Jump to content

headerTDI

Uživatel
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8 Neutral

1 Follower

About headerTDI

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 06/27/1990

Contact Methods

  • ICQ
    224724082
  • Skype
    header_hack
  1. jenže sup je ještě na starší platformě která to neumožnuje kdežto MQB ano
  2. headerTDI

    Octavia III

    je to presne tak, immo nepotrebuje baterku a do auta se dostaneš záslepkou v řidičovejch dveřích, pánové tohle je vyzkoušený a ověřený
  3. headerTDI

    Octavia III

    já si myslím že tohle řešení má jenom vw, u škody si myslím že je to tak že jenom přiložíš klíč na tlačítko startování a spáruje se to stejně jako imobilizér
  4. headerTDI

    Octavia III

    Taky jsem koukal na ceník autorizáku kde bylo olej 1L 750Kč nicméně jsem si přinesl svůj olej a zaplatil jsem jenom práci a filtr a tenkrát to nebyla žádná paleta tuším něco kolem 500Kč. Když jsem přinesl svůj olej tak na něj koukl a řekl mi že kupuju zbytečně drahej že stačí 505.01 to že to není pravda není podstatný ale vtipný je to že já jsem měl 5L "drahýho" oleje za 900,-
  5. headerTDI

    Xenony ano alebo nie

    Přesně jak píše honza, xenony ano těch 24500,- mi nepřijde taková raketa na to že v nich je LED denní svícení a mají AFS (natáčení). My když jsme objednávali auto tak za 39k jsme váhali a pak se rozhodli pro ne ale pak jsme zjistili že se změnila cena tak jsme do nich šli a nelitujeme
  6. headerTDI

    Octavia III

    moment moment, pseudospotřeba není věc koncernu ale evropský unie ještě nedávno udávaná spotřeba seděla podle starý metodiky měření, teď museli přejít na dementní laboratorní a průser je na světě.... tohle není věc koncernu tak se tady tím neoháněj a jestli ma jirkaK TDI tak za zvyšování spotřeby mohou dementní ekologický předpisy a špatná nafta
  7. headerTDI

    Octavia III

    samozřejmě všichni víme jak to s tou spotřebou je a taky víme že dosáhnout spotřeby naměřené touto technologíí nelze to bylo myšleno ironicky honzo
  8. headerTDI

    Octavia III

    Jiřiku, pod tvůj poslední příspěvěk bych se podepsal start stop nevypínám řekl bych že funguje normálně a nějak mě to neobtěžuje volnoběžku taky u DSG to snad ani obtěžovat nemůže ale k deklarovaný spotřebě se nemůžem v životě dostat ale tak s tim se jakž takž počítalo zatím tam je spotřeba nějakých 8-8,5l ale najeto je teprve tak 1000km a žádný dálky takže to půjde dolů ale učitě ne na nějakejch 6,4 nebo co tam je za blábol ikdyž ty máš možná 2,0 a já muvím o 1,8TSi ale to je prašť jako uhoď
  9. headerTDI

    Octavia III

    jakube, přečetl jsem to třikrát a vůbec nechápu o čem je řeč... asi sem jinej
  10. headerTDI

    Octavia III

    Hoši někde jsem tady četl kde jste řešili u 17" kol neplnohodnotnou rezervu a pochopili jste to špatně označená jako neplnohodnotná je proto že je to 16" to znamená je menší tak se neoznačuje jako plnohodnotná jinak tam je klasický kolo o rozměru 205/55R16 91V tušim což je normální běžná guma není to neplnohodnotná jako se nosí u vw
  11. headerTDI

    Octavia III

    asi tak jak píše omicron.....
  12. headerTDI

    Octavia III

    Tak jako celoživotnímu řemenu bych i věřil když se to tak vezme tak ten řemen není tolik namáhán jako třeba ve variátorech velkých čtyřkolek a za pár let ty řemeny poskočily..
  13. headerTDI

    Octavia III

    wofe, ty tvoje dedukce to je věc... nechápu proč porovnáváš dva uplně jiný motory, nehledě na to si myslím že koncern si z toho vzal ponaučení..... ještě nám sem nahoď jak kia používá kevlarovej ultra řemen kterej vydrží všechno a kladky jsou na hřídel navařený aby se nehly.... OMG z5 k tématu, pokud já vím tak 888 II.gen od audi na praskání napínáku netrpěla ne ? ja sem si myslel že na to tpěly 1,2 a 1,4 od vw
  14. headerTDI

    Octavia III

    jenomže se dočkáš "politického" vyjádření které ti bude k ničemu...
  15. headerTDI

    Octavia III

    Určitě to v zákoně je, otázka je jestli máš ve smlouvě termín dodání
×