Jump to content

Václav Š.

Uživatel
  • Content Count

    1,352
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Václav Š. last won the day on March 13 2015

Václav Š. had the most liked content!

Community Reputation

99 Excellent

4 Followers

About Václav Š.

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,438 profile views
  1. Pokud je vyrobená 6/2014, je tam samozřejmě již zesílená verze rozvodů a řetěz nepřeskočí. Jediným problémem může být napínák 03F109507 D, který se ještě tehdy montoval. Ten může způsobovat rachot při startu. Kdo to nechce poslouchat, pořídí si napínák 03F109507 F.
  2. Za cenu současného základního liftbacku (Active) jsem před 10 lety kupoval novou OII FL v Eleganci. Ty ceny jsou naprosto mimo realitu českých rodin.
  3. Coming/leaving home jde aktivovat prej jenom když má auto Start-Stop.
  4. Když je toto téma nazvané tak obecně, tak se zeptám, jestli lze do převodovky bez obav lít olej SAE75W-90 - originální Škoda: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g060726a2-prevodovy-olej-1l-skoda-13762.html Jde mi o to, že v návodu k obsluze Favorita se píše SAE 80. Díky.
  5. Takže se natahuje i ten širší řetěz, jo? Píšeš r. v. 2012, takže jsi tam měl už od počátku širokej řetěz. To nechápu, jak jsi ho mohl zhuntovat už v 85 tisících km a pak dokonce jen po 65 tisících. Pokud to tedy nemyslíš jako MR2012, to už by byl rozdíl.
  6. Právě že poznal a tak vím, že se pětka na rovině sebere i z těch tachometrových 55 (reálných 50) km/h. Nekupoval jsem si motor s turbem proto, abych ho povinně točil na 2000 otáček plus.
  7. MicroTechnic: A to si představ, že já s tím motorem jezdím už čtyři roky a 100 000 km v obcích na pětku. Podle toho, co píšeš, tedy nepoužívat motor pod 2000 otáček, bych musel z jedničky na dvojku řadit skoro ve 40 km/h.
  8. Citigo určitě nekončí, když příští rok bude i na elektriku.
  9. No já mám teda za to, že v FII/Room 1,2 TSI to není. V Rapidu už ano.
  10. Luky, díky za info. Ta z Passatu tam nakonec taky jde: http://skodaroomster.wz.cz/vymena-hlavove-operky/operka-z-passatu-v-roomsteru-2.jpg
  11. Nevěděl by někdo či nemá někdo možnost vyzkoušet, jestli by do předních sedadel Roomstera/Fabie II pasovaly podélně stavitelné hlavové opěrky z minulého Passatu (B7)? Viz foto. Říkám si, že by to mohl být ideální lék na můj bolavý krk při dlouhých cestách v Roomu. Jeho hlavový opěrky jsou pro mě trestem. Díky moc.
  12. jipol57: Nene, bublina na plechu naštěstí není, to jen tak vypadá na fotce. OK, asi to tak udělám, aspoň si ušetřím nervy se servisem. Tedy WD, setřít a pak vazelína. Díky!
  13. Ten otlak na šroubu je vůbec divnej. Pokud vím, tak nikdo v servisu neměl důvod dveře sundávat.
  14. No podle mě to u Rooma/FII rezne z toho důvodu, že na spodku dveří není gumové těsnění. Pak se na těch pantech usazuje posypová sůl a prach a při otevírání/zavírání dveří ten bordel prodře lak. To je moje teorie, jak se to mohlo stát. Protože na OII, která měla na spodku dveří těsnění, mi to ani po 5 letech nerezlo.
  15. Díky. Mně jenom přijde, že už je to chycený docela dost a nejsem si jist, jestli to nebude mít vliv na pevnost těch závěsů, když to nechám reznout.
×
×
  • Create New...