virtual Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Měřil jsem to a přední kola jsou oproti zadním o 1 cm vysunutější, takže asi bych dával podložky 10 mm na každou stranu, aby to bylo nastejno. ... Kola mám 17x7,5 ET47 No, nevím jak moc je tohle rozumnej přístup... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 (editace) No tak tohle může říct každej, proto se ptám, kdo s tím má zkušenosti. Jak se to chová jaký to je a ne jestli někdo řekne že je to na hovno.... to sem nic tady nemusel psát.... A taky by mě zajímalo, jestli jsou některé tyhle rozšiřovací kroužky vůbec homologovány pro provoz na komunikacích? Editováno: 13. Únor 2012, autor: lojzahlina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 No je to asi takto. Je to další nevyvážená a zatěžující věc na kole. Rozšiřuješ vzdálenost od středu nápravy tak to bude mít něco málo vliv na geometrii tím pádem i na pneu a samozřejmě i na další součástky na nápravě, které budou více namáhány (stabilizátory,zavěšení atd..). Osobně bych od toho upustil nebo bych zvolil disky s nižším ET. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 no tak jiný disky s nižším et kupovat opravdu nebudu, abych měl 2x et 47 a 2x třeba et 37...to už radši nechám tak jak to je.Jenom jsem chtěl vědět, jestli někdo rozšiřoval, protože jsem četl o věším rozšíření ( 1,5 cm a víc) proto mě zajímalo, jestli třeba nebude mít menší vliv tady ten 1 cm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 Podla mna mensie ET nic nevyriesi, lebo to ma presne rovnaky (namahajuci) ucinok ako podlozka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 13. Únor 2012 Sdílet Vloženo 13. Únor 2012 právě nevím, jestli je větší námaha na zadní nebo přední nápravě...proto bych dával max 10mm podložku na zadní kolo tzn. 20mm na zadní nápravu celkem. A nevím, o tom nic moc a zajímalo by mě kdo s tím má jaký zkušenosti s těma podložkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 tak vacsinou kazdy hovori o pozitavach, sem-tam niekto napise o odchadzajucich loziskach...Pozri si o par stranok dozadu moj scan clanku o podlozkach... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 Nevím no, skoro každej od toho odrazuje. Uvidím jak budu mít přezuto na letní ono zas na druhou stranu se to dá sundat vždycky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virtual Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 No tak tohle může říct každej, proto se ptám, kdo s tím má zkušenosti. Jak se to chová jaký to je a ne jestli někdo řekne že je to na hovno.... No, skupinu lidí s know-how i praktickými zkušenostmi, něco vedlo k tomu to udělat takhle. Pochybuju, že nějaký garažník bude mít co k tomu říct, kromě toho, že kolo pak nevypadá tak zapadlé v blatníku... Navíc je to prostě bastl. Pohyb komponent povozku je docela složitá geometrie a taková podložka to všechno rozhodí, jen aby to vypadalo... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 No to je možný, ale tak mi řekni, proč tyhle podložky vyrábí třeba firma H&R? To je přece uznávaná firma a vyrábí je přesně pro určitý typ auta. Tak jsem z toho docela jelen teda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 proste nasli dopyt, tak to vyrabaju...Pokial to chces mat, tak kup urcite tie HR alebo Eibach, nie nejake od sustruznika z garaze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 15. Únor 2012 Sdílet Vloženo 15. Únor 2012 No právě tady těm firmám bych věřil, že to nebude šmejd aspoň...Ale první hodím na jaře všechny kola, uvidím jak auto sedí a jak to bude vypadat a rozhodoval bych se až potom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 Tak on i šikovný soustružník dokáže vyrobit identické a stejně kvalitní podložky,jako HR HR má jenom tu velikou výhodu,že disponuje homologací a nebudeš se muset při každé kontrole klepat o techničák. Podložka 10 mm je obdoba alternativních ráfků,které zcela běžně disponují ET o 10 mm i více a nemá to tak destruktivní vliv na komponenty zavěšení kol,jak někteří předjímají.V rovině teoretické mají samozřejmě pravdu v tom,že silové poměry se změní,ale asi ne tak dramaticky,aby to mělo za následek takové přetěžování podvozku a