Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jo jak uz tu nekdo psal, pocitove je OI RS dravejsi zivejsi, ac to tak ve skutecnosti neni. Je to kvuli krivce vykonua kroutaku, schvalne si porovnej ten v OI a v OII.

Já jsem tedy přes techniku a v ní použité technologie úplnej jouda, ale snad je všem jasné, že u OII to bude daleko jiné než u OI, ne? A proto i rozdíl v těch pocitech

Víš snad dobře, jak jsem to s tím srovnáváním myslel, ne?

Tak to můžeme srovnávat O RS II, Subaru Impreza WRX STi ProDrive a AUDI RS4, no srovnávat to lze, ale je to zhola čirý nesmysl to dělat, že? I když tady si dovolím tvrdit, že by O RS II nestačila ani na Audi S4 v jakémkoliv směru a né tak na A RS4

A ty tlachy o 200km/h na letištích a podobně = woloviny

Jj jasne,ze vim,jak jsi to myslel.. ;) Ale ty taky vis,jak jsem to myslel ja,ne? :);)

To mas pravdu,srovnavat se da cokoliv,ale nekdy je to uplne zcestne,presne,jak jsi to napsal..Ale treba zrovna ORS I a II se srovnavat budou vzdy..to je jako kdyz prijde novy model M3,tak je taky tisice testu a srovnava se nove se starsim,vis jak..Tak to proste je... ;)

Bavil jsem se s člověkem co měl OI RS a ted má OII RS v benzinu a jeho názor je že jedničková OI RS byla dravější a živější.Je to možny?

Jj,jak uz jsem psal vyse a i jak pise Michal..

Motor a podvozek jsou naladeny uplne jinak..V dnesni dobe "trendu" uhlazovani vykonovych krivek...ORSI prijde dravejsi hlavne diky turboefektu,ktery tam je dost znatelny a ktery u ORSII temer chybi..

To same je u ORSII TDI,zadnej kopanec kolem dvou tisic,jak je clovek zvyklej u nafty..A tak dava pocit,teda aspon me,ze nejde...

Ja muzu srovnat stare 1.8T a 1.8TSI a je to nesrovnatelne, jo ve starem aute se citim jako v zavodaku rachot jako prase, taha to, vsecky pocity jsou strasne silne. U dvojkove octy je klidek az bych rekl nuda, ale diky tomu utlumeni kabiny jede to mnohem rychleji nez se zda. podvozek to je svetelne roky od jednicky, brzdy to same nevadnou tak rychle, ma to 6Q takze kdyz se jede 150+ po dalnici tak uz to nezere jako krava a hlavne je v tom tak bozsky klid ze tam clovek malem usne.

No s tim podvozkem by to chtelo porovnavat podvozek RSky a ne jen 1,8T a stejne tak brzdy.

MichalF: tak tak, ona i tuhost řízení a plno dalších věcí jsou jiný u RS než u normál octy. Mně to až překvapilo po tom, co jsem z normální přesedl do RS jak moc jiný auto to vlastně je...

No ja som bol tiez v soku ked som presadol z obycajnej OI do OIRS. Som necakal, ze to bude uplne ine auto... co sa tyka brzd, posedu, podvozku, riadenia, radenia a samoska vykonu.... ale ten vykon som predpokladal uz pri kupe :smich:

OIIRS si myslim, ze by slo zrovnat s OIRS. Zrychlenie, maximalku a taky ten akoze sport-feeling v jednotlivych modeloch.... To by myslim slo. Je jasne, ze su to uplne uplne ine auta, ktore spolu nemaju absolutne nic spolocne /z techniky/.

Mna by napriklad zaujmal taky sprint OIRS vs. OIIRS....

Výkony hovoří jasně, ale určitě by to bylo zajímavé a možná ne tak jednoznačné jak by to mohlo vypadat.

Tak jeden sprint nám taky toho moc neřekne...

záleží vždy na tom jak člověk odstartuje. Co jsme jezdili, tak jsem si třeba jednou nedal ani fabku RS...

někdy jsem si nedal taky OI RS a někdy jsem si je zase dal (mám navíc chip)....

Opravdu podle toho jak jsme tam jezdili by člověk u OIRS nepoznal (ostatní jsem nesledoval), která je chiplá a která ne....

tím jsem chtěl říct, že ty malý rozdíly prostě člověk normálně moc nepozná...

