Publikováno Únor 18, 200916 r Víte někdo, kolik by mělo přesně tlačit turbo na 1.8 AGU maximálně?hledal jsem tu ale nenašel, možná sem slepej.dík
Únor 19, 200916 r pozadovany je 1.5 az 1.6 ve 3000 ot/min (s cipem az 1.8) vic jak 1.8 - turbo pujde do vecnych lovist zde postup pro kontrolu: – Plnicí tlak měřit při plném výkonu motoru: Vozidla s mechanickou převodovkou – Při zařazeném 3. rychlostním stupni zrychlovat z 2000 1/min úplným sešlápnutím pedálu akcelerace a při 3000 1/min stisknout tlačítko -M- kontrolního přístroje. t požadovaná hodnota: 0,15 až 0,16 MPa Vozidla s automatickou převodovkou – Rozjet se s volicí pákou v poloze 2. – Zrychlit až na 2500 1/min a počkat, až převodovka zařadí 2. rychlostní stupeň. – Prošlápnout pedál akcelerace až do polohy kick-down (při této rychlosti převodovka již nezařadí nižší rychlostní stupeň) a při 3000 1/min stisknout tlačítko -M- kontrolního přístroje. t požadovaná hodnota: 0,15 až 0,16 MPa Je-li hodnota plnicího tlaku překročena: – Zkontrolovat elektromagnetický ventil omezování plnicího tlaku vzduchu -N75- (průchod hadice od turbodmychadla přes ventil k tlakové nádobce při odpojené svorkovnici). – Zkontrolovat hadice na těsnost a zapojení: pro kódy motoru AGU, ARZ → kapitola, pro ostatní kódy motorů → kapitola. – Zkontrolovat tlakovou nádobku regulačního ventilu plnicího tlaku vzduchu → kapitola. Není-li hodnoty plnicího tlaku dosaženo: – Zkontrolovat elektromagnetický ventil omezování plnicího tlaku vzduchu -N75- → opr. sk.24. – Zkontrolovat přepouštěcí ventil turbodmychadla -N249- → opr. sk.24. – Zkontrolovat tlakovou nádobku regulačního ventilu plnicího tlaku vzduchu → kapitola. – Zkontrolovat ventil deceleračního odpojování → kapitola. – Zkontrolovat hadice na těsnost a zapojení: pro kódy motoru AGU, ARZ → kapitola, pro ostatní kódy motorů → kapitola.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.