ywes Vloženo 18. Únor 2009 Sdílet Vloženo 18. Únor 2009 (editace) Zdravim pani! Hladal som po fore, ale nenasiel som nikoho s podobnym problemom. Moje auto uz dlhsiu dobu vykazuje neobvykle vysoku spotrebu. Priklad: priemerna rychlost 49km/h priemerna spotreba 9.1 l/100 km. Cestovanie po rovinke, mierne do kopca a z kopca. Ked na to pritlacim, spotreba stupne na 10-12 l . Motor inak reaguje normalne, VAG nepise ziadne chyby, iba je nemozne nastavit readiness kod na 0000000, stale svieti 00001000. Inak vsetko ok. Auto bolo v servise a neprisli na nic, nebol som ale merat emisie. Malo by to zmysel? Moze ta spatna recirkulacia vzduchu sposobovat tak vysoku spotrebu? Vdaka za pomoc. Zabudol som napisat, ze neexistuje dostat priemernu spotrebu pod 8 l/100km. Ani ked sa totalne vleciem a plyn len hladkam, alebo mam tempomat. A nejde o to, co pisu budiky, to auto skutocne ten benzin spotrebuje... Editováno: 18. Únor 2009, autor: ywes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 ta jednicka je system sekundarniho vzduchu. jaky je to RV ? Kazdopadne je treba zkontrolovat VSECHNY podtlakove a tlakove hadice. Ja me u sve rv99 AGU 5 hadic s dirou , deceleracni ventil taky deravy. Po oprave techto hadic (7000 Kc) se spotreba snizila a zmizela vykonova dira ve cca 4200 otackach a pln akceleraci. Nejlepe vsechny hadice oddelat a vklidu na stole zkontrolovat. Guma praska, plast krehne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ywes Vloženo 19. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 ta jednicka je system sekundarniho vzduchu. jaky je to RV ?Kazdopadne je treba zkontrolovat VSECHNY podtlakove a tlakove hadice. Ja me u sve rv99 AGU 5 hadic s dirou , deceleracni ventil taky deravy. Po oprave techto hadic (7000 Kc) se spotreba snizila a zmizela vykonova dira ve cca 4200 otackach a pln akceleraci. Nejlepe vsechny hadice oddelat a vklidu na stole zkontrolovat. Guma praska, plast krehne.... 11/2002 AUM, osobne som tie hadice nekontroloval, ale ked stalo auto 3 dni v servise a tvrdili, ze skusili prekontrolovat podla DP (sam ju mam, tak viem co by mali kontrolovat) nastavit readiness a napriek tomu tam stale ta jednicka je... Tvrdili mi, ze u tak stareho auta s 190000km je normalne ze tam nejaka jednicka svieti, ale mne sa to nezda, pretoze zvysena spotreba je tak 3 mesiace a viem urcite, ze pred pol rokom, ked som si kupil kabel na VAG a troska som sa v tom hrabal bolo readiness 0000000... A vtedy malo auto len o 15000 km menej. Menil som uz odvetravaciu trubku(tvar Y), bola prasknuta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikee.man.cz Vloženo 19. Únor 2009 Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 a motor jinak drží volnoběh a nekolísá???já sem měl taky větší spotřebu, trochu houpal volnoběh, tak sem vyměnil váhu vzduchu a lambda byla v háji, všechno vyměněno a teď mám dlouhodobou kolem 8,5 ale když na to šlápnu tak max 12 ale to málokdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ywes Vloženo 19. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2009 a motor jinak drží volnoběh a nekolísá???já sem měl taky větší spotřebu, trochu houpal volnoběh, tak sem vyměnil váhu vzduchu a lambda byla v háji, všechno vyměněno a teď mám dlouhodobou kolem 8,5 ale když na to šlápnu tak max 12 ale to málokdy. Zajtra idem na testy lambdy a vahy vzduchu za jazdy k jednemu chapikovi, je dost dobry. Volnobeh je stabilny, kedy tedy sa troska pohupe ale vcelku drzi konstantne otacky. Moja dlhodoba je 10.5...a ver mi, snazil som sa jazdit na "spotrebu" Povodne ked som sa snazil jazdit usporne mal som ja 6,2 priemer. Mam totiz urobeny cip na znizenie spotreby: 128 kW/295Nm a krutiaci moment je posunuty do nizsich otacok, maximum je pri 3500. A praveze mam pocit, ze to taha menej "vocpoda" . Ale inak nebadat nijake zmeny, cukanie.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ywes Vloženo 20. Únor 2009 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2009 Zajtra idem na testy lambdy a vahy vzduchu za jazdy k jednemu chapikovi, je dost dobry. Volnobeh je stabilny, kedy tedy sa troska pohupe ale vcelku drzi konstantne otacky. Moja dlhodoba je 10.5...a ver mi, snazil som sa jazdit na "spotrebu" Povodne ked som sa snazil jazdit usporne mal som ja 6,2 priemer. Mam totiz urobeny cip na znizenie spotreby: 128 kW/295Nm a krutiaci moment je posunuty do nizsich otacok, maximum je pri 3500. A praveze mam pocit, ze to taha menej "vocpoda" . Ale inak nebadat nijake zmeny, cukanie.... Takze readiness je na 0000000, stacilo poriadne prehnat auto, niekolko krat na obmedzovac, maximalka na dialnici... Testy vahy a lambdy dopadli ok, pri ceste spat primerna spotreba 7,8 lol lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.