Jump to content

headerTDI

Uživatel
  • Content Count

    548
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

91 Excellent

1 Follower

About headerTDI

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 06/27/1990

Contact Methods

  • ICQ
    224724082
  • Skype
    header_hack

Recent Profile Visitors

1,123 profile views
  1. Může být, přeci jenom to je plast. Že by na to Škodovka trpěla víc než jiná auta bych neřekl. To ta hrůza na B sloupku je jiny level. Neparkuješ někde u keře prdelí?
  2. Klasika, celkem slusna lowcost guma, za tu cenu budes hroko tezko hledat neco co by bylo nejak zasadne lepsi. Sam jsem je parkrat mel. Akorat bacha, v Bestdrive ti budou vnucovat, tu jejich gumu bestrdive, budou tvrdit ze je mnohem lepsi, zaruka spokojenosti, ze ji muzes vratit a takovy kecy. Zazil jsem to 2x primo u tech Barumek
  3. Odborníci na převodovky nedoporučují žádné jiné převodové oleje ani superpremiové. Zrovna o tom MO jsem tenkrát mluvil s Ivanem Sixtou
  4. headerTDI

    manual vs dsg

    Třeba couvá přes Launch Control[emoji23]
  5. Carpet cleaner od Valet Pro za mě nejlepší
  6. Lepí se to běžně lepidlem na skla, já tam nacpal transparentního mamuta pět let zpátky a drží to do dnes, u kámoše jsem dal oboustranku od wurtha a taky drží dost a dlouho... Asi bych se vyhnul tavce [emoji3]
  7. Smrdět může, rezonovat nikoliv. Buď je špatný, nebo špatně přidělaný..
  8. Já si furt myslím, že vysavač by si s tím poradip, ale zkoušet to kvůli tomu nebudu [emoji23]
  9. Tobě nemá cenu vysvětlovat vůbec nic, klidně si to v servisu vyzadej a nalej si to třeba do krupicový kaše. S tvým systémem uvažování asi těžko pochopíš proč má jít do pily biologicky odbouratelný olej..
  10. Má někdo z vás odborníků představu o tom, jak musí servis nakládat s nebezpečným odpadem? Pod to co napsal cosby se klidně podepisu.. Ono už to že to chceš lejt do pily lecos vysvětluje..
  11. Tak ona je nějaká posloupnost kvalitativních paramterů dílů. Nejjemější síto je díl do prvovýroby, hned po tom je originální náhradní díl, potom je economy náhradní díl, potom je aftermarket. To znamená, že originální náhradní díl má méně přísné normy než díl do prvovýroby. Každej mechanik, který s tím má zkušenost ti tohole potrvdí. Z Zrovna u dílů, jako jsou brzdy je to evidentní na první pohled, respektive můžeš se o tom přesvědčit sám a to docela rychle.. Jinak díl z pro prvovýrobu je marketingový nesmysl, žádný díl co je určený pro prvovýrobu neopustí fabriku jinak než na autě, nebo jako odpad. Seriózní prodejce ti u toho dílu řekne, že pochází od výrobce který vyrábí prvovýrobu ale je to aftermarket.. Abych tady neplácal jenom bláboly, doporučil bych se na ty brzdy zeptat v jiném autorizovaném servisu. Zjišťoval jsem si u mého servisu cenu za 4x kotouč + destičky a origo a celkem mi říkali max 20k i s výměnou brzdovky. A to si nemyslím, že sup byť 206kw bude mít o hodně jiné brzdy něž Oktávka 169kw
  12. Jako Premium contact lepsi nez Pilot Sport ? Co to je tvl za srovnani ? To jsou jine tridy pneumatik. Vseobecne jsem testoval Continental nekolikrat, letni, zimni, dodavkove a nikdy mě nepřesvědčil o svých kvalitách. Závěr z Conti, které už nikdy nekoupím ? Průměrné jízdní vlastnosti (v rámci srovnatelných premiových značek) s velice podprůměrnou životností... Jo ještě mám srovnání vlastně velkých pneumatik na traktoru se na Treleborgy nechytají ani omylem...
  13. Samozřejmě, že do něj nepůjdu. Ale plug-in hybrid je přesně co mi dává smysl. Kdysi jezdíš každý den 10km do prace můžeš jezdit na pantograf. Operují s tím pro to, že i ten dvoulitr má nějakou eskalaci výkonu, a nad 150 koní to bude někde nad hranicí 4000 při full load. Ne hit to opravdu nebude, a čistý benzín přijde ale až časem.
  14. Taky mi prosím řekni, kolik procent času trasy z Plzně do Ostravy jezdíš nad 6000 otáček. Nemusíš tím jezdit ale koukni na YouTube jak to vůbec funguje..
×
×
  • Create New...