porek Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 Uz me to taky trapi asi rok. Mohli by jste mi poradit, kde najdu tu skrtici klapku? Popis nebo obrazek. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 tady mas foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Tak zde piši moje poznatky k mému případu... OD nepoužiti klimy jsem to nezaregistroval...(sporadické zhoupnuti otáček na volnoběh při dojezdu) Jen jsem měl nějakou dobu pocit že auti jede lepe "za studena",... jedná se jen o to jak tam je ten sitič.. a ještě nějakou dobu než se zahřeje na provoz. teplotu(čistota přechodu při přeřazeni ze stupně na horu či dolu v závislosti na rychlosti puštěni spojky... prostě, když pustim spojku rychle za studena je to čistounke bez znatelného škubnuti, za tepla se sem tam projevi při stejne rychlosti uvolněni spojky, škubnuti což se mi nelibi, ale nebylo to vždy) Jezdím převážně krátké trasy 9km do práce ... nebo narazovky cca 30km tam a 30 domu takže o dlouhých trasách se nedá mluvit. JO k tomu uvolnění spojky... aby někdo nenaražel nato, že ji pouštim jako prase, tak to co tu pišu udělalo i když sem se sebevic snažil a pomalu pouštěl.. prostě to tam nema byt a doufám že dlouho nebude!!A teď k poslednímu poznatku - měsíc jezdím jen na Shell V-power a po 2 nádrži jsem u auta nepocitil ty škuby při řazení co mi pořád tak vadily a řešil je.. takže rozmyšlet co tankujete ty pitome 2 koruny na vic asi budou stát zato, aspon si zatim myslím. Schválně za měsíc natankuji u globusa tu 98 co jsem pořád bral a dam vědět.. řešil někdo kvalitu paliva?? JJ, kvalitu paliva jsem řešil docela dlouho. Hlavně u dieselu. Po natánkování u neznačkové pumpy, se motor po studeném startu vždy tak divně klepal.. Od doby co tankuju V-power diesel taky u Shellu je po problémech. cca. po 2-3 nádržích byl znát rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 tady mas foto Parádní přístup To je jedna radost na takovém skvostu pracovat. Fakt pěknej motor, čistej, krapet toho moderního stylingu... to se mi líbí Nechtěj vidět muj TDi, za těch 6 let ho snad nikdo eště nemil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
porek Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 tady mas foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
porek Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 tady mas foto Diky za foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
porek Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 Jeste k cukani motoru a duseni, po silvestru jsem objednany ke specialistovi na 1.8T. Kdyz ji slapu na krk pres 6000 ot. tak mi pak skoro nejede, klepe se motor a skakaji otacky jako blazen. Dam vedet jaka byla zavada. 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 Pro všechny komu to kolísá. Vyzkoušejte dřív než auto svěříte servisu a budete už jen zbytečně platit Vycházím teda z toho že na motoru máte všechny čidla funkční. Moje rada je pro ty kterým po přidání plynu zakolísají otáčky a po chvíli se ustálí. Je potřeba nastavit ŘJ a to tímhle způsobem: Když dojedete odpojte baterii a nechte auto vychladnot do druhého dne. Při studeném motoru! připojte baterii. Pak bez plynu nastartujte - všechny spotřebiče musí být vypnuté a automaticá klima v poloze OFF, u manuálu kolečko topení nastavte na studený vzduch a ventilárot vypnutý. Nechte motor běžet cca 15 min aby dosáhl provozní teploty a v autě na nic nesahejte. Když má motor 90st. vypněte motor. Poté opět nastartujte a vyjeďte na projížďku a postupujte takto: na volné silnici zařaďte trojku nebo čtyřku a od volnoběžnách otáček akcelerujte na plný plyn až do červeného pole tak ať si motor projde pod plným plynem celý rozsah otáček. Toto opakujte aspoň 5x Toto je návod který nastaví ŘJ na aktuální stav motoru a odstraní kolísání otáček a taky může snížit spotřebu. Doporučují taky provést pokud na motoru něco vyměníte (vzduch. filtr, svíčky, různá čidla atd.) aby se tomu ŘJ přizpůsobila. Funguje na všech koncernových motorech i u felicie. U motoru