Nemám se sprinty zkušenosti, ale věřím, že start udělá hodně a zvlášť když v autech není markantní rozdíl, těžko se to pak dohání.

No OII RS nechipla ujede nechiple OI RS ... po chipu jednicky je to na stejno, chipla OIIRS pak ujede uplne jednoznacne. Bavim se samo o benzinu, ne o pseudo palivu ;)

To zas bude flame :smich:

Jaký je rozdíl v hmotnostech? OII RS je 1395 kg...

No OII RS nechipla ujede nechiple OI RS ... po chipu jednicky je to na stejno, chipla OIIRS pak ujede uplne jednoznacne. Bavim se samo o benzinu, ne o pseudo palivu ;)

Jj teoreticky je to jak rikas..

Nicmene ja mam zkusenost,ze co jsem se (jeste pred chipem) honil s OIIRS,tak ta auta pri predjizdeni do kopce tahly uplne stejne...Neujizdel,ani sem ho nedohanel...

Po chipu jsem zatim nikoho tak akccniho nepotkal.. :D :D :(

Stačí kouknout na tuhle fotku a už člověk jasně vidí, co je dravější ... a rozhodně menší (ať tu neděláme flame) :)

(fotografie vypůjčena od http://moje.auto.cz/Cup/rs-cup.html od uživatele Cup)

post-14636-1235575907_thumb.jpg

Upraveno od dastax

tak z týdle fotky se mi víc líbí OI RS :) OII je fakt taková "uhlazená"

To zas bude flame :smich:

Jaký je rozdíl v hmotnostech? OII RS je 1395 kg...

Ale né tehdá, když tam sedím já :smich::p

tak z týdle fotky se mi víc líbí OI RS :) OII je fakt taková "uhlazená"

Jj, souhlas.

OII na některých fotkách nevypadá tak pěkně.

Ale né tehdá, když tam sedím já :smich::p

Lehce impertinentní otázečka, o kolik kg zvyšuješ pohotovostní hmotnost :p?

Lehce impertinentní otázečka, o kolik kg zvyšuješ pohotovostní hmotnost :p?

cca 145 - 150, jak kdy :)

To zas není takové drama, když vyhodíš rezervu a hever, a nebudeš mít plnou nádrž, tak jsi na tom stejně :p

No na tej fotke je to jasne vydiet. OIIRS mi s prepacenim pride ako jemny špekoun - buzerant. OIRS je predsa len akoze "zastaranymi" hranami uplne niekde inde. Posobi viac dravo ako OIIRS.

Napriek tomu sa mi OIIRS paci a chcel by som casom na nu presedlat...

'Eresto': jemny špekoun - buzerant :smich: Tys tomu teda dal... :prc:

OIRS - 1400 kg

S O2RS sem se honil na dálnici s mojí chiplou OIRS a měl sem trochu navrch, pak sem se s týpkem u pumpy bavil, měl serii a docela se divil :) Pohybovali sme se v rychlostech tak od 110 do 235 km/h... Chiplá O2RS by mi už ujela...

Kamarád má OIRS už 3 roky, chtěl koupit O2RS místo ní, ale brácha mu to rozmluvil (dělá vedoucího prodeje ve škodovce v Pardubicích, každou chvíli si vozí zadek v něčem jinym, tak může porovnávat). Prý je OIRS podvozkově lepší, že byli někde na okruhu a v zatáčce kterou prolít s OIRS 140 km/h, tak s O2RS skončil v tý samý zatáčce ve stejný rychlosti mimo... Nejen on a ne jednou... Ale nevim, ještě sem v O2RS nejel a zajímalo by mě porovnání na nějaký pěkný klikatý okresce :)

No na fotce vypadá vyšší a užší, takže je otázka kde má těžiště ve srovnání s jedničkou...

Viem o dvoch OIRS-kach ktore boli na brzde v seriovom stave. Prva mala 192 koni, druha 198 koni. Bez uprav. Seriovky. Tu 198 konovu kupil nakoniec kamarat od majitela, ktoremu ju cely cas servisoval.

Čestne pionierske nic z tohoto prispevku som si nevymyslel a budem niest vsetky pravne nasledky ak sa mi preukaze opak.... :smich::smich::smich:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.