Bladik Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Velice záleží na zacházení a pokud kolega koupil starší z Německa tak se nedivím jestli měl problémy. Tam běžně jezdí 170- 190 km/h což je jako s mojí OI kdybych jezdil stále 230 km/h. To se pak uštve každé auto a u Sorent dokážou měnit turba po 10 Tkm na garaci. Jinak podle doporučení nyní přidávají v Německu majitelé Sorent do nafty dvoutaktní syntetický olej aby zajistili mazání vstřikovaciho čerpadla a to protože v naftě je nyní 7% biosrágor. Já se kloním k přidávání VIF. Co přidáváte do nafty ? Naftu nebrat...to chce proste benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 23. leden 2009 Sdílet Vloženo 23. leden 2009 Já vím, osobáky mám na benzín a bez jediného problému, 1,8 T má dlouhodobou průměrnou spotřebu 7,4 l při 116 Kw a 227 Nm ( origo a měřeno na Jarově) Jenže Sorento je spíš náklaďák s 125 Kw a 382 Nm . V benzínu je jen s automatem a se spotřebou 14-16 l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 24. leden 2009 Sdílet Vloženo 24. leden 2009 Jj jakmile je auto vetsi a ma benzin tak je to zrout, ale je to zase mnohem lepsi svezeni ... viz treba BMW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kyraso Vloženo 25. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2009 Tak dnes jsem poslal životopis do Hégra, tak uvidíme, jestli se vůbec ozvou... :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lynx Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Dělám prodejce aut asi 14 let. Z toho 12 let VW a poslední dva roky značku Škoda. Vidím z příspěvků na tomto fóru, že tato práce je opředena mnoha mýty a nepodloženými údaji. Prodávat auta je radost a mnoho starostí současně. Naprosto nestačí jen když je nějdo fanda pro auta a myslí si , že s tím vystačí. Zájemce o tuto práci by měl mít alespoň maturitu v technickém oboru, ale není to podmínkou. Moc důležité je mít všeobecný přehled o všem a dokázat se bavit s potencionálním klientem třeba o fotbale, nebo pěstování bonsaí. Předpokladem je alespoň na slušné úrovni ovládat český jazyk a mít slušnou počítačovou erudici. Prodejce vlastně neustále tvoří a píše nabídky, vypracovává výběrová řízení, kalkuluje ceny a snaží se udržet na prodaném voze alespoň minimální marži. Každý prodejce má na rok vypracovaný plán prodeje v počtech kusů , rozdělený po měsících a sakra fest se to vedením firmy kontroluje a následně řeší, jestliže neplní. Pokud plní má vcelku solidní plat ve výši cca dvojnásobku průměrného platu v ČR, služební auto pro osobní využití a mobil s vcelku slušným limitem. Tady v Praze se běžně očekává, že jeden prodejce měsíčně prodá 12-14 kusů vozidel. Tohle množství Vám dá docela zabrat, neboť každý obchodní případ je jiný. Někdo financuje hotově, někdo na splátky, někdo dává protiúčet a kombinace všeho. Prodejce pokud možno musí sledovat veškeré změny specifikací, modelových roků, výrobních restrikcí u všech prodávaných modelů. Prodejce se musí vždy tvářit velice příjemně a být v pohodě, ač má osobní problémy jakéhokoliv rázu. Každé 2-3 měsíce si Vás proklepne tzv. Mystery Shopper a ten Vám neodpustí žádnou chybu ve znalostech ani ve vedení oochidního jednání. Pokud vyhoříte, osolí Vás na platu a seberou předváděčku, protože firma z toho má docela závažné finanční srážky. Taky jezdíte se zákazníky na tzv. předváděcí jízdy a z hrůzou zjišťujete, že řídit normální osobní auto umí tak jeden člověk z deseti. Poznáte extrémy o kteých se Vám před tím ve snu nezdálo. Tyto řidiče nemůžete vyhodit, ale jen s úsměvem navrhnout, že to již na zpáteční cestě vezmete sami. Zcela normální je, že v této branži se nikterak neřeší přesčasy ani pracovní víkendy. Prostě je výstava ků příležitosti chovatelů slepic a člověk tam stojí u auta a je rád, že mu firma zaplatí účet za oběd. Nesmím zapomenout, že mateřský koncern pořádá pro úspěšné a plán plnící prodejce optravdu velkolepé tuzemské a zahraniční akce, zejména s uváděním nových modelů na trh. Těch pár dní Vám dovolí zapomenout, na všechny ty nejistoty a nepříjemnosti a frustrace, které tato práce přináší a prostě si řeknete i když to stojí někdy hodně za hovno, pořád mě to baví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 no, ehm, tak nevím, prodejců jako jseš ty asi moc nebude. btw s tím řízením- ono ne každej se s autem sžije ihned po nastartování, takže tvrzení, že