Jump to content

koudy_123

Uživatel
  • Posts

    293
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

koudy_123's Achievements

Nadšenec

Nadšenec (6/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

19

Reputation

  1. Aha, takže u bixenonů s ASF (což je můj případ. Sice mám S2, ale to bude u O2 shodné.) se pracuje jen se skupinou 1? Což jsem vlastně dělal.
  2. Je to sice návod na SII před FL, ale třeba to na SIII půjde stejně. zde
  3. Urcite se da, ale bude to stat hromadu penez, spoustu casu a po par letech se ti stejne vypali paraboly a bude to svitit na prd. Radeji si schovej penize na opravy.
  4. Tak je to cim dal horsi. Chlapi nemate doporuceni, kam to dat opravit v Praze? Nejaky servis kde to udelaji dobre a bez prasaren?
  5. Panove, potreboval bych poradit. Uz druhym rokem se potykam s problem "prokluzovani" dvojspojky. Klasicke priznaky: nahle zvysene otacky pri zatezi. Chci to zacit resit a potreboval bych poradit, jak potvrdim prokluzujici dvojspojku a vyloucim jine priciny "klouzajici' spojky. Pokud tedy nejake mohou byt. Napada me nizky tlak oleje apod. Lze to odhalit pomoci merenych hodnot ve vcds? Pokud ano, tak jakych. Ktere bloky mam sledovat. Moc dik za rady.
  6. Tak jsem se konecne dokopal k serizeni mych bi-xenon svetel. A narazil jsem na problem,. V chytrych navodech na webu jsem vycetl nasledujici postup. 1. Zakladni nastaveni polohy svetel : Ve vcds 55- heaflight settings > 4 basuc settings > block 001 > go 2. Manualne seridit svetla 3. Zapamatovani nove polohy svetel : 55- heaflight settings > 4 basuc settings > block 002 > go Ale block 002 mi vubec nejde, resp. se mi napise cervene not activated nebo tak nejak uz si nepamatuji. A navic v blocku 001 pokud zmacknu go, tak se nic nedeje. Jeste jsem si vsiml, ze v bloku 001 mam tlacitko on/off basic settings. Nakonec jsem vzdy v pozadovanem kroku 1 a 3 pouzil bolk 001 a vzdy zmackl tlacitko on/off a zda se, ze se poloha zapamatovala. Nevi nekdo zkusenejsi, jak to ve vcds vlastne ma byt? Mam VCDS tusim 18.2. sice klon, ale vzdy mi v nem vse fungovalo.
  7. Vypnuti zapnuti ostriku ve VCDS 09- central electronics > Coding - long coding > byte 20
  8. No a jeste jedna uvaha. Pokud mu strika kapalina pres uzaver expanzky, tak uz tam musi byt velky tlak. A velky tlak musi mi ibty spaliny, ktere se do okruhu dostavaji. A to mohou mit tak velky tlak v EGRu? Ja to nevim, jen se ptam. Pokud v EGRu takovy tlak neni, tak by to ukazovalo na netesnost kolem valcu., Cili tesneni pod hlavou nebo hlava.
  9. Temhle motorum nerozumim, je tam spousta udelatek, ale pokud strika voda pres zaver expanzky a voda je spinava a smradlava pk spalinach, tak do chladiciho okruhu jde nekudy tlak vyfukovych plynu. To je jasny ! Je otazkou, kudy na tvem motoru je to mozne.
  10. Moment, prece chladici okruh a okruh spalin jsou oddeleny, trebaze se oba okruhy setkavaji., ne? Pokud mas spinavou vodu v expanzce, tak do chladiciho okruhu nekde pronikaji spaliny. Otazka je kde? Muze byt odfoukle tesneni pod hlavou nebo neco jinde, kde se oba okruhy potkavaji. Kdysi davno na felde jsem mel to same a bylo to zesneni ppd hlavou.
  11. Mam klon VCDS z aliexpresu. Az budu doma, muzu sem hodit postup ve VCDS. V Cariste to neni, protoze to tam vyvojar neimplementoval. Jinak to na SUPu II pred FL samo deaktivovat lze.
  12. Na mem pred FL supu mam ostrik svtel vypnuty. Jde to pres diagnotiku udelat. Kdyz jdu na STK, tak ho zapinam.
  13. Jo jeste k te subektivite. Nevim, jak v tvem pripade, ale u mne na 18" s nasazenymi retezy jsem mel mezi retezem a tlumicem max 1 cm. A to tam nebyl zalezlej snich apod. Na zimu jsem proste koupil uzsisi pneu a je to. Btw, kdybych nemel na aute pri koupi ty 18-tky, tak s radosti jezdim 16". Jeto mnohem komfortnejsi
  14. Pokud jezdis do zahr (au, de) tak si hlane dej pozor, aby na nich byl symbol pro zimni pneu (takovy ty " hory"). M +S v DE nestaci.
×
×
  • Create New...