Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD 77 kW


milano205

Doporučené příspěvky

Ještě k Fordu TDCI,jak jsem tu jednou někde zmiňoval známýho Mondeo Combi 2.2TDCI že to byl nejhlučnější diesel se kterym jsem jel a vyloženej rachták a že bych to nikdy nechtěl....tak po dnešku musim naopak zase smeknout klobouk před Fordovskym 1.8TDCI 74kw/100PS......

Včera mě požádal kamarád kterej si koupil Oct.II Combi jestli bych mu nepřevezl jeho starýho Fucuse Combika do Sázavy......je to Focus z řijna 2003,najeto 182.000km...dnes jsem do něj sedl a hned po prvních pár km jsem byl ohromen jeho výkonem a tichostí,netušil jsem že to je jen ta 1.8 74kw,až do Sázavy jsem si užíval výkonu a myslel že to je min.2.0TDCI...fakt to se s TDI-PD 77kw nedá rovnat..ten by mu jednoznačně natrhnul prdel i když má papírově nižší výkon...na dálnici bez námahy a šlapání mu do plnejch jsem ho pořád krotil ze 190 pak jsem to i na rovince zkusil ho podržet a ve 220 jsem ho pustil že už se mi tam motalo auto.....fakt jede daleko lépe a hlavně už od začátku,při přeřazení z jedničky na dvojku to ihned ochotně šlo za plynem...proti TDI 77kw o hodně větší rozdíl v akceleraci .........no ač možná trochu nerad musim přiznat že TDI 77kw na to nemá ani náhodou.

Když jsem vystoupil na Sázavě tak pak po 10min.dohadování se s nim že to nemůže být jen ta 1.8 mi otevřel kapotu a fakt tam na mě na kraji vykoukla cedulka 1.8Litre 74kw 100PS....doopravdy jsem čuměl jak puk.

Jediný blbej zvuk toho motoru je při startování,zaklepe to s celym autem,motor tak nějak zachrčí,zapíská ale to tak to jediné špatné na zvuk projevu toho motoru.......to oct.II je proti tomu traktor jak sviňa.

Abych tu Ford jen nechválil tak naopak musim zas říct že sednout si do Fucuse s Oct.II je zas mega plus pro Oct.II.,bez urážky ten interiér je děsnej....zpracování a hlavně tam drnčel,klepal snad každej plast co tam je,to by mě hrozně sralo,jízdní vlastnosti taky jasně vede Oct.II,přesnost řazení Fordu taky neni zrovna silnou stránkou nemluvě o řízení...v Oct.II je to proti Fucusu lahůdka....v tom Fucusu jsem si místama připadal jak bez serva...asi to má ještě klasickou hydrauliku..nevim....každopádně Oct.II jako takové je daleko daleko lepší auto.......jen ten motor si mi strašně líbil.

Každopádně ted vím že s fordovskym 1.8TDCI nemám nikdy závodit...dostal bych jednoznačně za vyučenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ale není novej model, ne ?

ne, je to výroba březen 2007. Tuším nějak 19.3. bylo ve výrobě. Jeden z posledních kousků před nástupem nového modelu. Z katalogové ceny skoro 900 jsem měl slevu 26%, tak nebylo co řešit. Zajednával jsem si ho začátkem března a poslední den v březnu jsem si ho vyzvedával. Takže i doba dodání byla super.

Editováno: , autor: TomasB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k Fordu TDCI,jak jsem tu jednou někde zmiňoval známýho Mondeo Combi 2.2TDCI že to byl nejhlučnější diesel se kterym jsem jel a vyloženej rachták a že bych to nikdy nechtěl....tak po dnešku musim naopak zase smeknout klobouk před Fordovskym 1.8TDCI 74kw/100PS......

Včera mě požádal kamarád kterej si koupil Oct.II Combi jestli bych mu nepřevezl jeho starýho Fucuse Combika do Sázavy......je to Focus z řijna 2003,najeto 182.000km...dnes jsem do něj sedl a hned po prvních pár km jsem byl ohromen jeho výkonem a tichostí,netušil jsem že to je jen ta 1.8 74kw,až do Sázavy jsem si užíval výkonu a myslel že to je min.2.0TDCI...fakt to se s TDI-PD 77kw nedá rovnat..ten by mu jednoznačně natrhnul prdel i když má papírově nižší výkon...na dálnici bez námahy a šlapání mu do plnejch jsem ho pořád krotil ze 190 pak jsem to i na rovince zkusil ho podržet a ve 220 jsem ho pustil že už se mi tam motalo auto.....fakt jede daleko lépe a hlavně už od začátku,při přeřazení z jedničky na dvojku to ihned ochotně šlo za plynem...proti TDI 77kw o hodně větší rozdíl v akceleraci .........no ač možná trochu nerad musim přiznat že TDI 77kw na to nemá ani náhodou.

