Publikováno Leden 28, 200916 r Chcel by som si urobit maly prieskum ako su na tom automobilky a ich dodavatelia v sucastnosti co sa tyka zamestanosti. Hlavne by ma zaujimalo ako su na tom ludia v oddeleniach vyvoja a konstrukcie. Ja osobne pracujem ako kontraktor pre Johnson Controls Engineering center v Trencine, a tu je dost velky tlak na prestup externistov do kmenovej firmy. Kopec mojich kolegov co tu pracovali ako kontraktori su uz na 60% platu doma od decembra a my zostavajuci nemame moc na vyber. Dokonca sa uz siria famy o prepustani kmenovych a o slubenom zvysovani platov uz mozu iba snivat.
Leden 29, 200916 r v naší firmě je to obdobné (výrobce kabeláží a konektorů pro automotive). Výroba i THP zkácená prac.doba (až na vyjímky) na 32,5h/týden. Rozpustili zaměstnace přes agenturu, ukončili lidi ve zkušebce a teď už sáhli i na pár lidí co jsou vyloženě matadoři (10 i 12 let prac.poměru) ať už z výroby či THP. Lednové přidání zmrazeno na neurčito a s třináctým se už také nepočítá. Teď už zbývá jen zrušit bonus na beznemocnost ... Upraveno Leden 29, 200916 r od Malta
Leden 29, 200916 r Autor Mensim dodavatelom dnes fakt nezavidim. Hlavne ked maju skoro celu produkciu zameranu na jednu automobilku. Molex na vychode SK uz oznamil presun vyroby k sudruhom do Ciny. Na druhej strane uz davnejsie bolo jasne, ze vyroby s nizsou pridanou hodnotou a vysokym podielom rucnej prace ako je vyroba autokablov tu asi dlho nezostane a bude prva na odstrel. Len by ma zaujimalo ako chcu potom zabezpecit JIT dodavky do montaze.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.