kenny_fx Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Ahoj, chci se zeptat jake otacky udrzovat pri ekonomicke jizde a jake pri sportovni. Zajimalo by me spise jestli motor netrpi, kdyz pri ekonomicke udrzuji 1600-1900 otacek. Jestli se nedusi. A pri sportovni jizde je jake maximum bezpecne? Děkuji za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 ahoj, podle mýho by se otáčky při ECO jízdě měli dodržovat otáčky někde na maximu kroutícího momentu a to je kolem 2000, a toho vytáčení bych se nebál jestli tam neleješ slunečnicovej olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 ahoj, podle mýho by se otáčky při ECO jízdě měli dodržovat otáčky někde na maximu kroutícího momentu a to je kolem 2000, a toho vytáčení bych se nebál jestli tam neleješ slunečnicovej olej s tymi otáčkami okolo 2000 pri ECO súhlasím, a čo sa týka športovej jazdy, ten motor je na to stavaný, takže keď ho občas prevetráš nič zlé mu nerobíš,... takže kľudne po hranicu kde začína červené pole , za predpokladu že tomu motoru dávaš čo mu patrí (kvalitný olej, sviečky, ...) a hlavne to nikdy nevytáčat pokiaľ sa to nezohreje, ale to platí pre všetky motory,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny_fx Vloženo 12. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2009 (editace) s tymi otáčkami okolo 2000 pri ECO súhlasím, a čo sa týka športovej jazdy, ten motor je na to stavaný, takže keď ho občas prevetráš nič zlé mu nerobíš,... takže kľudne po hranicu kde začína červené pole , za predpokladu že tomu motoru dávaš čo mu patrí (kvalitný olej, sviečky, ...) a hlavne to nikdy nevytáčat pokiaľ sa to nezohreje, ale to platí pre všetky motory,... děkuji za odpovědi. Olej tam mam plnou syntetiku 5w40. Jake svicky myslis? Zhavici? Editováno: 12. leden 2009, autor: Kennik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 děkuji za odpovědi. Olej tam mam plnou syntetiku 5w40. Jake svicky myslis? Zhavici? samozrejme že zapalovacie, ty tam máš žhaviace? asi o motoroch veľa nevieš,... doporučujem, a myslím, že nielen ja platina, alebo irídium - jednohrotové, ja tam mam NGK a max spokojnosť,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 no z vlastně zkušenosti vím že pokud jedu ECO jízdu a řadím někde v rozmezí 2500-3000 mám nmenší spotřebu než když to dusím a jedu v rozmezi 1800-2200 otáček, když se to dusí žere to daleko víc a co se týká sportovní jízdy tak řadím za 5-6000, tam je největší výkon na červené pole se ručička ještě nedostala Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 ahoj, podle mýho by se otáčky při ECO jízdě měli dodržovat otáčky někde na maximu kroutícího momentu a to je kolem 2000, a toho vytáčení bych se nebál jestli tam neleješ slunečnicovej olej ohľadom toho krutiaceho momentu, ešte si asi nevidel krivky k motoru 1,8 T, keď hovoríš, že maximum krutiaceho momentu je pri 2000 ot/min. Ono ten motor je prave preto taky super, že on má maximum od 1700 ot/min až do 4500 ot/min, proste stále konštantných 210 Nm pohľadám tie krivky a dám do prílohy,... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferino83 Vloženo 14. leden 2009 Sdílet Vloženo 14. leden 2009 no z vlastně zkušenosti vím že pokud jedu ECO jízdu a řadím někde v rozmezí 2500-3000 mám nmenší spotřebu než když to dusím a jedu v rozmezi 1800-2200 otáček, když se to dusí žere to daleko víc a co se týká sportovní jízdy tak řadím za 5-6000, tam je největší výkon na červené pole se ručička ještě nedostala pri 1800 - 2200 otáčkach sa ten motor vobec nedusí, vtedy už má svoj max. krútiaci moment,... takže v tomto prípade platí fyzika krutiaci moment pri 2000 a pri 3000 je uplne rovnaký, z toho vyplýva nižšie otáčky motora = menej paliva ohľadom tej športovej jazdy, súhlasím s otáčkami okolo 5500 ot/min vtedy máme max. výkon (viď foto) V červených nejazdí ani moja Octa, na obmedzovač som ju ešte nedal, to že som písal, že po červené pole, tým som myslel, že po červené pole, nie za jeho hranicu,... červené oťáčky sú tuším od 6200 ot/min, takže po ne je to možné veselo točiť,... a obmedzovač zasahuje tuším ešte o čosi vyššie (okolo 6500-6600 ot/min), možno sa mýlim, neskúšal som nič podobné a ani sa nechystám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.