Když jsem vystoupil na Sázavě tak pak po 10min.dohadování se s nim že to nemůže být jen ta 1.8 mi otevřel kapotu a fakt tam na mě na kraji vykoukla cedulka 1.8Litre 74kw 100PS....doopravdy jsem čuměl jak puk.

Jediný blbej zvuk toho motoru je při startování,zaklepe to s celym autem,motor tak nějak zachrčí,zapíská ale to tak to jediné špatné na zvuk projevu toho motoru.......to oct.II je proti tomu traktor jak sviňa.

Abych tu Ford jen nechválil tak naopak musim zas říct že sednout si do Fucuse s Oct.II je zas mega plus pro Oct.II.,bez urážky ten interiér je děsnej....zpracování a hlavně tam drnčel,klepal snad každej plast co tam je,to by mě hrozně sralo,jízdní vlastnosti taky jasně vede Oct.II,přesnost řazení Fordu taky neni zrovna silnou stránkou nemluvě o řízení...v Oct.II je to proti Fucusu lahůdka....v tom Fucusu jsem si místama připadal jak bez serva...asi to má ještě klasickou hydrauliku..nevim....každopádně Oct.II jako takové je daleko daleko lepší auto.......jen ten motor si mi strašně líbil.

Každopádně ted vím že s fordovskym 1.8TDCI nemám nikdy závodit...dostal bych jednoznačně za vyučenou.

jj, Focus, a vlastně vše od Mondea níž má interiér na hovno. S interiérem Mondea jsem spokojen. Ale zase mě překvapuje, že se ti líbil ten motor 1,8 ve Focusu, protože mi přišlo při testovačkách, že to moc nejede. Ale to zase srovnávám s Mondeem. 2.0TDCI je taktéž výrazně tišší než v OII. Je tišší než OI. Od 2000 ot už to ani nezní jako diesel. A když se jen trošku přimáčkne plyn, tak je cejtit jak to krásně tlačí do sedaček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou predchozi jsem se temer nepohnul na krizovatce bez toho aby se protocili kola, ted to jde samozrejme taky, ale uz do toho musi clovek slapnout. Predtim to bylo neco jako default :-)

ehm, mám taky OII z roku 04 1.9TDI a jako k tomu, aby se protočili kola jí musím opravdu pobídnout

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ehm, mám taky OII z roku 04 1.9TDI a jako k tomu, aby se protočili kola jí musím opravdu pobídnout

Mě se to daří dost často aniž bych o to stál, ve strachu aby mi nezhasl motor přidám více plynu a zakvílení gum vystartuju.Hlavně po Praze se mi to daří. Od té doby co mi zhasl motor na křižovatce při rozjezdu a za mnou se rozjíždějící BMW mi málem skončilo v kufru na to raději pořádně šlápnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam ten BXE motor. To som zase dopadol. Chipovat to by som aj dal, ale najskor po zaruke. Ten soft keby bol porieseny lepsie tak by som skor uskutocnil. Lebo ten moj vykon ziadny a spotreba vysoka. Debilne emisie kua. Normalne som chytil nervu teraz.

Ja len k tomu chipovaniu,ze nieje problem nachipovat auto aj pocas zaruky.Ak je uprava softwaru robena sposobom,ze upravca vytiahne povodny soft z riadiacej jednotky upravi urcite hodnoty a nahraje ho spat,tak v servise na diagnostike zmenu softwaru nieje mozne zistit. Ak sa vsak nachipuje tak, ze sa povodny software vymaze a nahraje sa novy, tak to diagnostika hned ukazuje, co by som ja osobne nikdy neurobil samozrejme. Ja mam nachipovanu OII 1.9.TDi na nejakych 140 koni a okolo 320 nM a je to oproti povodnemu softwaru samozrejme viditelny rozdiel. Tento motor ma potencial, co sa chiptuningu tyka az nejakych 170 koni, co uz vsak nieje uprava do beznej premavky, ale na znicenie auta. Chipovat preto treba s rozumom a treba tomu rozumiet. Pretoze ako som spominal, vymazat soft a nahrat tam novy ponukaju dnes uz mnohi "odbornici" ale to je zahuba auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevidim do toho nijak moc detailně, ale co jsem se tak měl možnost bavit s lidma, tak lze zjistit i ty změny (že zjistí vstup do dat nebo jak mi to vysvětloval, jakože např počet vstupů do ŘJ = 2 a defaultně je 1, tak nějak si to představuju) samozřejmě při běžný prohlídce se to nezjistí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevidim do toho nijak moc detailně, ale co jsem se tak měl možnost bavit s lidma, tak lze zjistit i ty změny (že zjistí vstup do dat nebo jak mi to vysvětloval, jakože např počet vstupů do ŘJ = 2 a defaultně je 1, tak nějak si to představuju) samozřejmě při běžný prohlídce se to nezjistí

