cosby Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 nevím,jestli se o tom už tady psalo. OII FL už s elektrikou OII nemá moc společné. OII FL už nemá komfortní jednotku,funkce DO,Oken přebírá BSG. Tak samo el.sedačky.U OII ovládá funkce sklápění zrcátek komforka,u OII face už pouze jiná jednotka pod sedadlem.Nejsem si jist,jestli i BSG nebo dveřní jednotka. Panel přístrojů má jiné konektory a taky nezaměnitelný,tak samo PDC. Shrnuto-OII FL co se týče elektriky je jako SUPII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 Možná hloupá otázka. Takže ten panel přístrojů nepůjde vyměnit ani když se vymění konektory? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 to nevím,zatím jsem nezkoumal,ale počítám,že budou jiné komunikace.To uvidí čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 (editace) Hm zajimave, takze kdyz by nekdo daval vystrelovaky na Classica tka nepotrebuje komfortku ? Editováno: 28. Prosinec 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 komfortka tam není.Je to v BSG a jestli všechny podporujou dálku je ještě brzy řící Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrgt Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Chtel jsem se zeptat je nejaka sance dodelat palubni pocitac do classiku??(facelift) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttc1 Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Přidávám se k dotazu. a připojuji dotaz na Tempomat. Je po FL stále obojí obládáno podvolantovou ŘJ? Kam je připojeno čidlo venkovní teploty? Již jsem to dával i na jiná fóra, ale můžu poslat foto čehokoliv co bude z Classicu potřeba (ten teploměr je údajně tím, že mám climu, alespoň dle prodejce při předání) a přístrojovka je stejná jako s PP (segmentovka s všemi symboly a rozložením shodným s návodem pro PP) Z toho co jsem zatím načetl o O2 před FL a způsobech montáže PP do O1 mi vyplývá, že by obojí mělo být jen otázkou dané páčky a programování ŘJ. Ale stále to nedokážu ověřit. Bodlo by kdyby někdo měl kabel s SW pro načtení všech ŘJ ať je co hledat dál (auto mám). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2009 (editace) Tempomat,pal pc nebude problém a čidlo teploty je jako u staré OI v nárazníku Jinak podlesní větu nechápu.K čemu by ti to jako bylo?Načtení všech jednotek?? Editováno: 4. leden 2009, autor: cosby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 No už jen by bylo zajímavé zjistit jak je kódovaný Maxi-Dot s Columbusem.....co jestli by nestačilo aktivovat ten BAP protokol na obou, protože když to aktivuješ jen na Columbusu a pak ho restartuješ tak Maxi-Dot nevidí nic a když to zase deaktivuješ tak Maxi-Dot funguje...No tak možná by tudy vedla cesta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttc1 Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 To cosby: pochopil-li jsem spravne popisy na forech co uz jsem precetl, tak tempomat i PP je otazkou ridici jednotky pod volantem, stejne jako multif. volant. A nekde jsem i nasel, ze tato RJ se do O2 pred FL vyrabi ve 3 provedenich (nekde to tu bylo i nekolika typovymi cisly) 1. bez niceho z uvedeneho 2. s podporou PP a tempomatu 3. s podporou PP, tempomatu a multif.volantu Mam classic a dle vseho tam nemelo byt ani cidlo teploty ani ta pristrojovka s dipleyem pro PP. Takze by me zajimalo jakou RJ tam tedy mam. A co kdyz tam je jeste vic podobnych prekvapeni. Nejjednodussi by bylo nacist jejich seznam pres SW (samozrejme me zajima hlavne ta pod volantem ale proc uz ne vsechny). Me uvahy: 1. cidlo tepoty je pod naraznikem to je jasne, ale kam je pripojene? Pokud do RJ pod volantem, tak uz jeho zobrazovani vyrazuje moznost ze by tam byla RJ bez podpory PP a tempomatu (pokud neudelali novou RJ jen s podporou teplomeru). Proto ten dotaz kam je to zapojene. 2. Kazdy vyrobce setri naklady a vyrabet vice RJ je od jiste chvile drazsi nez tam davat jednu. Neni tam tedy treba jako dalsi skryty bonus rovnou RJ i s podporou multif.volantu? 