luke.bean Vloženo 25. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2008 Zajímá mě,jakej je rozdíl v 6-ti převodovce co se dává do nafty a co se dává do benzínů.. Jde o ot,že bych hctěl dát 6-ti do 1.8T,ale je jich strašně málo Takže v čem je hlavní rozdíl? Stálej převod? jaký poměry? Neboi jiný včechny kolečka? Díky za odpovědi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 27. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2008 Hm,tak koukám samý odborníci tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 ahoj,rozdil mezi 6 stupnovu a 5 ti stupnovu prevodovkou neni takrka zadnej-kdyz porovnas max rychlost cca pri 3000 otackach tak treba na petku pojedes cca 148 a kdyby jsi mel sestku tak pri 3000 otackach pojedes cca 150 km/h takze skoro zadnej rozdil.jde vlastne o to ze jedinej rozdil je v tom ze ta sesti stupnova prevodovka je jakoby rozkouskovana akorat na vice stupnu,takze vysledek je uplne stejnej.takze kdo si mysli ze si misto petikvaltu da sestikvalt a ze pojede rychleji,tak se bohuzel plete a spotreba se take moc nemeni-kdysi jsem to pocital(ted mluvim o origo seriovejch prevodovkach a ne o dodelavanych sestkach na petikvalty-tam to trosku prinos ma-nekde jsou i grafy).herman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 no jo, ale ten 6tikvalt kterej popisuješ je ten ,,krátkej" (neboli ten v O I 4x4) ten dlouhej jede rychleji. ja mam při 2 tis cca 100km/h a dlouhej tuším 125km/h. sorry za OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 jasne moznas mas pravdu.,ale ja ty rchlosti neuvadel presne(mel jsem to tam napsat)-to bylo jen pro znazorneni ze tam neni skoro zadnej rozdil.takze pro ostatni kteri to budou cist-rychlosti jsem si jen vymyslel,ve skutecnosti jsou jine!!!!bylo to jen pro nazornost.dik za upozorneni.Herman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 no já jen podotýkal že jsou nebo aspon znám 2 druhy 6tikvaltů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Herman Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 a jake?docela by mne to zajimalo :-) jinak ja znam 6 kvalt s tdicek(pd) a nebo co jsem zjistoval podle ELSY a Etky tak se daval i sestikvalt do golfa iv 1.8 t,ale v zivote jsem ho na vlastni oci nevidel :-)dik ua info:Herman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 no mrkni o kus výše, tam jsem to psal, znám dlouhej (ten je v OII, nevim jak u 4x4 s ´tou jsem nejel) a krátkej (OI 4x4) jinak OI měla i dlouhej 6ti gang, v PD96kw, škoda jen že se jich dělalo jen pár s haldexem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 28. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 No,díky za snahu,ale mě práve zajímá rozdíl v 6-ti kvaltu převodovce co se dává to O1 TDi PD proti 6-ti kvaltu co se dává s motorem 1.8T (golf IV,Seat Leon...předokolky..) Takže rozdíl 6ti kvalt benzín vs. nafta.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Na první pohled žádnej, na druhej jsou tam jiný převodový poměry. Převodovky ropa a benál nelze zaměňovat, ti dieseláckou ti motoru neutáhne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 No,díky za snahu,ale mě práve zajímá rozdíl v 6-ti kvaltu převodovce co se dává to O1 TDi PD proti 6-ti kvaltu co se dává s motorem 1.8T (golf IV,Seat Leon...předokolky..)Takže rozdíl 6ti kvalt benzín vs. nafta.... no já vím že jsme tobě nepomohli...sorry za OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kornout Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Naftová převodovka má těžší stálej převod, třeba ta co mám v autě já jede na 6st. při 3000ot 180km/h dle tacho, tak si vem, co by na to řekl benzín, to by to auto začalo tahat až tak ve 200km/h a na to zase nemáš krouťák. To by jsi musel mít tak 300PS a pořádnej krouťák tak 300Nm min. a stejně si myslím, že ty spodní kvalty by byly na 2 věci, nějaký popojíždění by bylo děs a utrpení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke.bean Vloženo 29. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 kornout: díky.. a je rozdíl jen ve stálým převodu nebo i v kvaltech? s tou naftovou převodovkou by mi to jelo tak 300 km - ale to bych nesměl mít 1.8T co nejede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.