Romec Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 Chci se Vás dotázat (jsem laik), dá se nějak odstranit hluk stírání zadního stěrače? Při každém stírání vydává zvuk, jakoby dřel o suché sklo. Děkuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reinxed Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 Romec já mám to samé. Jsem zvědav na odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 No tak to je myslím zcela normální.....mě takhle "dřel" zatím každej stěrač na různých autech...přeci jen se Ti tam šoupe guma o sklo...a ne vždy je to sklo pořádně mokrý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romec Vloženo 19. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 Přitom přední to nedělají, kde se taky odírá guma o sklo. Já třeba myslel jestli se nedá nějak zmírnit přítlačná síla stěrače na sklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pasat Vloženo 1. leden 2009 Sdílet Vloženo 1. leden 2009 A co změnit úhel lišty vůči sklu ? A kdy jste naposled měnili stěrač? Měla by se měnit každý rok = stárne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romec Vloženo 6. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Bohužel takové zařízení nemám, zkusím vyměnit gumu. Díky Romec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Asi tak, zkusit vyměnit gumičku, stará tvrdá vydává občas kravál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...