Přejít na obsah

RS I vs. RS II


potok

Doporučené příspěvky

Jo jak uz tu nekdo psal, pocitove je OI RS dravejsi zivejsi, ac to tak ve skutecnosti neni. Je to kvuli krivce vykonua kroutaku, schvalne si porovnej ten v OI a v OII.

Já jsem tedy přes techniku a v ní použité technologie úplnej jouda, ale snad je všem jasné, že u OII to bude daleko jiné než u OI, ne? A proto i rozdíl v těch pocitech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Víš snad dobře, jak jsem to s tím srovnáváním myslel, ne?

Tak to můžeme srovnávat O RS II, Subaru Impreza WRX STi ProDrive a AUDI RS4, no srovnávat to lze, ale je to zhola čirý nesmysl to dělat, že? I když tady si dovolím tvrdit, že by O RS II nestačila ani na Audi S4 v jakémkoliv směru a né tak na A RS4

A ty tlachy o 200km/h na letištích a podobně = woloviny

Jj jasne,ze vim,jak jsi to myslel.. ;) Ale ty taky vis,jak jsem to myslel ja,ne? :);)

To mas pravdu,srovnavat se da cokoliv,ale nekdy je to uplne zcestne,presne,jak jsi to napsal..Ale treba zrovna ORS I a II se srovnavat budou vzdy..to je jako kdyz prijde novy model M3,tak je taky tisice testu a srovnava se nove se starsim,vis jak..Tak to proste je... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bavil jsem se s člověkem co měl OI RS a ted má OII RS v benzinu a jeho názor je že jedničková OI RS byla dravější a živější.Je to možny?

Jj,jak uz jsem psal vyse a i jak pise Michal..

Motor a podvozek jsou naladeny uplne jinak..V dnesni dobe "trendu" uhlazovani vykonovych krivek...ORSI prijde dravejsi hlavne diky turboefektu,ktery tam je dost znatelny a ktery u ORSII temer chybi..

To same je u ORSII TDI,zadnej kopanec kolem dvou tisic,jak je clovek zvyklej u nafty..A tak dava pocit,teda aspon me,ze nejde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja muzu srovnat stare 1.8T a 1.8TSI a je to nesrovnatelne, jo ve starem aute se citim jako v zavodaku rachot jako prase, taha to, vsecky pocity jsou strasne silne. U dvojkove octy je klidek az bych rekl nuda, ale diky tomu utlumeni kabiny jede to mnohem rychleji nez se zda. podvozek to je svetelne roky od jednicky, brzdy to same nevadnou tak rychle, ma to 6Q takze kdyz se jede 150+ po dalnici tak uz to nezere jako krava a hlavne je v tom tak bozsky klid ze tam clovek malem usne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja som bol tiez v soku ked som presadol z obycajnej OI do OIRS. Som necakal, ze to bude uplne ine auto... co sa tyka brzd, posedu, podvozku, riadenia, radenia a samoska vykonu.... ale ten vykon som predpokladal uz pri kupe :smich:

OIIRS si myslim, ze by slo zrovnat s OIRS. Zrychlenie, maximalku a taky ten akoze sport-feeling v jednotlivych modeloch.... To by myslim slo. Je jasne, ze su to uplne uplne ine auta, ktore spolu nemaju absolutne nic spolocne /z techniky/.

Mna by napriklad zaujmal taky sprint OIRS vs. OIIRS....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jeden sprint nám taky toho moc neřekne...

záleží vždy na tom jak člověk odstartuje. Co jsme jezdili, tak jsem si třeba jednou nedal ani fabku RS...

někdy jsem si nedal taky OI RS a někdy jsem si je zase dal (mám navíc chip)....

Opravdu podle toho jak jsme tam jezdili by člověk u OIRS nepoznal (ostatní jsem nesledoval), která je chiplá a která ne....

tím jsem chtěl říct, že ty malý rozdíly prostě člověk normálně moc nepozná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No OII RS nechipla ujede nechiple OI RS ... po chipu jednicky je to na stejno, chipla OIIRS pak ujede uplne jednoznacne. Bavim se samo o benzinu, ne o pseudo palivu ;)

Jj teoreticky je to jak rikas..

Nicmene ja mam zkusenost,ze co jsem se (jeste pred chipem) honil s OIIRS,tak ta auta pri predjizdeni do kopce tahly uplne stejne...Neujizdel,ani sem ho nedohanel...

Po chipu jsem zatim nikoho tak akccniho nepotkal.. :D :D :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na tej fotke je to jasne vydiet. OIIRS mi s prepacenim pride ako jemny špekoun - buzerant. OIRS je predsa len akoze "zastaranymi" hranami uplne niekde inde. Posobi viac dravo ako OIIRS.

Napriek tomu sa mi OIIRS paci a chcel by som casom na nu presedlat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OIRS - 1400 kg

S O2RS sem se honil na dálnici s mojí chiplou OIRS a měl sem trochu navrch, pak sem se s týpkem u pumpy bavil, měl serii a docela se divil :) Pohybovali sme se v rychlostech tak od 110 do 235 km/h... Chiplá O2RS by mi už ujela...

Kamarád má OIRS už 3 roky, chtěl koupit O2RS místo ní, ale brácha mu to rozmluvil (dělá vedoucího prodeje ve škodovce v Pardubicích, každou chvíli si vozí zadek v něčem jinym, tak může porovnávat). Prý je OIRS podvozkově lepší, že byli někde na okruhu a v zatáčce kterou prolít s OIRS 140 km/h, tak s O2RS skončil v tý samý zatáčce ve stejný rychlosti mimo... Nejen on a ne jednou... Ale nevim, ještě sem v O2RS nejel a zajímalo by mě porovnání na nějaký pěkný klikatý okresce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viem o dvoch OIRS-kach ktore boli na brzde v seriovom stave. Prva mala 192 koni, druha 198 koni. Bez uprav. Seriovky. Tu 198 konovu kupil nakoniec kamarat od majitela, ktoremu ju cely cas servisoval.

Čestne pionierske nic z tohoto prispevku som si nevymyslel a budem niest vsetky pravne nasledky ak sa mi preukaze opak.... :smich::smich::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...