Přejít na obsah

Práce ve Škodovce?


kyraso

Doporučené příspěvky

Velice záleží na zacházení a pokud kolega koupil starší z Německa tak se nedivím jestli měl problémy. Tam běžně jezdí 170- 190 km/h což je jako s mojí OI kdybych jezdil stále 230 km/h. To se pak uštve každé auto a u Sorent dokážou měnit turba po 10 Tkm na garaci.

Jinak podle doporučení nyní přidávají v Německu majitelé Sorent do nafty dvoutaktní syntetický olej aby zajistili mazání vstřikovaciho čerpadla a to protože v naftě je nyní 7% biosrágor. Já se kloním k přidávání VIF.

Co přidáváte do nafty ?

Naftu nebrat...to chce proste benzin :p:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělám prodejce aut asi 14 let. Z toho 12 let VW a poslední dva roky značku Škoda. Vidím z příspěvků na tomto fóru, že tato práce je opředena mnoha mýty a nepodloženými údaji. Prodávat auta je radost a mnoho starostí současně. Naprosto nestačí jen když je nějdo fanda pro auta a myslí si , že s tím vystačí. Zájemce o tuto práci by měl mít alespoň maturitu v technickém oboru, ale není to podmínkou. Moc důležité je mít všeobecný přehled o všem a dokázat se bavit s potencionálním klientem třeba o fotbale, nebo pěstování bonsaí. Předpokladem je alespoň na slušné úrovni ovládat český jazyk a mít slušnou počítačovou erudici. Prodejce vlastně neustále tvoří a píše nabídky, vypracovává výběrová řízení, kalkuluje ceny a snaží se udržet na prodaném voze alespoň minimální marži. Každý prodejce má na rok vypracovaný plán prodeje v počtech kusů , rozdělený po měsících a sakra fest se to vedením firmy kontroluje a následně řeší, jestliže neplní. Pokud plní má vcelku solidní plat ve výši cca dvojnásobku průměrného platu v ČR, služební auto pro osobní využití a mobil s vcelku slušným limitem. Tady v Praze se běžně očekává, že jeden prodejce měsíčně prodá 12-14 kusů vozidel. Tohle množství Vám dá docela zabrat, neboť každý obchodní případ je jiný. Někdo financuje hotově, někdo na splátky, někdo dává protiúčet a kombinace všeho. Prodejce pokud možno musí sledovat veškeré změny specifikací, modelových roků, výrobních restrikcí u všech prodávaných modelů. Prodejce se musí vždy tvářit velice příjemně a být v pohodě, ač má osobní problémy jakéhokoliv rázu. Každé 2-3 měsíce si Vás proklepne tzv. Mystery Shopper a ten Vám neodpustí žádnou chybu ve znalostech ani ve vedení oochidního jednání. Pokud vyhoříte, osolí Vás na platu a seberou předváděčku, protože firma z toho má docela závažné finanční srážky.

Taky jezdíte se zákazníky na tzv. předváděcí jízdy a z hrůzou zjišťujete, že řídit normální osobní auto umí tak jeden člověk z deseti. Poznáte extrémy o kteých se Vám před tím ve snu nezdálo. Tyto řidiče nemůžete vyhodit, ale jen s úsměvem navrhnout, že to již na zpáteční cestě vezmete sami.

Zcela normální je, že v této branži se nikterak neřeší přesčasy ani pracovní víkendy. Prostě je výstava ků příležitosti chovatelů slepic a člověk tam stojí u auta a je rád, že mu firma zaplatí účet za oběd. Nesmím zapomenout, že mateřský koncern pořádá pro úspěšné a plán plnící prodejce optravdu velkolepé tuzemské a zahraniční akce, zejména s uváděním nových modelů na trh. Těch pár dní Vám dovolí zapomenout, na všechny ty nejistoty a nepříjemnosti a frustrace, které tato práce přináší a prostě si řeknete i když to stojí někdy hodně za hovno, pořád mě to baví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K té značce KIA......osobní zkušenost nemám,tahle značka mně nikdy nějak neoslovila,ale znám 3.lidi co maj z KIA bohaté zkušenosti.....První je člověk z jedné menší firmy se kterou sem tam spolupracuju,ten měl předtím 3.roky VW Touareg 2.5TDI(se kterym prý najel bez problému přes 200.000km),ale po té díky restruktualizaci v jeho firmě kdy byl dezónován o nějakou tu plat.třídu níže byl nucen při výběru nového auta koukat po něčem levnějším,tak zvolil KIA SPORTAGE 2.0CRDI....když měl auto pár měsíců nové,tak jen vychvaloval,jak je to bezvadný auto....o němcích začal prohlašovat jak jsou šíleně drahý a podobný žvásty....No dnes má tu KII slabých 3/4 roku do konce leasingu a řikal že se těší na den až to střelí..Nějak konkrétkně to nerozebíral,ale jen řekl že KIA je auto na 100.000km,pak je na těch autech strašně znát opotřebení a prostě ty km a že v tomhle němcům nesahají ani po kotníky,že ten jeho starej Touareg i po 200.000km byl ve špičk.stavu...

