Přejít na obsah

Práce ve Škodovce?


kyraso

Doporučené příspěvky

Neni to nějak protekční práce nebo dědičná......dřív možná..v době kdy sehnat auto byla pořádná makačka,to pak prodejci chodily domů s parádnim ranečkem,ale dnes je to spíš už taková podprůměrná práce.....jsou závislý na prodejích podle jakých maj výplaty.....Např.u AutoJarov...největší prodejce koncern.aut v ČR a kolikrát tam prodejci dřepěj a nuděj se.......Jednu dobu jim tam odešlo najednou asi 3-4 prodejci a hledala se náhrada několik měsíců..

Hlavně je vidět že to nedělaj moc kvalifikovaný lidi.....Já kterej nemá moc času zjištovat zas všechny novinky jsem kolikrát prodejce na Jarově při informativnim rozhovoru doplňoval......Např.když vyšel SII,tak když jsem byl na Jarově asi 2.týdny po jeho uvedení na trh a ptám se prodejce jestli v tom ta 1.9TDI-PD 77kw neni hrozná mi s překvapením odpověděl že se tam 1.9TDI-PD nemontuje....když mu řikám že určitě ano,tak si utíkal pro katalog a z příchodem zpět řekl s úsměvem NO JO DÁVÁ PARDÓN !!! ;) ...a takových jóbovek s prodejci už jsem zažil monohem více...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marios: a kolik si myslíš že takový prodejce dokáže vydělat? Já to vím...víš to taky?

Nevím, ale zas tak špatný to mít určitě taky nebude. Určitě má nějakou pevnou složku mzdy a peníze nad rámec pevné mzdy záleží na tom kolik prodá aut a jak drahá ne? Pokud bude mít štěstí a bude se i snažit, tak prodá třeba 5 SII v plne palbě, 10 OII, nějakou HaŤapku v FII a pár Pokojstrů a určitě si vydělá víc než když bude sice šikovný a snaživý, ale neprodá víc jak dvě FII Social Edition...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi neprodá, to byl jen přiklad. U nás třeba ve městě prodaj stěží 1 FII Classic s HTP a jsou rádi, 3x do roka OII a to můžou rovnou slavit... Joo je to bída tady u nás a taky proto jsem jim kšeft neudělal a radší jel 100km do Olmiku koupit svoji OII, bo tam se snažijou a ne jen koukaj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si dodnes pamatuju jak jsem jel s tátou na Jarov (dříve Mototechna Jarov) pro Favorita,to tehdy nějak zařídil jeho známej.....Lidi tam stály dlouhé dny a hodiny na pořadník a táta dal tehdy tomu známému myslim 5000kč a hned jsme byli vzadu ve skladu kde jich stála dlouhá nejedna řada..No hned to zas tak nebylo,i s tim že to měl táta přes známého čekal měsíc než mu zavolal že si může přijít vybrat :D ......Bohužel ale,táta chtěl tu vínovou barvu za jakou byl příplatek,ale ta tam tehdy nebyla.....stály tam jen Fáčka většinou v bílý barvě a pár v béžových a jen ve výbavě L ....po hodině chození tam vyhrabal béžovýho LS a už byl náš.... :D ......To už je dnes spíš jen k zasmání.....

Tak v téhle době,to byli prodejci,automechanici apod.páni milionáři.....to kam se na takový lidi hrabal např.nějakej primář,ředitel velké firmy apod. ...to v téhle době práce kolem aut (prodej a servis) nemělo po finanční stránce konkurenci......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

L bylo takovej chudáček.....to LS mělo lepší anatomičtější sedadla a čalouněné opěrk.hlavy,lepší čalounění dvěří,otáčkoměr(L..mělo jen hodiny),zad.stěrač,později i střed.panel.......to bude asi tak vše...už si to taky přesně nepamatuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj take jsme meli LS-ku...dokonce to melo mlhovky jak v predu tak i vzadu, ale mi si pro ni jeli ke znamemu primo do Boleslavy...taky trosku protekcni no, ale musim rict ze tech 5let co sme s nim jezdili to bylo absolutne bezproblemove auto v krasne modre barve...bohuzel pak ji otec otocil na boudu a oprel o strom :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,ještě ty mlhovky byli v LS......člověk už hold zapomíná..

Jinak nám taky Fávo sloužilo bez problémů......akorát co tam vyváděli ty plasty to bylo něco hroznýho....to táta po pár týdnech nakoupil hromadu molitanu a vše co šlo tak podkládal.....

Pak měl taťka i Formana a taky bez potíží....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popis

* Tvorba metodiky výběrů zaměstnanců do řídících pozic – analýza potenciálu,

* realizace assessment center,

* Development center a poradenství v oblasti personálního rozvoje,

* koučování manažerů,

* příprava workshopů a programů inovací.

To jsou výrazy, že to hlava nebere. :wacko:

Editováno: , autor: j0ska
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se moc nesnazi jako prodejce...ja mam znameho v Pardubicich a ten ma mesicne mezi 25-30-ti cisteho ... njn Mechov tam byly vzdycky trochu pozadu :smich: :smich: :smich:

Ne sorry jenom rejpu :p Ten znami ma uz solidne rozjete sve kontakty a zasobuje nekolik firem po Pardubicich a hlavne neco o tech autech vi a clovek se od nej dozvi to co potrebuje asi jeden z mala prodejcu co tomu opravdu rozumi a vi co se do ceho dava a na co to jezdi a jake jsou moznosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...