Přejít na obsah

přístrojová deska


jaryn33

Doporučené příspěvky

Původně jsem chtěl založit nové téma, ale raději využiji tohoto. Prosím někoho, kdo má ETKU, aby mi zjistil čísla žároviček, které osvětlují tachometr a signalizují zapnutá potkávací a obrysová světla.

Autorovi vlákna se omlouvám, že mu sem takhle lezu, ale opravdu mi připadá zbytečné, abych zakládal nové téma. Jinak za ty objednací čísla předem díky. Trochu to spěchá (potřeboval bych do zítřka :help: ).

EDIT: Jedná se samozřejmě o Felicii :)

Editováno: , autor: Václav Š.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně jsem chtěl založit nové téma, ale raději využiji tohoto. Prosím někoho, kdo má ETKU, aby mi zjistil čísla žároviček, které osvětlují tachometr a signalizují zapnutá potkávací a obrysová světla.

Autorovi vlákna se omlouvám, že mu sem takhle lezu, ale opravdu mi připadá zbytečné, abych zakládal nové téma. Jinak za ty objednací čísla předem díky. Trochu to spěchá (potřeboval bych do zítřka :help: ).

EDIT: Jedná se samozřejmě o Felicii :)

takze

zarovka s modrou objimkou 1U0 919 062 A (1.2W)

zarovka se zlutou objimkou 1U0 919 062 C (2W)

jinak ve skodovce staci rict ze jsou do feldy a vzdy vedeli....

stojej kolem 30kc ,ja to radsi predelal na LEDky (cele budiky za 100kc )

Editováno: , autor: honzik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prakticky nesvítí vůbec nic z osvětlení, respektive z podsvětlení přístrojovky. Jinak ostatní kontrolky, co se týče zapnutí světel, blinkrů, žhavení, oleje,baterky apod svítí. Podsvícení zhaslo najednou. Zastavil jsem večer a vypnul motor, ráno koukám a nic nevidím.

zkus napsat ktere kontrolky / osvetleni nesviti ?

stalo se to najednou nebo postupne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem nakoupill žárovičky celkem za 100 kaček a dnes ráno už jsem ani dospat nemohl a pustil jsem se do výměny. Šroubovákem jsem odřel vše co šlo a samozřejmě jsem nic nevyměnil. Nevím jestli se mám smát nebo brečet. Když jsem si pak přečetl návod, rozhodl jsem se, že na to kašlu. Volant sundávat nehodlám, zvlášť když je v něm airbag a ten náhon tachometru od převodovky, no ani nevím kde bych to měl hledat. Ach jo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volant sundavat nemusis,proc bys to delal?

nahon tachometru je ten hruby bowden co vede do svisle steny pred ridicem a na druhem konci dolu k prevodovce.. ten jen vyhakni z tech plastovych sponek co ho drzej k dalsim kabelum a trubkam ,tak aby mel misto a dal se potahnout dovnitr ...

zadna slozitost to neni ,jen poprve to chvili trva nez zjistis co a jak.kdybys byl bliz tak ti to ukazu ,je to prace na 10 min.

jestli uz mas celou palubovku povolenou a jde ti potahnout k volantu tak odpoj konektory na spinacich a pak ji posum smerem ke spolujezdci a natlac tam ruku nahmatej za tachometrem nahom,na nem je ve smeru bowdwnu packa tu zmackni-odpoji se bowdwn a mas ji venku..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V nějakém návodu jsem četl, že to absolutně není práce pro amatéra a že je třeba sundat volant. Což se mi zdá jako nutnost, protože to prostě nejde vysunout. Vadí tomu ten sloupek volantu.

Jinak takhle: vyšrouboval jsem všech pět šroubů a snažil se vytáhnout tu přístrojovou desku. Vysunul jsem jí jen o pár centimetrů a pak to prostě nešlo. Navíc za ní nešla strčit ani ruka, tak nevím, jak bych to odpojoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V nějakém návodu jsem četl, že to absolutně není práce pro amatéra a že je třeba sundat volant. Což se mi zdá jako nutnost, protože to prostě nejde vysunout. Vadí tomu ten sloupek volantu.

Jinak takhle: vyšrouboval jsem všech pět šroubů a snažil se vytáhnout tu přístrojovou desku. Vysunul jsem jí jen o pár centimetrů a pak to prostě nešlo. Navíc za ní nešla strčit ani ruka, tak nevím, jak bych to odpojoval.

já už jsem taky musel vyměňovat nejaké zárovičky a nemusel jsem oddělávat volant. normálne jsem vše povolil a celej ten tmavej dil palubovky vystrkal ven chvily to trvalo bylo to na tesno ale jde to ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde ti to povytahnout vic asi proto, ze je tam ten plast za volantem. Tata ma feldu rok vyroby 2001 a ten plast musim sundavat(jednou nasilim a pak uz lehce :-) ) ale u sestry, ktera ma felinu rok v. cca 1996 je ten plast mensi takze tam muze zustat. Pak to povytahnes o takovejch 7 cm, akorat na moji detskou ruku, a odpojis ten tachometr. Je fakt, ze kdyz jsem to delal prvne, tak jsem se s tim hodinu sr.. a stejne se nepovedlo ale druhej den uz jo a opravdu to neni nic sloziteho. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc si tvojí pomoci vážím, docela rád bych ty zpropadený žárovky vyměnil :) Myslím, že jsem za tohle zkoušel zatáhnout, ale nehnulo se to ani o kousek. Je fakt, že jsem to neodháknul, tak nevím.

Každopádně jestli se mi ty žárovky podaří během zítřka vyměnit (od úterka s ním zase budu jezdit a znova to rozebírat nebudu), budu na sebe nesmírně hrdý :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem to vzdal. Ten kabel jsem vyháknul, ale prostě se ani nehnul. Je dost našponovanej a už prostě nešel dál. Zašrouboval jsem to a konec. Každopádně díky všem za pomoc.

Už je to teda asi 3 roky kdy jsem v tom byl vlezlej já myslím pokud si dobre vzpomínám tak ten tmavý díl šel odháknout od budíků ale jenom si to myslim není nic na 100%

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...