale to se dá nějak přežít :)

Přímo servisku o opravách jsem neviděl, jen záznam o koupi a kdy byla naplánována servisní prohlídka, což bylo na nějakých 15 000 km. A když jsem si to nechapl prověřit tak v záznamech byl dělaný servis až při 60 000 km a ten datum se tam taky pere, takže nevím, kde byla chyba :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Ahojky kluci, jen se chci zeptat, jestli každý superb má xenony? A přední mlhovky? A koupily byste si auto /SUPA/

v aaa auto? Díky za rady.

V době kdy já sháněl supa a nikde jich moc nebylo a nebo byly hodně drahé,tak jsem byl tak nabuzený,žebych ho koupil kdekoli a v jakékoli výbavě.Postupem času a stím co mám teď už takto samozřejmě neuvažuju a hoooodně bych se rozmýšlel.A v aaa auto snad jen za velmi dobrý kousek.Superbů je teď na trhu poměrně dost si myslím,tak není důvod kupovat to hned v bazaru. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v áčkách nikdy !!!!!

Díky za rady a názory, zrovna dnes sem dostal email od kamaráda kde poslal kopii smlouvy

když si koupil auto v aaa, jak je ta smlouvy dobře vychytaná a ty drobné dodatky na které tě nikdo neupozorní

,kdybych neměl obavy že se to nesmí tak tu jejich smlouvu tady otisknu abych tim varoval ostatní...

navím, zatím ahoj..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj uvažuji o koupi superba je mi 21 z Frýdku-Místku a poctivě jsem na něj šetřil - nechi se nikde zadlužit či splácet nesmyslné pujčky s uroky. Čtu tady ty vaše příspěvky asi jsem snad všude byl a tak mě celkem odrazujete těma problémy s autem a hlavně ty pálky za ty opravy, nebo jaké jsou take nejčastější poruchy? Samozřejmě chápu že každé auto má svoje problémy. Jsem myslel že už je to luxsusní kára a že s tím nejsou skoro žádné problémy. Každého koho jsem se ptal mi to auto doporučoval. Je to taky samozřejmě auto mého srdce. Ale po přečtení tech hromady příspěvků tak trochu váhám. Třeba se asi pletu pro to se ptám vás zkušených co mi na to řeknete. A když teda jaký mi fakt doporučíte motor pokud by šlo o mě tak ten nejsilnější :-D ale největší ne vždy je nejlepši... fakt nevím. V tomto ohledu jsem ještě fakt zelenáč tak se rád něco přiučím... Poradíte, kdokoliv...zelenáčovi(který se chce fakt utvrdit že na 100 je to super kára)?? :palec2:lol

Ahoj tak co Ti můžu říct já mám už třetího superba a jsem s ním maximálně spokojen. A opravy ? ale vždyť se to zase nějak nekazí to jsou individuality. Najezdil jsem na supech už přez 300tisíc a pohoda je to fajn kára. Měl jsem 1,8T vynikající motor a super auto, teď mám 2,8 V6 a taky dobrý, jen je trošku línější na startu než 1?8, ale jede taky skvěle.

Z sebe Superba můžu jen doporučit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahojky , jen prosím o Váš názor

Superb 2003

1,9 TDI, 96 KW

najeto 110000 km

plná výbava

cena 230000kč

zlatá metalíza

1 majitel ,nebouráno nekradeno, majitele znám .

takže tacho nestočeno.

koupit či nekoupit? v úterý se jedu kouknout,pak dám vedět.

:help:

Dle mého pokud má udělané rozvody a jak říkáš dobrý stav myslím, že cena je celkem dobrá

Ber :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle mého pokud má udělané rozvody a jak říkáš dobrý stav myslím, že cena je celkem dobrá

Ber :-)

Tak se se na něj byl dnes podívat a skutečnost je jiná:

nemá najeto 110000 ale 310000. km.

Má snížený podvozek , bixenony, a různé tuning doplnky.

a je přečipovaný...

cena stále 230000 kč.

Jinak je pravidelně servisovaný, ted je po výměně oleje, rozvody atd.

Prý tyto motory vydrží i 600 tis , km.

hm co ted? vzít??? :help:

Editováno: , autor: Martin35
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě jednoznačně ne.Prvně ti tvrdili že 110tkm a teď o 200 tkm to je první problém.Neserioznost.Jinak v pořádku že auto je servisované,ale pokud to měl někdo chipnuté,tak nemůžeš vědět jak s tím jezdil a jak to točil.Může to ještě chvíli vydržet a pak bude malér.Za tu cenu seženeš superba s podstatně nižšími km a doplňky si tam můžeš dát sám.

Toliko můj názor.Rozhodnutí je na tobě.Uvidíš co ti tu napíšou jiní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...