Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tak to by sedělo, včera jsem ho poslouchal na čt24 a přišel mi uplně zaslepenej vlastní pravdou

Ta krize je právě skvělá na tyhle odborové hovada jako je Štěch. Do teď si mohli diktovat svoje scestné podmínky, ale nyní mají po ptácích. Já odbory nesnáším protože v roce 1993 kdy nás propoštěli ze zaměstnání tak odbory si strnuly z tříměsíčního odstupného poplatek na podporu zaměstnanosti a přitom nám vůbec nepomohli. Já bych odbory okamžitě zrušil jsou to paraziti.

Mě třeba v souvislosti s američanama zaráží, že i přesto, že mají "krizi" tak kurs dolaru jde od července pořád nahoru.

Nemůžu se ubránit dojmu, že je to celé řízené.

Nepřijde vám to divné?

Abych nebyl tak OT, tak práce u aut a/nebo pro automobilový průmysl není tak výhodná jak by se mohlo zdát.

IMHO vyrábět něco pro globální koncerny je skoro sebevražda. Cena je tak našponovaná, že se dělá jen aby se dělalo, ale v lepším případě nula od nuly pojde.

Dolar roste jen proto, protoze pada nase Ceska koruna ... a to asi jen proto ze krize k nam prisla o neco pozdeji a dokazali jsme se chvilku drzet.

Koruna byla silná z důvodu nákupu spekulikativním kapitálem a úrokovou mírou v té době. Ti co ze zahraničí nakupovali koruny a tím pádem hodnota stoupala pak přišli o své zisky na burzách, v nákupu ropy a jiných komodit. Takže nyní je kurz stanovován podle hospodářského výsledku a prognozy do budoucna. Ta je velice chmurná a proto ten propad koruny. Za týden zhruba o korunu. Jen je smutné že takovéto krize zatím skončili jedním katastofálním řešením. Asi všichni známe jakým a doufám že se to nebude opakovat.

No samozrejme obchodovani na tom ma take dost velky vliv :)

Venkoncem Miloš Zeman je furt nalitej, ale má pravdu, že ta "držková" přijít musela a žádným automobilkám nepomáhat, neboť to dlouhodobě nic neřeší. No vždyť jen když se zamyslíme tady na serveru, kde se snažíme uchovat v provozu větší či menší ojetiny. Víme, že auto tříletý, servisovaný, i když bude mít nalítáno 200tis. je pořád provozuschopný, bezpečný a co já vím jaký ještě. Pro průměrnýho soukromníka, ať prská při výměnách dílů sebevíc je to pořád ekonomičtější, než si vzít předraženej leasing na nový, i když započte odečte všechny DPHáčka apod. Neříkám, že se má jezdit v autě do rozpadnutí, chraň bůh a když je šikovnej řemeslník či podnikatel anebo firma, ať jezdí třeba v po roce obměňovaným Maybachu už od pozice uklízečka, jen chci říct, že i Škodovka je dle nejen mého embyronálního ekonomického úsudku obětí uměle vytvářené poptávky, která nereflektovala aktuální poteby trhu či co já vím co ještě... :kuk:

škodovka předražená je, nebo možná byla, ted to trochu slezlo, ale tys použil slova, kterým nerozumim :)

Venkoncem a embyronálního znamená co?

Fuuj to jsou hrozna ekonomicka vyjadreni :feve:

Co se tyka poptavky, ty auta se kupovala, tak proc je nevyrabet, diky tomu si dost lidi mohlo pekne vydelavat, ale ted to skonci a firma proste musi pristoupit bud k zmrazeni platu, odstavovani vyroby a snizovani platu pri zachovani stejneho poctu zamestnancu a nebo musi zacit propoustet, jenze prave takovy pan Stech nema absolutne poneti o nejakem krizovem rizeni, ja kdyz ho vidim tak se mi otvira kudla v kapse :aggressive: :aggressive:

Co se týče cen Škodovky tak to není i nyní žádná sláva. Pokud jste viděli reklamu v Mf dnes kde jen na vývoj přední mřížky potřebovali astronomický počet kliknutí myší ta pok se nedivím takovým režijním nákladům. Jinak těch aut byla nadprodukce a jednou se ten trh musel nasytit. Když vidím jak okolo Jarova a i jiných prodejců je obrovské množství aut a třeba v Německu jich stojí v přístavu 90 tisíc na jednom placu tak můžou zastavit výrobu i na půl roku než se sklady uvolní.

Venkoncem - lit. souhrnem

embyronálního - překlep - embryonálního (básník tím chtěl říci, že není ekonom a rozumí tomu jen jako každý druhý kol5

Co se týče cen Škodovky tak to není i nyní žádná sláva. Pokud jste viděli reklamu v Mf dnes kde jen na vývoj přední mřížky potřebovali astronomický počet kliknutí myší ta pok se nedivím takovým režijním nákladům. Jinak těch aut byla nadprodukce a jednou se ten trh musel nasytit. Když vidím jak okolo Jarova a i jiných prodejců je obrovské množství aut a třeba v Německu jich stojí v přístavu 90 tisíc na jednom placu tak můžou zastavit výrobu i na půl roku než se sklady uvolní.

