Přejít na obsah

1.8t zvysena spotreba...


ywes

Doporučené příspěvky

:palec2: Zdravim pani! Hladal som po fore, ale nenasiel som nikoho s podobnym problemom. Moje auto uz dlhsiu dobu vykazuje neobvykle vysoku spotrebu. Priklad: priemerna rychlost 49km/h priemerna spotreba 9.1 l/100 km. Cestovanie po rovinke, mierne do kopca a z kopca. Ked na to pritlacim, spotreba stupne na 10-12 l . Motor inak reaguje normalne, VAG nepise ziadne chyby, iba je nemozne nastavit readiness kod na 0000000, stale svieti 00001000. Inak vsetko ok. Auto bolo v servise a neprisli na nic, nebol som ale merat emisie. Malo by to zmysel? Moze ta spatna recirkulacia vzduchu sposobovat tak vysoku spotrebu? Vdaka za pomoc. :help:

Zabudol som napisat, ze neexistuje dostat priemernu spotrebu pod 8 l/100km. Ani ked sa totalne vleciem a plyn len hladkam, alebo mam tempomat. A nejde o to, co pisu budiky, to auto skutocne ten benzin spotrebuje...

Editováno: , autor: ywes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta jednicka je system sekundarniho vzduchu. jaky je to RV ?

Kazdopadne je treba zkontrolovat VSECHNY podtlakove a tlakove hadice. Ja me u sve rv99 AGU 5 hadic s dirou , deceleracni ventil taky deravy.

Po oprave techto hadic (7000 Kc) se spotreba snizila a zmizela vykonova dira ve cca 4200 otackach a pln akceleraci.

Nejlepe vsechny hadice oddelat a vklidu na stole zkontrolovat. Guma praska, plast krehne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta jednicka je system sekundarniho vzduchu. jaky je to RV ?

Kazdopadne je treba zkontrolovat VSECHNY podtlakove a tlakove hadice. Ja me u sve rv99 AGU 5 hadic s dirou , deceleracni ventil taky deravy.

Po oprave techto hadic (7000 Kc) se spotreba snizila a zmizela vykonova dira ve cca 4200 otackach a pln akceleraci.

Nejlepe vsechny hadice oddelat a vklidu na stole zkontrolovat. Guma praska, plast krehne....

11/2002 AUM, osobne som tie hadice nekontroloval, ale ked stalo auto 3 dni v servise a tvrdili, ze skusili prekontrolovat podla DP (sam ju mam, tak viem co by mali kontrolovat) nastavit readiness a napriek tomu tam stale ta jednicka je... Tvrdili mi, ze u tak stareho auta s 190000km je normalne ze tam nejaka jednicka svieti, ale mne sa to nezda, pretoze zvysena spotreba je tak 3 mesiace a viem urcite, ze pred pol rokom, ked som si kupil kabel na VAG a troska som sa v tom hrabal bolo readiness 0000000... A vtedy malo auto len o 15000 km menej. Menil som uz odvetravaciu trubku(tvar Y), bola prasknuta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a motor jinak drží volnoběh a nekolísá???já sem měl taky větší spotřebu, trochu houpal volnoběh, tak sem vyměnil váhu vzduchu a lambda byla v háji, všechno vyměněno a teď mám dlouhodobou kolem 8,5 ale když na to šlápnu tak max 12 ale to málokdy.

Zajtra idem na testy lambdy a vahy vzduchu za jazdy k jednemu chapikovi, je dost dobry. Volnobeh je stabilny, kedy tedy sa troska pohupe ale vcelku drzi konstantne otacky. Moja dlhodoba je 10.5...a ver mi, snazil som sa jazdit na "spotrebu" Povodne ked som sa snazil jazdit usporne mal som ja 6,2 priemer. Mam totiz urobeny cip na znizenie spotreby: 128 kW/295Nm a krutiaci moment je posunuty do nizsich otacok, maximum je pri 3500. A praveze mam pocit, ze to taha menej "vocpoda" . Ale inak nebadat nijake zmeny, cukanie....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajtra idem na testy lambdy a vahy vzduchu za jazdy k jednemu chapikovi, je dost dobry. Volnobeh je stabilny, kedy tedy sa troska pohupe ale vcelku drzi konstantne otacky. Moja dlhodoba je 10.5...a ver mi, snazil som sa jazdit na "spotrebu" Povodne ked som sa snazil jazdit usporne mal som ja 6,2 priemer. Mam totiz urobeny cip na znizenie spotreby: 128 kW/295Nm a krutiaci moment je posunuty do nizsich otacok, maximum je pri 3500. A praveze mam pocit, ze to taha menej "vocpoda" . Ale inak nebadat nijake zmeny, cukanie....

Takze readiness je na 0000000, stacilo poriadne prehnat auto, niekolko krat na obmedzovac, maximalka na dialnici... Testy vahy a lambdy dopadli ok, pri ceste spat primerna spotreba 7,8 :palec2:lol lol lol lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...