Přejít na obsah

Elektrika OII ver.OII Face


cosby

Doporučené příspěvky

nevím,jestli se o tom už tady psalo.

OII FL už s elektrikou OII nemá moc společné.

OII FL už nemá komfortní jednotku,funkce DO,Oken přebírá BSG.

Tak samo el.sedačky.U OII ovládá funkce sklápění zrcátek komforka,u OII face už pouze jiná jednotka pod sedadlem.Nejsem si jist,jestli i BSG nebo dveřní jednotka.

Panel přístrojů má jiné konektory a taky nezaměnitelný,tak samo PDC.

Shrnuto-OII FL co se týče elektriky je jako SUPII

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidávám se k dotazu. a připojuji dotaz na Tempomat.

Je po FL stále obojí obládáno podvolantovou ŘJ?

Kam je připojeno čidlo venkovní teploty?

Již jsem to dával i na jiná fóra, ale můžu poslat foto čehokoliv co bude z Classicu potřeba (ten teploměr je údajně tím, že mám climu, alespoň dle prodejce při předání) a přístrojovka je stejná jako s PP (segmentovka s všemi symboly a rozložením shodným s návodem pro PP)

Z toho co jsem zatím načetl o O2 před FL a způsobech montáže PP do O1 mi vyplývá, že by obojí mělo být jen otázkou dané páčky a programování ŘJ.

Ale stále to nedokážu ověřit. Bodlo by kdyby někdo měl kabel s SW pro načtení všech ŘJ ať je co hledat dál (auto mám).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No už jen by bylo zajímavé zjistit jak je kódovaný Maxi-Dot s Columbusem.....co jestli by nestačilo aktivovat ten BAP protokol na obou, protože když to aktivuješ jen na Columbusu a pak ho restartuješ tak Maxi-Dot nevidí nic a když to zase deaktivuješ tak Maxi-Dot funguje...No tak možná by tudy vedla cesta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To cosby: pochopil-li jsem spravne popisy na forech co uz jsem precetl, tak tempomat i PP je otazkou ridici jednotky pod volantem, stejne jako multif. volant.

A nekde jsem i nasel, ze tato RJ se do O2 pred FL vyrabi ve 3 provedenich (nekde to tu bylo i nekolika typovymi cisly)

1. bez niceho z uvedeneho

2. s podporou PP a tempomatu

3. s podporou PP, tempomatu a multif.volantu

Mam classic a dle vseho tam nemelo byt ani cidlo teploty ani ta pristrojovka s dipleyem pro PP. Takze by me zajimalo jakou RJ tam tedy mam. A co kdyz tam je jeste vic podobnych prekvapeni. Nejjednodussi by bylo nacist jejich seznam pres SW (samozrejme me zajima hlavne ta pod volantem ale proc uz ne vsechny).

Me uvahy:

1. cidlo tepoty je pod naraznikem to je jasne, ale kam je pripojene? Pokud do RJ pod volantem, tak uz jeho zobrazovani vyrazuje moznost ze by tam byla RJ bez podpory PP a tempomatu (pokud neudelali novou RJ jen s podporou teplomeru). Proto ten dotaz kam je to zapojene.

2. Kazdy vyrobce setri naklady a vyrabet vice RJ je od jiste chvile drazsi nez tam davat jednu. Neni tam tedy treba jako dalsi skryty bonus rovnou RJ i s podporou multif.volantu?

3. Kdyz si tam necham dodelat tempomat, (s cimz jsem vcelku pocital uz pri koupi), tak by se pri jednom dal dodelat i PP a kdyby tam byla podpora multif. volantu, nebylo by efektivnejsi nez investive do prave packy rovnou investovat do volantu a packu nechat puvodni? (mj. z fotek na foru je videt ze SA mela v praze na vystavisti O2FL prave s PP, multiunkcnim volantem a bez ovladani PP na prave pacce)

Kdyz jsem vybiral auto (listopad) tak mi v nekolika autosalonech dokazali ukazat classica pripraveneho pro zakaznika, pripadne nabizeli ze jim takove auto prijde pristi tyden. Tusim tedy ze diky zmene cenove politiky (zejmena u klimy) bude classic daleko vice prodavany nez pred FL kdy se diky klime prodavala nejvic ambientka...

Pokud tedy odhaduje spravne, tak pro radu zde diskutujicich muze byt dodelani prave PP a tempomatu docela dobry job. Proto ta nabidka ze si to nekdo muze ozkouset kabelem co tam vlastne v skoro minimalni vybave je a pak se da dohledat jak dal. Pokud uz to nekdo zkoumal na jinem aute necht prida reseni i s odhadem ci nabidkou cen. Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hodně otázek najednou.Osobně jsem měl doma asi 12 jednotek,které jsem zkoušel-někde jsem tady dával i foto.Jsou to ale jednotky pro OII ODL.