Druhý dva,jsou "kolegové" z branže co jezděj na vlastní živnosták pro jednu dopravní společnost....Oba dva vždy měli OI-Combiky 1.9TDI..ty vždy sřídaly po 3.letech,jakmile jim skončil leasing za prakticky to stejné,jen v lepší(jiné) výbavě....Po poslední OI oba skočily do KIA CEED SW 1.6CRDi 85kw v plné výbavě Exclusive(nabídku jim tehdy dal nějakej známej z jejich firmy co maj u KIA dobré slevy).....Po tomto kroku jeden i druhej začal machrovat,ať jde škodovka i VW doprdele,že to jsou předražený auta,že oni ted pořídily daleko lepší auto ještě v kůži apod.za daleko lepší cenu než nějaká posraná průměrná octávka apod.......No dnes tomu budou tak necel.2.roky co si "pořídily ty daleko lepší auta než je octávka" a každej se jim směje,protože ty jsou s nima víc v servisu než v práci.....S tim jednim jsem se krátce tak měsíc před vánoci bavil na letišti a sám uznal že to nebyla dobrá volba a řekl že to vůbec neni auto na takovou zátěž jakou oni potřebují(jezděj ročně podobný km jako moje auta,tj.+-100.000km a oni navíc z 80%po Praze)...Jen v rychlosti se zmínil že jim oběma už 2x měnily převodovku,maj prý velký problémy s elektrikou,od 8.000km kdy jim oběma prvně odešlo turbo jim ho pak opět po 20.000km měnily....pak už jsem musel odejít,tak toho víc nestihl,ale tak nějak mi to stačí abych si udělal představu.

Ono upřímně,až mi bude 65.let a budu jezdit 2000km ročně,tak si vyberu taky auto jaký se mi bude nejvíc líbit a na značku moc hledět nebudu.....bude mi putna jestli to bude němec,japonec,korejec apod.,ale dokud moje auta budou jezdit těch +-100.000km ročně a prostě bude to můj chleba,tak mi nic jinýho než Škoda,VW,Audi nesmí do baráku.....

Stačí mi to u mého táty....ten má zdálo by se kvalitního japonce Mazdu6 2.0MZR-CD,ale už si tim taky užil svoje!!!!..ani né tak na množství závad,těch měl pomálu,ale právě když nějakej takovej nastal,tak pak si začal teprve uvědomovat že má japonce...např.začal mu klepat sloupek řízení....v servisu řekl technik ano,vyměníme vám celej sloupek...Tak od objedníní dílu až po samotnou výměnu to trvalo 1,5měsíce!!!Hrůza....a to neměl jedinou takovou příhodu..Bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj karlos,

no uvidím jak budu hodnotit za pár let. Nyní mám v garáži od středy Kiu Sorento EX De Luxe Leder 09 a na trase Korea - Holandsko- Německo- Praha východ má teprve najeto 17 km, takže se jenom vezla. Zpracování je na stejné úrovni jako u koncernu a protože jsem mojí 1,8T kupoval jako funglofku tak první dojem mám stejný i u Kie. Stejně mám tohle auto jako druhé a tak toho zas tak moc za rok nenalítá. Impozantní je pohotovostní váha 2181 kg a to se mi líbí i tažná síla 3000 kg takže nyní odpadá starost zda Octávka nebude mít s vlekem problém. Taky ta cena byla fajnová :) a tak mám eventuálně rezervu do budoucna. Ono je to asi jedno z posledních poctivých rámových aut za slušnou cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...