Mal som raz auto v Skodovackom servise este pred chipovanim a pokusali sa tam nieco nastavovat: Sice si uz nepamatam,ako k tomu vobec doslo,lebo ja som ich o nic neprosil,ale co chcem povedat je,ze nastavili uplne blbosti, spotreba bola velmi vysoka,Maxidot ukazoval blbosti. Tak islo auto k nim este raz aby to dali do poriadku. A teraz sa pytam: Ak si nachipujem auto a potom im v servise dajme tomu na diagnostike vyhodi nejake vstupy do RJ,tak ako na zaklade toho mozu povedat,ze auto je nachipovane? Ja by som im hned na to povedal,ze to im len ukazuje to,co mi oni na tej riadiacej jednotke nastavovali. A kedze vykon auta im neukaze,tak by mali byt vlastne ticho a uznat pripadnu reklamaciu: Neviem.To je moj pohlad na vec. Ja uz auto v zaruke nemam,ale ak by som mal,tak by som sa urcite skusil vyhovorit na to,ze zmena ktoru im ukazuje diagnostika nieje chip,ale zasah nejakeho mechanika v niektorom z original servisov.....Neviem ci by to preslo,ale za skusku by to mozno stalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dívej se na to jinak, proč by při normální servisní prohlídce něco takovýho dělali? to jim může bejt jedno, jestli je auto chipovaný nebo ne. to co jsem psal může nastat v případě, kdy budeš nárokovat plnění záruky, který nebude za pár peněz, tzn praskla hlava, třetí turbo v háji, apod. pak se můžou začít pídit po tom, jak je to možný. a osobně mi lidi ze servisu a nejen oni, potvrdili, že když je to hodně vyhrocený, přizve se technik z boleslavi a ten to pak rozluští (myslim ŘJ) proto rada pro mě tenkrát byla, že jakmile chip, tak OK, ale ve chvíli, kdy se něco posere, tak nejdřív nahrát původní soft a až pak na servis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja k tomu chipovaniu. Už 4té auto som chipoval hneď ako som ho dostal. Každé 2 roky kupujem nové. Ani raz mi v servise počas záruky chip nezistili. Teraz mám už druhú OII DSG, a ide bez problémov. Včera kolega chipoval OII DSG novú 2008 a tiež bez problémov. Ja to doporučujem čo najskôr. Aby ste si to užili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k Fordu TDCI,jak jsem tu jednou někde zmiňoval známýho Mondeo Combi 2.2TDCI že to byl nejhlučnější diesel se kterym jsem jel a vyloženej rachták a že bych to nikdy nechtěl....tak po dnešku musim naopak zase smeknout klobouk před Fordovskym 1.8TDCI 74kw/100PS......

Včera mě požádal kamarád kterej si koupil Oct.II Combi jestli bych mu nepřevezl jeho starýho Fucuse Combika do Sázavy......je to Focus z řijna 2003,najeto 182.000km...dnes jsem do něj sedl a hned po prvních pár km jsem byl ohromen jeho výkonem a tichostí,netušil jsem že to je jen ta 1.8 74kw,až do Sázavy jsem si užíval výkonu a myslel že to je min.2.0TDCI...fakt to se s TDI-PD 77kw nedá rovnat..ten by mu jednoznačně natrhnul prdel i když má papírově nižší výkon...na dálnici bez námahy a šlapání mu do plnejch jsem ho pořád krotil ze 190 pak jsem to i na rovince zkusil ho podržet a ve 220 jsem ho pustil že už se mi tam motalo auto.....fakt jede daleko lépe a hlavně už od začátku,při přeřazení z jedničky na dvojku to ihned ochotně šlo za plynem...proti TDI 77kw o hodně větší rozdíl v akceleraci .........no ač možná trochu nerad musim přiznat že TDI 77kw na to nemá ani náhodou.

Když jsem vystoupil na Sázavě tak pak po 10min.dohadování se s nim že to nemůže být jen ta 1.8 mi otevřel kapotu a fakt tam na mě na kraji vykoukla cedulka 1.8Litre 74kw 100PS....doopravdy jsem čuměl jak puk.