řídit umí jen jeden z deseti mi přijde odvážný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Lynx: taky si mylsím že to trošku zveličuješ ale jinak díky za Tvoje postřehy.Praha je prostě v tom směru asi někde jinde.U nás v H.K takový obchodník má 15 čistého a taky tam je od rána do večera,nemá služební vůz a mobil má jen v pracovní dny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 K té značce KIA......osobní zkušenost nemám,tahle značka mně nikdy nějak neoslovila,ale znám 3.lidi co maj z KIA bohaté zkušenosti.....První je člověk z jedné menší firmy se kterou sem tam spolupracuju,ten měl předtím 3.roky VW Touareg 2.5TDI(se kterym prý najel bez problému přes 200.000km),ale po té díky restruktualizaci v jeho firmě kdy byl dezónován o nějakou tu plat.třídu níže byl nucen při výběru nového auta koukat po něčem levnějším,tak zvolil KIA SPORTAGE 2.0CRDI....když měl auto pár měsíců nové,tak jen vychvaloval,jak je to bezvadný auto....o němcích začal prohlašovat jak jsou šíleně drahý a podobný žvásty....No dnes má tu KII slabých 3/4 roku do konce leasingu a řikal že se těší na den až to střelí..Nějak konkrétkně to nerozebíral,ale jen řekl že KIA je auto na 100.000km,pak je na těch autech strašně znát opotřebení a prostě ty km a že v tomhle němcům nesahají ani po kotníky,že ten jeho starej Touareg i po 200.000km byl ve špičk.stavu... Druhý dva,jsou "kolegové" z branže co jezděj na vlastní živnosták pro jednu dopravní společnost....Oba dva vždy měli OI-Combiky 1.9TDI..ty vždy sřídaly po 3.letech,jakmile jim skončil leasing za prakticky to stejné,jen v lepší(jiné) výbavě....Po poslední OI oba skočily do KIA CEED SW 1.6CRDi 85kw v plné výbavě Exclusive(nabídku jim tehdy dal nějakej známej z jejich firmy co maj u KIA dobré slevy).....Po tomto kroku jeden i druhej začal machrovat,ať jde škodovka i VW doprdele,že to jsou předražený auta,že oni ted pořídily daleko lepší auto ještě v kůži apod.za daleko lepší cenu než nějaká posraná průměrná octávka apod.......No dnes tomu budou tak necel.2.roky co si "pořídily ty daleko lepší auta než je octávka" a každej se jim směje,protože ty jsou s nima víc v servisu než v práci.....S tim jednim jsem se krátce tak měsíc před vánoci bavil na letišti a sám uznal že to nebyla dobrá volba a řekl že to vůbec neni auto na takovou zátěž jakou oni potřebují(jezděj ročně podobný km jako moje auta,tj.+-100.000km a oni navíc z 80%po Praze)...Jen v rychlosti se zmínil že jim oběma už 2x měnily převodovku,maj prý velký problémy s elektrikou,od 8.000km kdy jim oběma prvně odešlo turbo jim ho pak opět po 20.000km měnily....pak už jsem musel odejít,tak toho víc nestihl,ale tak nějak mi to stačí abych si udělal představu. Ono upřímně,až mi bude 65.let a budu jezdit 2000km ročně,tak si vyberu taky auto jaký se mi bude nejvíc líbit a na značku moc hledět nebudu.....bude mi putna jestli to bude němec,japonec,korejec apod.,ale dokud moje auta budou jezdit těch +-100.000km ročně a prostě bude to můj chleba,tak mi nic jinýho než Škoda,VW,Audi nesmí do baráku..... Stačí mi to u mého táty....ten má zdálo by se kvalitního japonce Mazdu6 2.0MZR-CD,ale už si tim taky užil svoje!!!!..ani né tak na množství závad,těch měl pomálu,ale právě když nějakej takovej nastal,tak pak si začal teprve uvědomovat že má japonce...např.začal mu klepat sloupek řízení....v servisu řekl technik ano,vyměníme vám celej sloupek...Tak od objedníní dílu až po samotnou výměnu to trvalo 1,5měsíce!!!Hrůza....a to neměl jedinou takovou příhodu..Bohužel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 2. Únor 2009 Sdílet Vloženo 2. Únor 2009 Ahoj karlos, no uvidím jak budu hodnotit za pár let. Nyní mám v garáži od středy Kiu Sorento EX De Luxe Leder 09 a na trase Korea - Holandsko- Německo- Praha východ má teprve najeto 17 km, takže se jenom vezla. Zpracování je na stejné úrovni jako u koncernu a protože jsem mojí 1,8T kupoval jako funglofku tak první dojem mám stejný i u Kie. Stejně mám tohle auto jako druhé a tak toho zas tak moc za rok nenalítá. Impozantní je pohotovostní váha 2181 kg a to se mi líbí i tažná síla 3000 kg takže nyní odpadá starost zda Octávka nebude mít s vlekem problém. Taky ta cena byla fajnová a tak mám eventuálně rezervu do budoucna. Ono je to asi jedno z posledních poctivých rámových aut za slušnou cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.