zavěšení kol,aby to mělo zásadní význam na životnost dotčených částí. Není to jenom odhad ,ale pouhá zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 16. Únor 2012 Sdílet Vloženo 16. Únor 2012 Tak on i šikovný soustružník dokáže vyrobit identické a stejně kvalitní podložky,jako HR HR má jenom tu velikou výhodu,že disponuje homologací a nebudeš se muset při každé kontrole klepat o techničák. Podložka 10 mm je obdoba alternativních ráfků,které zcela běžně disponují ET o 10 mm i více a nemá to tak destruktivní vliv na komponenty zavěšení kol,jak někteří předjímají.V rovině teoretické mají samozřejmě pravdu v tom,že silové poměry se změní,ale asi ne tak dramaticky,aby to mělo za následek takové přetěžování podvozku a zavěšení kol,aby to mělo zásadní význam na životnost dotčených částí. Není to jenom odhad ,ale pouhá zkušenost. A ty máš podložky, nebo jsi měl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 Podložky ne,ale cca 150 tis. km najeto na 17" a 18" ráfcích,šíře 8" a 8,5", ET 32 pneu šíře 225 v letním i zimním provozu. Nedávno jsem měnil přední ložisko a čep řízení,tedy běžné věci,které odchází s proběhem km i na 15".žádné dramatické opotřebení se nekoná. Navíc podstatnou dobu auto sníženo o 35 mm,tvrdší podvozek HR a instalovány silentbloky PowerFlex. Rozhodnout si to musíš sám,mně taky každý tvrdil,že budu každou chvilku něco měnit no a skutečnost je úplně jiná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 (editace) Podložky ne,ale cca 150 tis. km najeto na 17" a 18" ráfcích,šíře 8" a 8,5", ET 32 pneu šíře 225 v letním i zimním provozu. Nedávno jsem měnil přední ložisko a čep řízení,tedy běžné věci,které odchází s proběhem km i na 15".žádné dramatické opotřebení se nekoná. Navíc podstatnou dobu auto sníženo o 35 mm,tvrdší podvozek HR a instalovány silentbloky PowerFlex. Rozhodnout si to musíš sám,mně taky každý tvrdil,že budu každou chvilku něco měnit no a skutečnost je úplně jiná. No myslím si, že tady ten HR nebo Eibach by to měl mít kvalitní, tak uvidíme na jaře. Každopádně díky za info Editováno: 17. Únor 2012, autor: lojzahlina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 17. Únor 2012 Sdílet Vloženo 17. Únor 2012 Podložek 10mm, se vůbec bát nemusíš. Myslím že mikl to napsal velmi dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzahlina Vloženo 18. Únor 2012 Sdílet Vloženo 18. Únor 2012 No uvidím až přezuju na letní jak to bude vypadat a o kolik to bude zastrčenější ty zadní kola a podle toho se rozhodnu co s tím udělám a jaký podložky bych koupil. Třeba to budou nakonec jen 5mm Když jsem to měřil na zimácích, tak tam byl rozdíl 10mm. Ono by to mělo být stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haillender Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 Ahoj mam dotaz ja jsem z toho et uplnej magor mam oct 2 4x4 a pořidil jsem kola z Yetaku 17" et 45? mohu je tam narvat nebude to nikde skrtat? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 12. Březen 2012 Sdílet Vloženo 12. Březen 2012 je to uplne v pohode, oproti seriovym 17" (s ET 54) idu von o 9 mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Míša Kovář Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 (editace) Ahoj já tu nejsem tak často ale chci se zeptat jestli je možné aby OZ Superturismo GT 17x7,5 mohl mít 9,8kg liťák ? a kolik by měl potom z gumou zhruba ? díky Editováno: 4. Srpen 2012, autor: Michal Míša Kovář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 ta hmotnost vyzera dost realne. A 17 guma vazi (zalezi od znacky) 10-11 kg... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Škrabi Vloženo 10. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2012 Nevěděl by někdo orig. číslo na 17" Neptune Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andre3d Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 Jestli myslíš tyhle tak 1Z0 601 025 AL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 11. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2012 17" Neptune neexistuji! To co je na obrazku vyse je Cygnus, cislu dilu 1Z0 601 025AL HA7 ale odpovida provedeni stríbrna/antracit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.