Jediný blbej zvuk toho motoru je při startování,zaklepe to s celym autem,motor tak nějak zachrčí,zapíská ale to tak to jediné špatné na zvuk projevu toho motoru.......to oct.II je proti tomu traktor jak sviňa.

Abych tu Ford jen nechválil tak naopak musim zas říct že sednout si do Fucuse s Oct.II je zas mega plus pro Oct.II.,bez urážky ten interiér je děsnej....zpracování a hlavně tam drnčel,klepal snad každej plast co tam je,to by mě hrozně sralo,jízdní vlastnosti taky jasně vede Oct.II,přesnost řazení Fordu taky neni zrovna silnou stránkou nemluvě o řízení...v Oct.II je to proti Fucusu lahůdka....v tom Fucusu jsem si místama připadal jak bez serva...asi to má ještě klasickou hydrauliku..nevim....každopádně Oct.II jako takové je daleko daleko lepší auto.......jen ten motor si mi strašně líbil.

Každopádně ted vím že s fordovskym 1.8TDCI nemám nikdy závodit...dostal bych jednoznačně za vyučenou.

Tak dnes se mi ten vůl ze smíchem přiznal že ten jeho starej Ford Focus TDCI kterej jsem řídil a byl tak uněšen z motoru má chiplej ze 74kw/100Ps na 94kw/130Ps.....tak omluva k TDI-PD 77kw.....prej to nechal tenkrát chipnout protože to byla hrozná bída ten výkon.......on ted koupil novou Oct.II Combi TDI 77kw a řikal že ta akcelerace taky neni nic moc,ale aspon to má nějakej turbo efekt...ten Focus bez chipu prej byl horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, Focus, a vlastně vše od Mondea níž má interiér na hovno. S interiérem Mondea jsem spokojen. Ale zase mě překvapuje, že se ti líbil ten motor 1,8 ve Focusu, protože mi přišlo při testovačkách, že to moc nejede. Ale to zase srovnávám s Mondeem. 2.0TDCI je taktéž výrazně tišší než v OII. Je tišší než OI. Od 2000 ot už to ani nezní jako diesel. A když se jen trošku přimáčkne plyn, tak je cejtit jak to krásně tlačí do sedaček.

karlos3: Jsem si říkal, že to je divné, protože ta 1,8 fakt nic moc nejede, spíš mi to přišlo horší než O2 77, prakticky bez jakéhokoliv projevu. Tak už je jasno. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi našel jsem článek o snižování emisí v TDI v blízké budoucnosti přidáváním močoviny.Emise se asi vylepší ale do už tak složitého vozu přibude další technologický systém a tedy další asi významný zdroj potíží.Je dobře, že to budou nejdříve prodávar v USA-tamní tvrdé zimy prověří funkci systému v praxi protože jeden z problémů je zamrzání močovinového roztoku.Taky zmizel prostor na rezervu z toho usuzuji, že buď bude možnost jen nouzové opravy s komresorem jako už je to VW nabízeno-což ale nedokáže opravit větší poškození pneu nebo druhá alternativa jsou bezpečnostní pneu na kterých se dá jet omezenou rychlostí na vzdálenost cca 80 km.Toto nabízí mimo jiné značky i BMW, nevýhoda u těchto pneu je ale vysoká cena 17-25 t/ks.Zdá se, že během 4-5 let nás čekají dost chmurný časy, komplikovanost pohonných systémů bude značná a tedy potencionální zdroje poruch se ještě rozšíří.

post-9991-1201496271_thumb.jpg

post-9991-1201496283_thumb.jpg

post-9991-1201496292_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani raz mi v servise počas záruky chip nezistili.

a kolik věci jsi počas záruky na motoru měnil? to je přesně to o čem píšu, proč by se po tom pídili, když není žádnej problém?

co se týče toho, u koho to chipovat, tak muj názor na Cimbu je, že je sice dobrej, ale brutálně drahej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bavil jsem se osobně s člověkem z CIMBA panem Jandou.Je to člověk na svém místě a je vidět,že chipům rozumi.Podle jeho slov neni potřeba se toho bát.Každopádně je potřeba měnit olej bud jednou za rok nebo každých 15 tisic.Ptal jsem se i na spojku ze které jsem měl velky obavy a taky prej v pohodě.Dělá několik aut denně a z toho počtu aut jen dvě byli spáleny(myslim tim spojku)Hodně prej záleži na tom jak se k tomu člověk chová.Já osobně chip využívám jen na akceleraci při předjíždění a rozhodně nezávodim na semaforech.Je to prostě o lidéch.Mám ho půl roků a nemužu si to vynachválit.R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...