TDI si nejsem jist ale klidně mužete vyzkoušet Pokud to někomu pomůže tak napište a pokud ne tak pak hledejte příčinu někde jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto120lr Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 caute mam tiez taky problem, pred vycistenim skrtiacej klapky mi to strasne kolisaly otacky 900-1600, ale po vycisteni uz je to lepsie.Pri dojazde do krizovatky na neutral su otacky okolo 1300 az 1500 a po cca 10 sekund padnu pomaly na 900 a tam jemne kolisu 900-800. Poradte prosim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto120lr Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Pro všechny komu to kolísá. Vyzkoušejte dřív než auto svěříte servisu a budete už jen zbytečně platitVycházím teda z toho že na motoru máte všechny čidla funkční. Moje rada je pro ty kterým po přidání plynu zakolísají otáčky a po chvíli se ustálí. Je potřeba nastavit ŘJ a to tímhle způsobem: Když dojedete odpojte baterii a nechte auto vychladnot do druhého dne. Při studeném motoru! připojte baterii. Pak bez plynu nastartujte - všechny spotřebiče musí být vypnuté a automaticá klima v poloze OFF, u manuálu kolečko topení nastavte na studený vzduch a ventilárot vypnutý. Nechte motor běžet cca 15 min aby dosáhl provozní teploty a v autě na nic nesahejte. Když má motor 90st. vypněte motor. Poté opět nastartujte a vyjeďte na projížďku a postupujte takto: ". Toto opakujte aspoň 5x Toto je návod který nastaví ŘJ na aktuální stav motoru a odstraní kolísání otáček a taky může snížit spotřebu. Doporučují taky provést pokud na motoru něco vyměníte (vzduch. filtr, svíčky, různá čidla atd.) aby se tomu ŘJ přizpůsobila. Funguje na všech koncernových motorech i u felicie. U motoru TDI si nejsem jist ale klidně mužete vyzkoušet Pokud to někomu pomůže tak napište a pokud ne tak pak hledejte příčinu někde jinde Nazdar chcel som sa iba opitat ako si to myslel s tymi otackami a rychlostnymi stupnami citujem ("na volné silnici zařaďte trojku nebo čtyřku a od volnoběžnách otáček akcelerujte na plný plyn až do červeného pole tak ať si motor projde pod plným plynem celý rozsah otáček,,) prosim mozes mi to vysvetlit ako si to myslel ? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Peta však vyzkoušej ten můj návod co je psaný výše, na 80% ti to pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto120lr Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Peta však vyzkoušej ten můj návod co je psaný výše, na 80% ti to pomůže ved hej vyskusam ale ako si som to nepochopil, mam ist na dialnicu a na trojke dat plny plin az do cerveneho pola ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 ved hej vyskusam ale ako si som to nepochopil, mam ist na dialnicu a na trojke dat plny plin az do cerveneho pola ? Nemusí být dálnica, stačí delší rovina abys mohl akcelerovat na plný plyn na jednom kvalte. pokud máš po ruce delší rovinu je to lepší udělat na 4. stupeň aby ty otáčky stůpaly pozvolna. Jestli máš krátků rovinu tak stačí 2. nebo 3. stupeň ale hlavně dodrž ten postup volnoběh až červené pole na plný plyn a pak vyřaď na neutrál. Opakuj aspoň 5X. Ale to nejdůležitější je startovat při studeném motoru a nesahat na plyn 15min než se ohřeje motor !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto120lr Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 Nemusí být dálnica, stačí delší rovina abys mohl akcelerovat na plný plyn na jednom kvalte. pokud máš po ruce delší rovinu je to lepší udělat na 4. stupeň aby ty otáčky stůpaly pozvolna. Jestli máš krátků rovinu tak stačí 2. nebo 3. stupeň ale hlavně dodrž ten postup volnoběh až červené pole na plný plyn a pak vyřaď na neutrál. Opakuj aspoň 5X.Ale to nejdůležitější je startovat při studeném motoru a nesahat na plyn 15min než se ohřeje motor !! Diky miki som jak madar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry5 Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 (editace) Nazdar chcel som sa iba opitat ako si to myslel s tymi otackami a rychlostnymi stupnami