ppstudna Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 Ahoj všichni,prosím o radu.Většina z vás píše,že máte problém se škrtící klapkou,že máte nízké otáčky apd. Já mám opačný problém.Otáčky mi drží cca na 1500 a při těchto otáčkách ješte kolísají a nepadnou dolu.Klapku jsem vyčistil a vag ukazuje,že není dosažena spodní úroveň a proto se nedá klapka nastavit přes vag.Už si nevím rady a bojím se,že budu muset koupit novou.Mám 1,8t 110kw s tempomatem.PORADTE,PROSIM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 A co zakladne nastavenie plyn.lanka? ( myslim,ze el.ovladanie ma len RS 132kw a naftaky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ppstudna Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 nevím co tím přesně myslíš nastavením plyn.lanka to asi nebude.co jsem si všiml,tak netahá za klapku při volnoběhu nějak extrémě.vag ukázal,že klapka je o 3,5 stupňú pootevřená.ještě mě napadlo vyháknout lanko z klapky a pak nastartovat,ale nevím jestli to není blbost.jinak mě fakt nic nenapadá čím by to ještě mohlo být.jsem bezradný a bojím se abych nějak neuškodil motoru těma vysokýma otáčkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 2. Březen 2009 Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 To s tym vyhaknutim lanka a nastartovanim,je dobry tip-mozes to kludne skusit,urcite nic nepokazis.Aspon budes mat istotu s tym lankom. Bracho ma Passat 1.8T 110kw a tam je na klapku napojene aj tiahlo podtlakovej regulacie-ma to aj Octavia 1.8t 110kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ppstudna Vloženo 2. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2009 octavia nemá lanko na podtlak.klapka má jen plyn.lanko a dvě hadice.ty jsou o.k. Klapku jsem komplet vyčistil i ozubená kola a jehly.odpojil jsem baterku aby se resetovala řídící jednotka a zítra to zkusim namontovat.ale moc tomu nevěřím.asi se s tím málokdo setkal,že nikdo nenapíše radu.to vyháknutí lanka je to poslední co mě napadlo,jinak fakt nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ppstudna Vloženo 3. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2009 Tak jsem udělal menší ůpravu na škrtící klapce: přímo na půlměsíci na který se navléká plyn.lanko je na boku takový plíšek, který zajišťuje pružinu a ten jsem měl posunutý kousek od dorazu. S použitím mírného násilí a sikovek jsem ho vrátil k dorazu a tím jsem získal možnost ještě víc přizavřít klapku.Po opravdu důkladném vvyčištění klapky jsem jí pak vrátil do auta a připojil baterku.Pak jsem nastartoval a otáčky se držely stále cca na 1500.Nechal jsem motor běžet cca 15min a pak jsem jel projet auto a hodně jsem řadil.Tak po 20km ostré jízdy jsem zastavil a otáčky se snížily na 825.Takže si klapka udělala nové nastavení a normální otáčky už drží.Nevím,jestli to bylo štěstí,nebo náhoda,ale funguje to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.