3. Kdyz si tam necham dodelat tempomat, (s cimz jsem vcelku pocital uz pri koupi), tak by se pri jednom dal dodelat i PP a kdyby tam byla podpora multif. volantu, nebylo by efektivnejsi nez investive do prave packy rovnou investovat do volantu a packu nechat puvodni? (mj. z fotek na foru je videt ze SA mela v praze na vystavisti O2FL prave s PP, multiunkcnim volantem a bez ovladani PP na prave pacce) Kdyz jsem vybiral auto (listopad) tak mi v nekolika autosalonech dokazali ukazat classica pripraveneho pro zakaznika, pripadne nabizeli ze jim takove auto prijde pristi tyden. Tusim tedy ze diky zmene cenove politiky (zejmena u klimy) bude classic daleko vice prodavany nez pred FL kdy se diky klime prodavala nejvic ambientka... Pokud tedy odhaduje spravne, tak pro radu zde diskutujicich muze byt dodelani prave PP a tempomatu docela dobry job. Proto ta nabidka ze si to nekdo muze ozkouset kabelem co tam vlastne v skoro minimalni vybave je a pak se da dohledat jak dal. Pokud uz to nekdo zkoumal na jinem aute necht prida reseni i s odhadem ci nabidkou cen. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2009 hodně otázek najednou.Osobně jsem měl doma asi 12 jednotek,které jsem zkoušel-někde jsem tady dával i foto.Jsou to ale jednotky pro OII ODL. Jinak určitě nevyjde dráž dělat více typů.jednotka bez PP a MF Whell nemusí mít s sobě toliko elektroniky(no dnes už to bude asi jen otázka jednoho švába),ale bohužel je to tak,prostě ho tam nedají a je to.jaká je úspora ti škodovka neřekne.Podle mě halířová,ale prostě je to tak.Pokud to budeš chtít dodělat,sežeň si plnou jednotku a už bude na tobě,jestli budeš pp ovládat na páčce nebo dáš MF volant. jinak si nedělej iluze,že by jsi měl v classicu full jednotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Taky-- http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=78524 jsem dělal pc do Passata.Ten ogar měl štěstí,že měl jak čidlo teploty tak podvolantovku,která pal.pc uměla. Jinak pokud máš climatronic nebo i obyč AC klimu,čidlo teploty tam máš vždy. U OII jde čidlo teploty přímo do budíku myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ttc1 Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 ad elektonika - to je i muj obor (ale ne autoelektronika) takze je mi jasne jak bude obecne RJ cehokoliv vypadat, v dnesni dobe uz je to skroro vzdy jednocip s integrovanymi vstupne vystupnimi branami (nekdy se vyrabi i na zakazku, coz bych v tomto pripade s ohledem na velikost serie ocekaval) tedy cip bude stejny. Pokud se pak cini rozdily, tak v okolnich soucastkach (zejmena konektory a ale také odpory a kondenzátory na kompenzace - i presto ze druhe jmenovane maji cenu 0,01 USD za kus) a ve firmware. Na druhou stranu je potreba rici, ze mam spoluzaka co dela ve vyvoji elektoniky pro mezinarodni firmu (mimo automotive) a koncova cena jeho posledniho produktu je 100 USD, vyrobni cena je pod 20 USD a kdyz usetri 0,05 USD ve vyrobe tak dostava velmi peknou odmenu.... Ale samotny vyvoj je dost drahy a na to co k nemu potrebuje a jak velke zkusebni serie si necha rucne za 500 USD za kus vyrobit se nehledi a moc se to nekontroluje... Kdyby tedy chteli minimalni vyrobni naklady tak udelaji i jednotku s PP bez tempomatu, coz zjevne nedelaji (alespon se na tom vsichni tadu i na jinych serverech shoduji). Cosby píšeš, že se elektrika změnina a že po FL řeší některé funkce jiné ŘJ a je to podobné S2, tak by se dalo očekávat, že museli zaplatit za vývoj i této jednotky a je otazka jestli už nechtěli rovnou jen jednu variantu. S ohledem na použití v S2 a většímu rozšíření MF Whell by to bylo stejně logické jako že všechny jednotky s PP před FL umí tempomat i když jich asi z výroby moc s tempomatem nesjelo. Navíc mne překvapila ta přístrojovka, ta segmentovka pro PP na které mi to nyní ukazuje jen hodiny, teplotu a ujeté km a využívá tak max. 1/4 segmentů je musí výrobně stát o hodně více, než kdyby udělali nějákou poloviční a zbytek doplnili černým plastem (u segmentových displejů má vetší vliv plocha a počet segmentů než cokoliv jiného a tady mohli ušetřit výrobně o dost víc než ruznými typy jedné ŘJ). Nic však nemění na tom, že Cosby má pravdu pokud jde o to, že obdobná úvaha je spíše přehnané očekávání a je méně pravděpodobná, než to, že by v classicu byla ŘJ bez ničeho To Cosby: podle slova ogar tipuji, že jsi z Moravy, nechtěl by jsi se na to auto mrknout? nebo mi ten kabel na chvíli