huskye Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Teď se mi stalo při tom kolísání otáček, že při každém tom zhoupnutí ke 200-300 otáčkám, mi zarachtal pedál spojky, teda slyšitelně to od spodu někde zarachtalo a cítil jsem to na pedálu... Pak to chcíplo, nevíte co by to mohlo být? Já už trochu jsem v koncích Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Teď se mi stalo při tom kolísání otáček, že při každém tom zhoupnutí ke 200-300 otáčkám, mi zarachtal pedál spojky, teda slyšitelně to od spodu někde zarachtalo a cítil jsem to na pedálu... Pak to chcíplo, nevíte co by to mohlo být? Já už trochu jsem v koncích No tak pokud ti otáčky klesly opravdu až k 200 až 300 tak se nediv že ti to zarachtalo v motoru, on vlastně už chcípal ale setrvák ho ho ještě protáčel a odčas to škitlo - proto ty zvuky ale motoru to dost škodí tak bacha na to. Jinak u tebe může být příčina i u chipu. Zkoušel si ten můj návod restartu ŘJ ? U chipu však asi nebude fungovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 No tak pokud ti otáčky klesly opravdu až k 200 až 300 tak se nediv že ti to zarachtalo v motoru, on vlastně už chcípal ale setrvák ho ho ještě protáčel a odčas to škitlo - proto ty zvuky ale motoru to dost škodí tak bacha na to. Jinak u tebe může být příčina i u chipu.Zkoušel si ten můj návod restartu ŘJ ? U chipu však asi nebude fungovat Ještě nezkoušel, u mě je to totiž dost komplikované s časem... Ale zkusim to jak to pujde, snad zítra. Mnohem raději bych aby to byla mechanická závada nějaká než elektrika... :-P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 No tak pokud ti otáčky klesly opravdu až k 200 až 300 tak se nediv že ti to zarachtalo v motoru, on vlastně už chcípal ale setrvák ho ho ještě protáčel a odčas to škitlo - proto ty zvuky ale motoru to dost škodí tak bacha na to. Jinak u tebe může být příčina i u chipu.Zkoušel si ten můj návod restartu ŘJ ? U chipu však asi nebude fungovat Tak jsem zkoušel to přenastavení RJ, ale bez úspěchu. Když se motor zahřál a vypnul sjem ho, tak pak nechtěl anskočit, dkyž chytil, držel zase otáčky trochu výše, ale to přestalo a na křižovatce to kolísalo, udělal jsem pětkrát zrychlení na trojku až do omezovače, ale kolísá to pořád, takže nic... Další možnosti? nelíbí se mi to, zdá se mi že to už tomu motoru začíná škodit, taky se mi stává že když jedu a pustim plyn tak to cukne jak by někde něco silněji kleplo o něco než se dostane motor do záběru... Ale ty starty hlavně jsou dost blbé :-P a to kolísání taky, protože když to kolísá a já najednou brzdim i točim volantem tak to na 90procent chcípne, což někdy je docela blbé, zvlášť jak to pak nechce chytnout. A za studena to chytne vždycky v klidu (aspoň si nevzpomínám že by ne) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasH Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 jsem s tím tak daleko jako ty Ono mně to kolísá i když to trochu otúruju na volnoběh, a pak to dorovná teprv 2x na volnoběh. Asi zkusím jinou řídící jednotku, ale teď žádnou stejnou nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 jsem s tím tak daleko jako ty Ono mně to kolísá i když to trochu otúruju na volnoběh, a pak to dorovná teprv 2x na volnoběh. Asi zkusím jinou řídící jednotku, ale teď žádnou stejnou nemám Já ani neznám právě nikoho s podobnym autem abych mohl ty díly vyzkoušet... Zkusim pročistit klapku a když to nepomůže tak pak vyměnit ten zapalovací modul, nebo co to je :-) Ale raději bych to nejdřív zkusil no... Taky se mi nechce hned nahrávat normální software a rušit čip když už ho tam mám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 Já ani neznám právě nikoho s podobnym autem abych mohl ty díly vyzkoušet... Zkusim pročistit klapku a když to nepomůže tak pak vyměnit ten zapalovací modul, nebo co to je :-) Ale raději bych to nejdřív zkusil no... Taky se mi nechce hned nahrávat normální software a rušit čip když už ho tam mám... No může to způsobovat spoustu jiných věcí - škrtící klapka, váha vzduchu, svíčky, ucpaný palivový filtr, lambda sonda a nebo i