Jinak určitě nevyjde dráž dělat více typů.jednotka bez PP a MF Whell nemusí mít s sobě toliko elektroniky(no dnes už to bude asi jen otázka jednoho švába),ale bohužel je to tak,prostě ho tam nedají a je to.jaká je úspora ti škodovka neřekne.Podle mě halířová,ale prostě je to tak.Pokud to budeš chtít dodělat,sežeň si plnou jednotku a už bude na tobě,jestli budeš pp ovládat na páčce nebo dáš MF volant.

jinak si nedělej iluze,že by jsi měl v classicu full jednotku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad elektonika - to je i muj obor (ale ne autoelektronika) takze je mi jasne jak bude obecne RJ cehokoliv vypadat, v dnesni dobe uz je to skroro vzdy jednocip s integrovanymi vstupne vystupnimi branami (nekdy se vyrabi i na zakazku, coz bych v tomto pripade s ohledem na velikost serie ocekaval)

tedy cip bude stejny. Pokud se pak cini rozdily, tak v okolnich soucastkach (zejmena konektory a ale také odpory a kondenzátory na kompenzace - i presto ze druhe jmenovane maji cenu 0,01 USD za kus) a ve firmware.

Na druhou stranu je potreba rici, ze mam spoluzaka co dela ve vyvoji elektoniky pro mezinarodni firmu (mimo automotive) a koncova cena jeho posledniho produktu je 100 USD, vyrobni cena je pod 20 USD a kdyz usetri 0,05 USD ve vyrobe tak dostava velmi peknou odmenu.... Ale samotny vyvoj je dost drahy a na to co k nemu potrebuje a jak velke zkusebni serie si necha rucne za 500 USD za kus vyrobit se nehledi a moc se to nekontroluje...

Kdyby tedy chteli minimalni vyrobni naklady tak udelaji i jednotku s PP bez tempomatu, coz zjevne nedelaji (alespon se na tom vsichni tadu i na jinych serverech shoduji).

Cosby píšeš, že se elektrika změnina a že po FL řeší některé funkce jiné ŘJ a je to podobné S2, tak by se dalo očekávat, že museli zaplatit za vývoj i této jednotky a je otazka jestli už nechtěli rovnou jen jednu variantu. S ohledem na použití v S2 a většímu rozšíření MF Whell by to bylo stejně logické jako že všechny jednotky s PP před FL umí tempomat i když jich asi z výroby moc s tempomatem nesjelo.

Navíc mne překvapila ta přístrojovka, ta segmentovka pro PP na které mi to nyní ukazuje jen hodiny, teplotu a ujeté km a využívá tak max. 1/4 segmentů je musí výrobně stát o hodně více, než kdyby udělali nějákou poloviční a zbytek doplnili černým plastem (u segmentových displejů má vetší vliv plocha a počet segmentů než cokoliv jiného a tady mohli ušetřit výrobně o dost víc než ruznými typy jedné ŘJ).

Nic však nemění na tom, že Cosby má pravdu pokud jde o to, že obdobná úvaha je spíše přehnané očekávání a je méně pravděpodobná, než to, že by v classicu byla ŘJ bez ničeho

To Cosby: podle slova ogar tipuji, že jsi z Moravy, nechtěl by jsi se na to auto mrknout? nebo mi ten kabel na chvíli půjčit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar pánové,

jsem tu nově a hledám, jestli dokáže někdo poradit. Mám O2 facelift výbava Ambiente s PP bez tempomatu. Jak na něj? Koupil jsem páčku z O2 před FL (1K0 953 513 A) a v servisu to nedokáží rozchodit. Podvolantová ŘJ je 1K0 953 549 CN. Dokáže někdo z Vás říct, jestli ŘJ nepodporuje tempomat, nebo jestli páčka musí být z FL, nebo jen v servisu neví, jak nakódovat ŘJ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar pánové,

jsem tu nově a hledám, jestli dokáže někdo poradit. Mám O2 facelift výbava Ambiente s PP bez tempomatu. Jak na něj? Koupil jsem páčku z O2 před FL (1K0 953 513 A) a v servisu to nedokáží rozchodit. Podvolantová ŘJ je 1K0 953 549 CN. Dokáže někdo z Vás říct, jestli ŘJ nepodporuje tempomat, nebo jestli páčka musí být z FL, nebo jen v servisu neví, jak nakódovat ŘJ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U OII to už možná bude jiný než u OI,ale když před časem dodělával brácha tempomat u OI,tak to bylo poměrně jednoduchý,známej z Jarova mi napsal co kam zapojit a bylo to......u mě v garáži jsme to zapojily(jeden kabel do svorkovnice el.plynu v mezistěně pod stěračema,druhej na + třetí na kostru),pak jsem s tim zajel k němu na Jarov kde to během minutky aktivoval v jednotce a bylo hotovo.......Ale OII už je co se elektroniky týče někde jinde,tak tam to asi nebude tak jednoduchý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Staci vymenit packu a aktivovat v motor. RJ tempomat. :) Motor - > Prizpusobeni > zadat kod 11463. Projevi se az po vypnuti zapalovani na 60s.

Tempomat 100% podporuje podvolantovka 1K0 953 549 CD

Editováno: , autor: Doli
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Staci vymenit packu a aktivovat v motor. RJ tempomat. :) Motor - > Prizpusobeni > zadat kod 11463. Projevi se az po vypnuti zapalovani na 60s.

Tempomat 100% podporuje podvolantovka 1K0 953 549 CD

To co píše DOLI určitě nestačí.Musíš ještě překódovat podvolantovku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...