půjčit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. leden 2009 No kabel ti určitě nepůjčim páč by ti byl k ničemu,je vázán na HW klíč a serial číslo.Ale jsem od Kopřivnice,tak na to mrknout můžu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arpad Vloženo 5. leden 2009 Sdílet Vloženo 5. leden 2009 chcem sa opýtať vie niekto ako na OII face. nakodovať denné svietenie, comming ,leaving home alebo corner funkciu Použitie kódovana na Octavia II pred faceliftom nie je funkčné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrasek25 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Zdar pánové, jsem tu nově a hledám, jestli dokáže někdo poradit. Mám O2 facelift výbava Ambiente s PP bez tempomatu. Jak na něj? Koupil jsem páčku z O2 před FL (1K0 953 513 A) a v servisu to nedokáží rozchodit. Podvolantová ŘJ je 1K0 953 549 CN. Dokáže někdo z Vás říct, jestli ŘJ nepodporuje tempomat, nebo jestli páčka musí být z FL, nebo jen v servisu neví, jak nakódovat ŘJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrasek25 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Zdar pánové, jsem tu nově a hledám, jestli dokáže někdo poradit. Mám O2 facelift výbava Ambiente s PP bez tempomatu. Jak na něj? Koupil jsem páčku z O2 před FL (1K0 953 513 A) a v servisu to nedokáží rozchodit. Podvolantová ŘJ je 1K0 953 549 CN. Dokáže někdo z Vás říct, jestli ŘJ nepodporuje tempomat, nebo jestli páčka musí být z FL, nebo jen v servisu neví, jak nakódovat ŘJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miloš Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Myslím, že to právě řeší příspěvky předtvým. Přečti si je pozorně!!! Ambientka pravděpodobně neumožní zprovoznění. Ale přesně nikdo neví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 6. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2009 podle čísla podvolantovky ti ve škodovce řeknou,zda-li podporuje tempouš nebo né.jinak zbytečná diskuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j0ska Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Proč zakládáš nové téma když se na to samé ptáš už jinde? A myslím, že to ještě nikdo neví které jednotky podporují tempomat. Ve škodovce by to možná mohli zjistit. Záleží jestli se jim chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 U OII to už možná bude jiný než u OI,ale když před časem dodělával brácha tempomat u OI,tak to bylo poměrně jednoduchý,známej z Jarova mi napsal co kam zapojit a bylo to......u mě v garáži jsme to zapojily(jeden kabel do svorkovnice el.plynu v mezistěně pod stěračema,druhej na + třetí na kostru),pak jsem s tim zajel k němu na Jarov kde to během minutky aktivoval v jednotce a bylo hotovo.......Ale OII už je co se elektroniky týče někde jinde,tak tam to asi nebude tak jednoduchý... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 (editace) Staci vymenit packu a aktivovat v motor. RJ tempomat. Motor - > Prizpusobeni > zadat kod 11463. Projevi se az po vypnuti zapalovani na 60s. Tempomat 100% podporuje podvolantovka 1K0 953 549 CD Editováno: 6. leden 2009, autor: Doli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrasek25 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Staci vymenit packu a aktivovat v motor. RJ tempomat. Motor - > Prizpusobeni > zadat kod 11463. Projevi se az po vypnuti zapalovani na 60s.Tempomat 100% podporuje podvolantovka 1K0 953 549 CD Díky moc, dneska se stavím do servisu a vyzkoušíme to. Dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 7. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2009 Staci vymenit packu a aktivovat v motor. RJ tempomat. Motor - > Prizpusobeni > zadat kod 11463. Projevi se az po vypnuti zapalovani na 60s.Tempomat 100% podporuje podvolantovka 1K0 953 549 CD To co píše DOLI určitě nestačí.Musíš ještě překódovat podvolantovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrasek25 Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 No už jsem to taky v tom servisu zjistil Problém je v tom, že jim (prý) podvolantovka nechce komunikovat s ŘJ a tak si s tím neví rady, dokonce prý nejsou schopni zjistit nic ani podle VIN. Psali dotaz do Boleslavi, tak uvidíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.