ten samotný chip. VAG něco ukázal ? To škubání může dělat i prasklá hadice mezi turbem a klapkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 29. leden 2008 Sdílet Vloženo 29. leden 2008 No může to způsobovat spoustu jiných věcí - škrtící klapka, váha vzduchu, svíčky, ucpaný palivový filtr, lambda sonda a nebo i ten samotný chip. VAG něco ukázal ?To škubání může dělat i prasklá hadice mezi turbem a klapkou Me to prave pise pokles tlaku mezi turbem a klapkou tusim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 (editace) No může to způsobovat spoustu jiných věcí - škrtící klapka, váha vzduchu, svíčky, ucpaný palivový filtr, lambda sonda a nebo i ten samotný chip. VAG něco ukázal ?To škubání může dělat i prasklá hadice mezi turbem a klapkou Ještě vědět co je VAG... Vymněnim svíčky, ty tam jsou nějaké staré, vyčistim klapku a dám jiný palivák a uvidíme. No a za tepla mi to už vůbec nechytá, vapadá to že se to uchlastává, nevim, je možné že to bude teplotním čidlem? (čidlo teploty chladící směsy se to jmenuje myslim? ) Editováno: 30. leden 2008, autor: huskye Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 30. leden 2008 Sdílet Vloženo 30. leden 2008 VAG je diagnostika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Zdravím, Máme 1,8T 110kW,AUM. Motor jede skoro jak bez turba, v provozních otáčkách nyní "nevystřelí" jako dříve... VAG mi píše " spojení škrtící klapka - turbo pokles tlaku". Bude to opravdu jen děravou hadicí? Kde ji hledat a případně kolik si připravit na opravu. Přpadně v jakém kanálu Vagu nalogovat tlak turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Ahoj kluci, tak auto už sice startuje, nechytlo to kvůli tomu že jsme měli odpojený intercooler, což jsme nečekali že to nepojede vůbec, se to uchlastávalo a nechytlo, teď jak je zapojený to sice chytne, ale otáčky se drží stabilně mezi 300 a 400... jsem z toho auta na mrtvici... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jolly30 Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 u mého auta kolísaly otáčky pouze při nastartování za studena v rozmezí cca 200/min, vyměnil jsem čidlo chladící kapaliny a je po problému, tak možná i toto zkontrolovat.1.8T To by mohlo být řešení mého problému. Viz dole: Pánové,mám takový problém s naší firemní Oktávií 4x4 1.8T Combi. Někdy při studeným startu motor naskočí a pak nejdou zvýšit otáčky,jako by se motor dusil.Jak se zahřeje,tak je úplně v pohodě a když není ráno vyloženě kosa,tak běží v pohodě. Původně jsem myslel,že je to škrtící klapka,ale tu mi v servise dvakrát zkontrolovali a je O.K. Tak kontrolku smázli,ale motor občas někdy blbnul. Nedávno se zase rozsvítila kontrolka a prej údajně je špatně nějaký snímač či co snad u klikovky.Že mi doveze z vrakáče použitý ať to nestojí tolik (prej kolem 500kč). Víte o čem je řeč?? Je to pravda,máte s tím zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 To by mohlo být řešení mého problému. Viz dole:Pánové,mám takový problém s naší firemní Oktávií 4x4 1.8T Combi. Někdy při studeným startu motor naskočí a pak nejdou zvýšit otáčky,jako by se motor dusil.Jak se zahřeje,tak je úplně v pohodě a když není ráno vyloženě kosa,tak běží v pohodě. Původně jsem myslel,že je to škrtící klapka,ale tu mi v servise dvakrát zkontrolovali a je O.K. Tak kontrolku smázli,ale motor občas někdy blbnul. Nedávno se zase rozsvítila kontrolka a prej údajně je špatně nějaký snímač či co snad u klikovky.Že mi doveze z vrakáče použitý ať to nestojí tolik (prej kolem 500kč). Víte o čem je řeč?? Je to pravda,máte s tím zkušenosti? jaká kontrolka se ti tedy rozsvítila? kontrolka elektroniky motoru? (pak to vidím na zap.cívku/y) než vyměníš čidlo chladící kapaliny (Škoda cca 600kč), tak doporučuji nechat zkontrolovat zapalovací cívky (kus cca 1200kč Škoda - jsou 4) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jolly30 Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 jaká kontrolka se ti tedy rozsvítila? kontrolka elektroniky motoru? (pak to vidím na zap.cívku/y)než vyměníš čidlo chladící kapaliny (Škoda cca 600kč), tak doporučuji nechat zkontrolovat zapalovací cívky (kus cca 1200kč Škoda - jsou 4) No svítí kontrolka motoru.Tuším,že na cívky se v servisu taky dívali,ale raději se zeptám ještě jednou... Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 (editace) No svítí kontrolka motoru.Tuším,že na cívky se v servisu taky dívali,ale raději se zeptám ještě jednou...Dík předpokládám svítí oranžově? když se rozsvítí, tak auto jede normálně? necuká a neběží nepravidelně (ne na 4 válce)? nevím jestli poznají cívku, která je pomalu na odchodu, když je pak úplně v hajzlu, tak to samozřejmě diagnostikou zjistí a určí na kterém válci, ale odcházející cívku si nejsem jist (nejlepší je asi někde si půjčit funkční a zkoušet jestli to udělá - problém kdo ti něco půjčí) Editováno: 1. Únor 2008, autor: HONZA83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miles Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Zdravím, po ránu se mi také autí lehce dusí, zatím pomůže sešlápnutí plynu do červenýho, ale pro motor to asi není to pravé ořechové. Zkusím ten reset řídící jednotky. Pro ty co jim špatne startuje, mně loni odešel snímač vačkového hřídele, sranda za 2600,-Kč která mne nechala viset u obchodáku, než mne odtáhli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R_CZf Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 K te skrtici klapce . Mel jsem stejny problem. Zdala se byt OK(alespon to v servise tvrdili) a vypadala opravdu cistounce. Prolil jsem ji v zavrenem stavu tetrachlorem a vytekl cerny bordel. Problemy vyreseny ,auto ozilo a spotreba sla dolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
porek Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Nesetkal jse nekdo s timto. Mel jsem asi 3mesice rozsvicenou kontrolku motoru a najednou mi zhasla. Co to muze znamenet? 1.8T 20V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Zdravím, po ránu se mi také autí lehce dusí, zatím pomůže sešlápnutí plynu do červenýho, ale pro motor to asi není to pravé ořechové. Zkusím ten reset řídící jednotky. Pro ty co jim špatne startuje, mně loni odešel snímač vačkového hřídele, sranda za 2600,-Kč která mne nechala viset u obchodáku, než mne odtáhli... Miles to protůrování studeného motoru je fakt strašná prasárna - nedělej to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 Ahoj kluci, jak sjem psal, to auto drží otáčky pod 400, tak mi kluk co to dává dohromady kvůli ťuklému předku, psal, že nechal hodinu odpojenou baterku a potom: "nevím včera jsem to nechal vrčet půl hodiny na volnoběh a teprve potom jsem tomu dával po plynu a jednou to samo od sebe zůstalo viset na 4000 otáček a po druhém prošlápnutí to spadlo dolů" Nevíte čim to může být? A neni někdo z blízka ostravy že by jsme zkusili prohodit řídící jednotky? Zajímalo by mě jestli je to tím chipem... Jinak jsem už fakt v koncích to auto potřebuju, mám 20. odjíždět pryč a tohle se neblíží konci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 (editace) nikoho nic nenapadá, nebo někdo poblíž, kdo by tomu rozuměl a kouknul na to... Myslim že když to dám do škodovky tak vymění postupně celý motor a dám za to víc jak za to auto... A co říkáte na váhy vzduchu od Starline? Vim že je to špatná značka, ale stojí na agu jen 2000,- .... Editováno: 3. Únor 2008, autor: huskye Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 nikoho nic nenapadá, nebo někdo poblíž, kdo by tomu rozuměl a kouknul na to... Myslim že když to dám do škodovky tak vymění postupně celý motor a dám za to víc jak za to auto... od koho máš ten chip? jestli od renomované firmy, tak se s nima domluv, myslim, že by ti měli pomoct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huskye Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 od koho máš ten chip? jestli od renomované firmy, tak se s nima domluv, myslim, že by ti měli pomoct To nevim, koupil jsem to už tak, já vim, chyba :-) a nic jsem ohledně čipu k tomu nedostal. Po koupi to občas zakolísalo, od té doby se to stupňovalo :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.