citujem ("na volné silnici zařaďte trojku nebo čtyřku a od volnoběžnách otáček akcelerujte na plný plyn až do červeného pole tak ať si motor projde pod plným plynem celý rozsah otáček,,) prosim mozes mi to vysvetlit ako si to myslel ? dakujem no ale trojka po červené 130 a štvorku som tam už ani nedal, provoz nedovolil ale na tej dvojke sa to dá. Editováno: 3. leden 2008, autor: jerry5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 3. leden 2008 Sdílet Vloženo 3. leden 2008 jerry to je rteba taky formátovat nejlépe v neděli ráno jak je minimálni provoz a né v dopravní špičce. A nevykládej mi že nemáš po ruce usek cesty kde můžeš akcelerovat 20 až 130 na trojku ??? Kór když se jedná o 1.8 Turbo Na to ti musí stačit cca 400 metrů. Jo a stejně mi to nějak nesedí, u RS vypíná omezovač na trojce při 180 km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jerry5 Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 jerry to je rteba taky formátovat nejlépe v neděli ráno jak je minimálni provoz a né v dopravní špičce. A nevykládej mi že nemáš po ruce usek cesty kde můžeš akcelerovat 20 až 130 na trojku ??? Kór když se jedná o 1.8 Turbo Na to ti musí stačit cca 400 metrů. Jo a stejně mi to nějak nesedí, u RS vypíná omezovač na trojce při 180 km/h možna to bola dvojka a 130 ale i tak to nepomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto120lr Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 no ale trojka po červené 130 a štvorku som tam už ani nedal, provoz nedovolilale na tej dvojke sa to dá. Dik za radu jerry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rudomor Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Měl jsem stejný problém, nejdřív to vypadalo na škrtící klapku. Po vyčištění na chvilku změna k lepšímu. Pak se to horšilo, zjistilo se, že vynechává 4. válec. Dlouho byla hledána příčina, po proměření zapalovacího modulu bylo jasno. Po výměně, 1/2 roku jede jako pila! Ten modul je ze zadu boxu na vzduchový filtr. Malá krabička s nápisem BOSCH.na tom boxu to je zapalovací modul?? a to nepozná vag? Můj osobní servisman tomu tak říká - zapalovací modul - je zezadu na boxu (směrem k řidiči), ve kterém je vzduchový filtr. Z toho modulu vedou kabely k jednetlivým zapalovacím cívkám. Vyčtení závad nepomohlo, známý mého osobního servismana ze škoda servisu si ten modul půjčil, proměřil a zjsistil, že právě výstup ke 4. cívce vykazuje odchylky. Dal se nový a byl klid. Majitel přede mnou měl stejný problém a také došlo na výměnu tohoto modulu. Kdybych mu zavolal, tak se nemusela týden hledat závada. Doporučuji na zkoušku tento model vyměnit (je drahý skoro 10 000 Kč) a navíc odchází poměrně často. U mě 2x za 190 000 km, které mám najeto. Poznámka k ceně zapalovacího modulu. FACET Ignition Switch 4320,- s Dph ,Hella 3200,- Dph a Meyle za rovné 2000,- s Dph Zdroj cen MJauto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr E Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Je potřeba nastavit ŘJ a to tímhle způsobem: Když dojedete odpojte baterii a nechte auto vychladnot do druhého dne. Při studeném motoru! připojte baterii. Pak bez plynu nastartujte - všechny spotřebiče musí být vypnuté a automaticá klima v poloze OFF, u manuálu kolečko topení nastavte na studený vzduch a ventilárot vypnutý. Nechte motor běžet cca 15 min aby dosáhl provozní teploty a v autě na nic nesahejte. Když má motor 90st. vypněte motor. Poté opět nastartujte a vyjeďte na projížďku a postupujte takto: na volné silnici zařaďte trojku nebo čtyřku a od volnoběžnách otáček akcelerujte na plný plyn až do červeného pole tak ať si motor projde pod plným plynem celý rozsah otáček. Toto opakujte aspoň 5x Toto je návod který nastaví ŘJ na aktuální stav motoru a odstraní kolísání otáček a taky může snížit spotřebu. Doporučují taky provést pokud na motoru něco vyměníte (vzduch. filtr, svíčky, různá čidla atd.) aby se tomu ŘJ přizpůsobila. Tak jsem to udělal podle tebe jak říkáš a volnoběžné otáčky mi klesly z 900 na 750 u zahřátého