Květen 28, 200916 r Když nesvítí všechny, co kostra? Nápad dobrej, vyzkouším to, ale prvně se zeptám jestli by vůbec ty vypínače fungovaly bez ukostření?
Květen 29, 200916 r spínače asi jo páč ty by měly spínat plusový drát, tzn. ať už jsou to žárovky (v mlhovkách či blinkrech) tak jsou ukostřené nebo vyhřívání skla, které má také jeden vývod na kostru.
Květen 31, 200916 r spínače asi jo páč ty by měly spínat plusový drát, tzn. ať už jsou to žárovky (v mlhovkách či blinkrech) tak jsou ukostřené nebo vyhřívání skla, které má také jeden vývod na kostru. Tak jsem se na to vrhnul a nakonec zjistil, že pravda byla taková, že jsou prostě spálený všechny žárovky. Tak podsvícení ovladačů topení už jsem vyměnil, žárovičky do tlačítek teď sháním a když je neseženu, tak to rovnou předělám na diody. A ještě nevím jestloi má svítit i ten zelenej kroužek kolem zapalovače, ale to už není důležitý...
Říjen 11, 200915 r Výměna kontrolky v přístrojová deska Felicia rok výroby 1999 Čas asi 4hod. Nástroje: nůž, šroubovák plochý, křížový, gola klíče, kleště kombinačky 1/ studium internetu www: http://forum.skodahome.cz Fórum o vozech Škoda Auto > OSTATNÍ VOZY ŠKODA > Škoda Felicia vlákno: přístrojová deska, nesvítí přístrojová deska uživatel: Václav Š., příspěvek 25.1.2009, 15:27 dále: http://skodafelicia.webz.cz/knihydownload.htm kniha: Mark Coombs, R.M. Jex - Škoda Felicia od 1995 - Jak na to? (kopp) 2/ odpojení kabel baterie svorka - a + 3/ vyloupnout v černé masce nožem: - obdelník vlevo nahoře, skrývá šroub - prostřední plast. obdelík na vent. otvorech vpravo nahoře, skrývá šroub - vlevo dole tlačítka světlomety, vyloupnout záslepku vedle tlačítka, skrývá šroub - vpravo dole tlačítka trojúhelník atd., vyloupnout záslepky vedle tlačítek , skrývají šrouby 2 4/ vyšroubovat/povolit celkem 5 šroubů 5/ v motorovém prostoru uvolnit bowden převodovka-rychloměr z plast. úchytů, aby bowden mohl popojít směrem k volantu 6/ odšroubovat a sejmout spodní plastový kryt pod volantem 7/ odšroubovat a sejmout horní plastový kryt nad volantem mně NEŠLO. Proto jsem povolil pod volantem 2 objímky (celkem 4šrouby). Tím mě hřídel volantu šla posunout dolů několik cm. 8/ vyloupnout černou masku a popotáhnou ji směrem k sobě 9/ vecpat ruku za černou masku a odpojit náhon rychloměru od budíku. To jde lehce 10/ nahoře uvolnit drátové péra, které drží sestavu budíků k černé masce. Celkem 2 nahoře, dole nejsou tam jsou 2 plastové čepy-nálitky. Ty drží v gumě. 11/ vyloupnout sestavu budíků a potlačit směrem od sebe 12/ žárovky jsou v malých plastových objímkách, chytit do kleští a s citem pootočit a vytáhnout. Pozn. elektrické konektory které vadí v manipulaci odpojit. To jde lehce. Jde hlavně o tyto: světla, blinkry, stěrače. Věřím, že tento návod bude sloužit jako námět pro ostatní. Stejně jako mě dodal odvahu k opravě svépomocí uživatel: Václav Š., příspěvek 25.1.2009,15:27. Tomu patří moje poděkování a také tomuto diskusnímu servru.
Únor 6, 201015 r Dobrý den,pomůže mi někdo s přístrojovkou? Nesvítí, pojistky jsem zkontroloval. Vše O.K. Není někde nějaká rozpojená či orezlá patice? Kdyby nesvítily kontrolky, tak nevidím vůbec nic. Děkuji za radu. Zdravim, řešil jsem stejný problém a bylo to stmívačem, kterým lze regulovat svítivost budíků. Přestal fungovat potenciometr a musel jsem ho vyměnit
Březen 13, 201015 r Dobrý den,pomůže mi někdo s přístrojovkou? Nesvítí, pojistky jsem zkontroloval. Vše O.K. Není někde nějaká rozpojená či orezlá patice? Kdyby nesvítily kontrolky, tak nevidím vůbec nic. Děkuji za radu. Rozobral som hned po prvýkrát palubovku, ned my celá ta čierná časť zbehla dole, aj to plexisklo, ale neviem, musím odmontováť budíky, alebo normálne odpojím tú svetlú časť od tvavej? a dostanem sa ku žárovečkám? za odpoved dakujem..
Březen 14, 201015 r já když to vytahuji, tak vždy vymontuji náhon z motoru, je tam jeden šroub, pak je potřeba dávat pozor aby nevypadl plast, který slouží k nějakému účelu pro převod otáček na budíky. Operace je velice jednoduchá, a umožní potáhnout bovden libovolně do auta. Odpojovat z budíků náhon není dobrý nápad pokud se za budíky nedostaneš rukou, protože potom to nevrátíš zpět. Já osobně mám auto bez airbagu a volant sundat musím. Nepřišel jsem na způsob jak to vytáhnout bez sundání volantu. Ale dobrá zpráva je že známý co měl feldu s airbagem to vytáhl bez sundání volantu, prý je tam víc místa. Je možné že přímo na desce té palubovky bude nějaké poškození. Zrovna jemu jsem tam opravoval část plošného spoje, který byl vydřený a přerušený plastem z budíků. Prý je to u felicií normální. Upraveno Březen 14, 201015 r od noneac
Únor 16, 201312 r chtěl bych se zeptat, proč u Feldy svítí kontrolka obrysových a potkávacích světel tak nízkou intenzitou, že ve dne jsou sotva vidět. Jiné kontrolky, např. vyhřívání zadního skla, svítí vyšší intenzitou. Je to výrobní vada?
Únor 17, 201312 r napadlo mě, jestli ty kontrolky obrysových a potkávacích světel nesvítí slabou intenzitou kvůli tomu, že se u Felicie nepočítalo s denním svícením? Třeba u Fabie je kontrolka potkávacích světel dobře viditelná i ve dne, u Felicie je ve dne sotva vidět
Únor 18, 201312 r žárovičkama to asi nebude, protože i kontrolky mlhovek nebo dálkových světel svítí nízkou intenzitou a přitom ty mlhovky a dálková světla používám na rozdíl od obrysových a potkávacích světel opravdu málo, nemůže to být konstrukční chyba, že tyto kontrolky svítí nízkou intenzitou? Jde mi hlavně o to, že ve dne jsou vyjmenované kontrolky sotva vidět a např. kontrolka vyhřívání zadního skla je krásně vidět i ve dne
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.