mikee.man.cz Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 Víte někdo, kolik by mělo přesně tlačit turbo na 1.8 AGU maximálně?hledal jsem tu ale nenašel, možná sem slepej.dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 nejsem si jistý ale kolem 0,8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 řek bych že 0,7 bez upravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 pozadovany je 1.5 az 1.6 ve 3000 ot/min (s cipem az 1.8) vic jak 1.8 - turbo pujde do vecnych lovist zde postup pro kontrolu: – Plnicí tlak měřit při plném výkonu motoru: Vozidla s mechanickou převodovkou – Při zařazeném 3. rychlostním stupni zrychlovat z 2000 1/min úplným sešlápnutím pedálu akcelerace a při 3000 1/min stisknout tlačítko -M- kontrolního přístroje. t požadovaná hodnota: 0,15 až 0,16 MPa Vozidla s automatickou převodovkou – Rozjet se s volicí pákou v poloze 2. – Zrychlit až na 2500 1/min a počkat, až převodovka zařadí 2. rychlostní stupeň. – Prošlápnout pedál akcelerace až do polohy kick-down (při této rychlosti převodovka již nezařadí nižší rychlostní stupeň) a při 3000 1/min stisknout tlačítko -M- kontrolního přístroje. t požadovaná hodnota: 0,15 až 0,16 MPa Je-li hodnota plnicího tlaku překročena: – Zkontrolovat elektromagnetický ventil omezování plnicího tlaku vzduchu -N75- (průchod hadice od turbodmychadla přes ventil k tlakové nádobce při odpojené svorkovnici). – Zkontrolovat hadice na těsnost a zapojení: pro kódy motoru AGU, ARZ → kapitola, pro ostatní kódy motorů → kapitola. – Zkontrolovat tlakovou nádobku regulačního ventilu plnicího tlaku vzduchu → kapitola. Není-li hodnoty plnicího tlaku dosaženo: – Zkontrolovat elektromagnetický ventil omezování plnicího tlaku vzduchu -N75- → opr. sk.24. – Zkontrolovat přepouštěcí ventil turbodmychadla -N249- → opr. sk.24. – Zkontrolovat tlakovou nádobku regulačního ventilu plnicího tlaku vzduchu → kapitola. – Zkontrolovat ventil deceleračního odpojování → kapitola. – Zkontrolovat hadice na těsnost a zapojení: pro kódy motoru AGU, ARZ → kapitola, pro ostatní kódy motorů → kapitola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikee.man.cz Vloženo 19. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 já jsem si taky myslel tech 0.7, tak budík nekecá, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.