Jump to content

wolfspitz

Uživatel
  • Content Count

    1,802
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

165 Excellent

About wolfspitz

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,118 profile views
  1. Tento průser co je nyní jsem věštil již před léty a proto jsem nakoupil dost aut která mi vydrží ještě mnoho let a asi do doby zákazu spalovacích pohonů z moci bláznivé EU. Ostatně dnešní auta ani nemají parametry které bych uvítal a poslední auta dle mého požadavku se dělají na jiných kontinentech. A reklama v rádiu o plně digitální O IV mě přivádí k ůsměvu nad nešťastníky co si koupí pojízdný počítač.
  2. V reklamě na novou Octavii básní o plně digitálním autě a zde je výsledek: https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/zamestnanci-skody-si-stezuji-na-problemy-se-softwarem-octavie/1923685?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zamestnanci-skody-auto-si-stezuji-na-problemy-se-softwarem-octavie-116801#dop_ab_variant=0&dop_req_id=2MtYPC6LR7w-202008201122&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Takový auto bych nebral ani zadarmo.
  3. Taky vůbec netoužím po novém autě . Pojízdný počítač s tabletem na přístrojovce, který odvádí pozornost a ovládání je ne zrova bezpečné v provozu, dále nesmyslné systémy a nevalná životnost motorů a úsporná řešení dělají jasné rozhodnutí. Protože bude daleko větší krize než v roce 2008, opadne šílenství elektromobility a i další šílené nápady Bruselu. To mohl prosazovat v době hojnosti a neustáleho růstu hospodářství. Zrovna jsem po půl roce nastartovat Fiata Ducato 2,8 Jtd a chytnul na prví otáčku a běžel sametově. Proto mám rád tuto techniku vyrobenou do roku 2008, kdy se nešetřilo a dě
  4. Je to tak, že Evropa to má spočítaný a nic hezkého jí nečeká. EU dělá vše pro ztrátu konkurence a nynější plány na elektromobilitu jsou zcestný, jak to bude řešit Rumunsko a Bulharsko, kde je ještě infrastruktura v plenkách a tam by taky měly být stejná EU pravidla. Já to vidím tak, že si nechám vše kvalitní do rozpadnutí a při dobré péči to bude ještě mnoho let i desetiletí sloužit. Potom bude třeba zase svět v pořádku. Další možnost v případě potřeby je dovoz ojetiny z Ameriky a na to se limity nevztahují. A pokud bude vysoké zdanění tak ještě veterán je varianta.
  5. Tady je ještě něco k té vzdálenosti od vpředu jedoucího auta.: https://www.garaz.cz/clanek/nedodrzeni-bezpecne-vzdalenosti-bude-mozna-nove-prestupkem-21001333?dop-ab-variant=8&seq-no=9&source=hp To musel kocipovat na ministerstvu tým dementů. Jak se bude třeba předjíždět ve městě na 80tce když tam pojede někdo 50 a jen přiblížení pod 30 metrů je vlastně přestupek za 4 body.
  6. Bude to velký problém s dodržováním bezpečné vzdálenosti od vpředu jedoucího auta, je tam stanovená vzdálenost 30 metrů pro osobák a při kratší vzdálenosti to bude pokutovatelný přestupek. Jak to dodržovat ve městě je mi záhada, to by se všechna auta ani tam nevešla.
  7. To Audi opravdu přehání, motor jako z Wartburgu a cena jak za Ameriku s pořádným motorem. V této cenové kategorii okolo milionu jsou již zcela jiná auta.
  8. Ano pro předohraby je kalamita. Stačí se podívat na řidiče jak mají ztuhlý a vyděšený pohled a to se vlečou 30 km rychle, jen aby neurvali něco plastováho na podvozku.
  9. Já dneska jezdil se Sorim v okolí Průhonic a musím ho pochválit, absolutně bez problémů díky jeho výšce. Vyhrnutý sníh od radlice z bočních ulic na hlavní nebyl pproblém a barieru jsem přejel suveréně a taky včechny neprohrnutý silnice zvládnul jako za sucha.
  10. Vzhledem k množství aut v bazarech a i u jiných prodejců se mi zvýšení ceny nezdá a je to spíš zbožné přání bazarníků.
  11. Tady je to podrobně rozepsaný jak se ČEZ staví k elektromobilitě. Ani mě to nepřekvapuje, tato firma nikdy nebude levná. https://elektrickevozy.cz/clanky/cena-az-120-kc-za-pouhou-1-kwh-realita-u-dobijecich-stanic-cez https://elektrickevozy.cz/clanky/cez-platby-za-dobijeni-elektroaut-ladime-prijdou-zmeny?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
  12. Stačí se podívat jakou cenu za dobíjení aut nasadil ČEZ od října na svých stojanech. 120 Kč/ kw a to ještě v akci. Jinak 170 Kč. Je to dáno minutovým počítáním dobíjení. Takže elektromobilita je dražší než fosilní paliva. Dokonce prý Eu připravuje digitální podpis pro nabíjení aut a tím jejich kasírování sazbou i se spotřební daní, která nyní ještě není. Takže cesta elektrická bude pěkně drahá.
  13. Tak nudnejch aut jako přes kopírák jsou celé ulice a skoro se nepozná jaká je to značka. S tímto naprosto souhlasím: http://www.autoforum.cz/technika/jedina-automobilka-odmitajici-downsizing-rekla-proc-jsou-male-turbomotory-spatne/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
  14. JJ Sorento je opravdu super, stejně jako moje Pajero. Obě auta díky velkému obsahu mají velice rozumnou spotřebu a dokáží utáhnout velké vleky s velkým nákladem. Pro mě jsou naprosto skvělý a bez vleku jezdí se super spotřebou a s vlekem kolem 10 litrů. Ale jízdní souprava může vážit až 6400 kg. Proto jsem tak spokojenej, zejména když 10 let slouží bez starostí
  15. Když vezmu mojí aktuální spotřebu Sorenta a dnes jsem doplnil na plnou nádrž 31,75 l nafty a na to jsem ujel 430,6 km, tak vychází průměrná spotřeba na 7,37 l na sto a to po městě, okolí a dálnici. U tak těžkýho auta a permanentní 4x4 je to super výsledek a proto nevidím důvod kupovat jiný nový auto, který ani nedosáhne tyto hodnoty. A nad dosahovanýma spotřebama dnešních malých aut kroutím hlavou, ty se z mého pohledu nikdy nevyplatí.
×
×
  • Create New...