Těm reklamním blábolům nepřikládej váhu, je to něco jako 576 zlepšení na Favoritu anebo tahání Feldy na jeřábu za dveře a jak perfektně sedí :smich:

Taky že těm blábolům nevěřím a proto zítra jedu do Německa pro novou Kiu Sorento 09 v plné výbavě a za super cenu. Poptávku na OII jsem zrušil a objednávku nedal a stačí mi od Škodovky moje 1,8T :palec2: která je naprosto spolehlivá téměř již 10 let :) .

Nez udelas tu blbost a vyrazis pro tu kiu...tak mensi varovani, kolega si pro ni byl take v Nemecku, melo to najeto asi 10tkm ... no vetsi shit jsou uz snad jen Francouzi...to sorento 09 je dilensky silene zpracovane...fakt hnus ... jel jsem v tom sedacky vrzou, kastlik klepe, nelicujou presne dily na sebe...hodne odflaknute, pokud nezmenis nazor tak si to auto aspon poradne prohledni.

Upraveno od Bladik

Jo k tem reklamnim blabolum ja jsem dneska cetl ze venovali pres 5000 hodin jizd v zatackovitem terenu aby presne naladili ASF Xenony ... ty Ing. ve Skode jsou nejaci zaostali, kdybych ja ladil stroj 5000hodin tak to by me zakaznik asi nemel rad :smich: :smich: :smich::palec2:

Ale je fakt ze se najdou lidi kteri porad na tyhle marketingove placaniny proste leti lol

Tak jsem se vrátil z Německa a Kia Sorento má najeto 14 km a vše je v perfektním dílenském zpracování a kožené sedačky jsou jak z Audiny.Dle COC váží 2181 Kg a na foru Sorento v D je nafocená boračka Mazdy 626 a Sorenta. Mazda je totálka a Sorento má prasklej nárazník a nádobku ostřikovačů. Já si kdyžtak nějalej drnčící díl v budoucnu vychytám, ale za tu bezpečnost to setsakramentsky stojí :)

no, ehm, a kolik má hvězdiček sorento? aby to totiž nebyla bezpečnost jenom pro tebe, ale kohokoliv trefíš, tak ten se z toho posere...

takže jsem nebyl tak daleko od pravdy

Nový test v roce 2008 ***** :)

Nevím ale kolega si koupil rok staré Sorento a když jsem ho viděl naživo tak jsem byl příjemně překvapený-moc krásny auto a vypadá opravdu robustně a na silnici musi budit respekt.Líbi se mi.

Ano mě se taky líbí a ta mohutnost mě taky imponuje, protože moje další auta jsou vysoká a terénní. Zajímavé je jak se fantasticky zvednul prodej nových aut v Německu po zavedení šrotovacího bonusu 2500 Eur. Podle včerejších zpráv až o 700% v segmentu malých aut a asi to bude pravda protože já mám na faktuře číslo 131/09 a to na rodinou firmičku je krásný stav ad začátku roku. To se u nás musí jenom zdát všem obchodníkům. Ve firmě stále zvonil telefon s dalšíma objedávkama a tři zaměstnanci lítali jak splašení jakej to byl fofr. Škoda že jsem tam nemohl nechet Mondiho za ten bonus, který ale vyplácí stát a já s naším autem tam nemám šanci. Stejně ale půjde Mondi na jaře pod kytičky, jezdí skvěle, vypadá skvěle, ale 14 let je neperspektivní na další prodej.

Jak mám to Octávku 1,8 T, která od roku 1999 nikdy nejela po sněhu a v zimě má spánek, tak nyní převezme roli zimního auta. Sranda je ta že ještě voní novotou i při 120 Tkm a už by taky byl v Německu vyplacený šrotovací bonus - ten je na auta 9 let stará.

No uvidis s tou Kiou, kolega se ji velice rychle zbavil...se slovy vetsi shit jsem nemel...treba spatny kousek no.

Velice záleží na zacházení a pokud kolega koupil starší z Německa tak se nedivím jestli měl problémy. Tam běžně jezdí 170- 190 km/h což je jako s mojí OI kdybych jezdil stále 230 km/h. To se pak uštve každé auto a u Sorent dokážou měnit turba po 10 Tkm na garaci.

Jinak podle doporučení nyní přidávají v Německu majitelé Sorent do nafty dvoutaktní syntetický olej aby zajistili mazání vstřikovaciho čerpadla a to protože v naftě je nyní 7% biosrágor. Já se kloním k přidávání VIF.

Co přidáváte do nafty ?

Nový test v roce 2008 ***** :)

jo a pro chodce je z jedný hvězdy půlka ne? :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...
[[Template core/front/widgets/relatedContent is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.