motoru, takže něco to udělalo. Můj problém je, že když někdy pustím plyn a vyšlápnu spojku tak nectěj otáčky klesnout a drží se na 2000ot, až po chvilce spadnou, a druhý problém, že někdy za jízdy auto přestane táhnout a musim chvilku čekat. Jěště napíšu jestli tohle pomohlo za nějaký čas. díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 No ona ta řídící jednotka je po tom dlouhém vypnutí baterie asi 50 km v základním nastavení a učí se, takže může být tech cca 50 km trochu větší spotřeba a trošku problém s těmi otáčkami. Takže i další den jízdy ho sem tam ještě pořádně protáhněte a po dojetí ho nechte aspoň 2 min běžet naprázdno ať si pořádně zapamatuje ty volnoběžné otáčky. Po 50 až 100 km by měli všechny problémy ustat pokud je jinak motor v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Jeste k cukani motoru a duseni, po silvestru jsem objednany ke specialistovi na 1.8T. Kdyz ji slapu na krk pres 6000 ot. tak mi pak skoro nejede, klepe se motor a skakaji otacky jako blazen. Dam vedet jaka byla zavada. 1.8T To pak dej vedet....to je asi i muj pripad....vcera jsem si hral s Vagem v aute...a prijde mi ze mi to lita kvuli vaze vzduchu...na volnobeh jeji hodnota zakolisa a pak se zacne motor dusit....otacky se srovnaji a za 10 sek. znova... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martink Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Pro všechny komu to kolísá. Vyzkoušejte dřív než auto svěříte servisu a budete už jen zbytečně platitVycházím teda z toho že na motoru máte všechny čidla funkční. Moje rada je pro ty kterým po přidání plynu zakolísají otáčky a po chvíli se ustálí. Je potřeba nastavit ŘJ a to tímhle způsobem: Když dojedete odpojte baterii a nechte auto vychladnot do druhého dne. Při studeném motoru! připojte baterii. Pak bez plynu nastartujte - všechny spotřebiče musí být vypnuté a automaticá klima v poloze OFF, u manuálu kolečko topení nastavte na studený vzduch a ventilárot vypnutý. Nechte motor běžet cca 15 min aby dosáhl provozní teploty a v autě na nic nesahejte. Když má motor 90st. vypněte motor. Poté opět nastartujte a vyjeďte na projížďku a postupujte takto: na volné silnici zařaďte trojku nebo čtyřku a od volnoběžnách otáček akcelerujte na plný plyn až do červeného pole tak ať si motor projde pod plným plynem celý rozsah otáček. Toto opakujte aspoň 5x Toto je návod který nastaví ŘJ na aktuální stav motoru a odstraní kolísání otáček a taky může snížit spotřebu. Doporučují taky provést pokud na motoru něco vyměníte (vzduch. filtr, svíčky, různá čidla atd.) aby se tomu ŘJ přizpůsobila. Funguje na všech koncernových motorech i u felicie. U motoru TDI si nejsem jist ale klidně mužete vyzkoušet Pokud to někomu pomůže tak napište a pokud ne tak pak hledejte příčinu někde jinde díky za radu, funguje, taky mi to kolísalo při dojezdu na volnoběh a teď ok. Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gus Vloženo 19. leden 2008 Sdílet Vloženo 19. leden 2008 Brácha má problém Oktou RS r.2001 ,stává se mu že když na to šlape přes den pak druhej den ,když poprví nastartuje tak otáčky na volnoběh hodně kolísaj až to někdy chcípne a když se chce rozjet uplně to stratí výkon jako kdyby tam nešel benzín .vynecháva to a to po dobu sytiče když sytič vypne tak už to jede normálně. Ale když ten den předtim jezdí pohodovou jízdou tak to nic druhej den neudělá.Nesetkal se stim už někdo Benzín skoušel brát od více pump a furt stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 (editace) Tak teď se mi stává že když otáčky nekolísaj ke 300-400 otáčkám, že vystoupaj až ke dvoum tisícům a tam se drží... Nevypadá to na váhu vzduchu? Ty vysoké otáčky přestanou jen jak vypnu zapnu motor, nízké se ustálí sami... Taky mám dost často problém aby to vůbec chytlo, chytne to až tak po 20 ti vteřinách točení, ale to pak drží ty vysoké otáčky, tak to musim projet, aby to pak chytlo už normálně s nízkýma otáčkama... Editováno: 24. leden 2008, autor: huskye Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.