Přejít na obsah

RS I vs. RS II


potok

Doporučené příspěvky

Já jedinkrát na okresce...pomalinku jsem se OII RS s OI RS vzdaloval, když jsem na to dupnul při předjíždění a on byl za mnou...

ale mám ji chiplou...a když se rychlost blížila 200km/h, tak jsem se na to vykašlal...

není to relevantní srovnání, ale nic jinýho nemám :)

bohužel ani na RS srazu si spolu nesjely OI RS a OII RS ... OII RSkám se moc nechtělo jezdit :( Tak na dráze lítaly jen fábky a jedničkový otkávky rsa

Editováno: , autor: dastax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě, že se to dá srovnávat, proč by se to nemělo dát?

sice jsem v OII RS nejel, ale dle mého je to takhle:

O1 RS je o něco sportovnější a taková surovější - díky tomu, že je menší a myslím i lehčí ... O2 RS je zase komfortnější...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel ani na RS srazu si spolu nesjely OI RS a OII RS ... OII RSkám se moc nechtělo jezdit :( Tak na dráze lítaly jen fábky a jedničkový otkávky rsa

Možná na nějakém dalším sraze, letos nebo příští rok - okty dvojky už nebudou tak zánovní, takže se odváží, ale je pochopitelné, že s novým autem za mega se leckomu až tak lítat nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě je to srovnávání nesrovnatelného, vždyť je to rozdíl téměř 2 generací...

Proc by se to nedalo srovnat?Sou to oboji "sportovni" rady aut,ktere byly ve sve dobe dost aktualni..Jsou to v podstate svoji nastupci..Tak proc neporovnat ten rozdil?

Je pochopitelny,ze kazdy je jiny auto,to urcite a rozdil casu je na nem celkove zdat..Ale ze by byla OII komfortnejsi,nez OI..To uplne asi taky ne..

Myslim,ze pri tomhle srovnani spoustu lidi zajima hlavne funkce prevodovky,motoru a podvozku a oboji se dost zmenilo...

U OII je zadni naprava nezavisla,coz je znat pri prvni zatacce.Vykonova krivka je taky znat zned,linearni,uhlazena,tahne od nuly az do 6ti tisic bez rozdilu,temer zadny turbo efekt..A prevodovka..6g...To mluvi za sebe...

Zabijak: myslim,ze spouste lidi se to nezda..Halda z nich,ti rekne,ze je to stejny auto,jen trochu kulatejsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne aby ho nějakým omylem rozstřelili někde na letišti, kde nemají co dělat a nevztahuje se na to ani havarijka..

Určitě sis všiml, že i s těma Fabiema a Oktama jedničkama většinou "lítaj" Ti, co je mají jako druhý, třetí majitel už ojeté.

Vis jak to je..Kdo se boji,sere v sini..Nicmene i v tomhle mas pravdu..Zalezi,s kym na letisti jsi a jak se lidi chovaji,to se pak clovek rozmejsli,jestli se svezt,nebo ne...

No to sice mozna jo..nicmene si myslim,ze jestli ma nekdo auto jako prvni majitel,nebo druhy,by nemelo ovlivnovat vztah k nemu..teda aspon ja to tak mam...

A mit necely mega na novou OII RS,choval bych se k ni uplne stejne,jako kdybychji koupil za 400 jetou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže ono záleží. Pro někoho je těch 700tisíc za OII RS stejný jako pro jinýho 200tisíc za OI RS

Někdo peníze má, někdo ne. Rozhodně je podle mě blbost říkat, že ti, kteří maj OIRS se o ní nebojí a klidně jí rozstřelí....

a úpně nejvíc by mě zajímalo, jak na asfaltový rovný dlouhý a široký ploše může někdo rozstřelit auto? I kdyby tam vylít z cesty, vlítne maximálně na louku...

podle mě je totální blbost porovnávat to, jestli je člověk první nebo třetí majitel a kolik to auto stálo. Pořád se musí porovnat co to auto znamená pro toho člověka, když holt ten s OIRS není v takový finanční situaci jak ten s OIIRS

mnohem větší šance že to někde rozstřelí je na silnici. A už vidím někoho, kdo si kupuje RS a bojí se šlápnout na plyn... :-))) směšný

Editováno: , autor: dastax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže ono záleží. Pro někoho je těch 700tisíc za OII RS stejný jako pro jinýho 200tisíc za OI RS

Někdo peníze má, někdo ne. Rozhodně je podle mě blbost říkat, že ti, kteří maj OIRS se o ní nebojí a klidně jí rozstřelí....

...A už vidím někoho, kdo si kupuje RS a bojí se šlápnout na plyn... :-))) směšný

Presne takhle jsem to myslel..Kdyz budu mit na ORSII,koupim ji a budu jezdit sponu..Stejne jako s jetou ORSI...

Jak rikam,kdo se boji... :D :D

..divil by ses,kolik takovych lidi je... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je třeba si uvědomit, že je spousta lidí co si O2RS pořídí ale sami o sobě nejsou žádní závodníci a mají jen dobrý pocit že tu RSku prostě mají. Záhul tomu nedávají ani nikde jinde a auto pořád stojí naleštěné v garáži ...rozumíme si ;) ....a pár takových znám.

Můj názor na tohle je jasný....ať ty auta stojí kolik stojí -je to prostě o lidech a nátuře jejich vlastní.

Jinak co se srovnání týče - tak tovární O1rs VS O2rs je jasný. O2 je prostě nová generace a podvozek, bezpečnost a motory jsou už dneska někde jinde než O1.

Další úpravy už jsou věc tuningu a samozřejmě peněz :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak srovnat to jde...Ja tu moznost mam..Clovek rozdily citi urcite...

Ac se to nezda,celkove mezi OI a OII je rozdil znat..

Víš snad dobře, jak jsem to s tím srovnáváním myslel, ne?

Tak to můžeme srovnávat O RS II, Subaru Impreza WRX STi ProDrive a AUDI RS4, no srovnávat to lze, ale je to zhola čirý nesmysl to dělat, že? I když tady si dovolím tvrdit, že by O RS II nestačila ani na Audi S4 v jakémkoliv směru a né tak na A RS4

A ty tlachy o 200km/h na letištích a podobně = woloviny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...