-
Počet příspěvků
598 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení juro sdi
Nováček (1/14)
4
Popularita
-
Mám podobný problém. Dorábal som Climatronic do Octavie Sdi r.v99 a jednotka dochladzovania nezopína kompresor ani vetráky. Zistil som,že v RJ Climatronic mám v meraných hodnotách v kanáli 001 v poli č.1 hodnotu 5. To znamená ,že je problém s hodnotou otáčok motora. V poli č.2 je hodnota otáčok "vypnuté". Climatronic si teda myslí,že je motor vypnutý a nedá signál na spustenie kompresora. Največší problém mám ale v tom ,že mám namontované budíky Maxidot a pôvodný vodič pre signál otáčok (zeleno-hnedý pin.č11 T32a budíky) som z budíkov musel odpojit. Nové budíky si hodnotu otáčok berú s Can vedenia. Otáčky sa my v Climatroniku neukazujú ani po dopojení RJ klimy na pôvodný vodič pre otáčkomer. A v kanáli 010 pole č.4 mám hodnotu -99st. Má niekto nejaký tip???? ( po priamom napojení kompresoru a verákov na napetie +12V je Climatronik prakticky funkčný, klima chladí, ovládací panel je plne funkčný aj s režimom AUTO)........Vdaka za odpovede!!!
-
Ked to nechceš riešit Vagom,tak budeš platit za zbytočne menené súčiastky...
-
Tak dnes som odmeral tlaky. 1valec 1,4. 2valec 1,1!!!! 3valec 1,3. Takže problém bude asi v nízkom tlaku. Vskúšal som spravit readines podla DP a všetky položky OK. (viem,že to nemá súvis,ale aspon viem,že to neodnášajú lambdy a kat..) Kôli slabým ventilom som nechcel kupovat 6 ventil a pre manželku som splašil tento 12V. A vidím,že problém s kompresiou sa môže ukázat aj pri 12V....... Ak budem dávat dole hlavu,tak pri jednom asi vyriešim aj zámenu napínacej lišty za dlhší typ.... A rozvody som pozrel aspon cez VAG. V kanáli 012 sú hodnoty presne v strede tolerančného rozsahu...
-
Vdaka za tip. Ale neviem,ako môže EGR ovplyvnit len jeden valec...... Skúsim odmerat tlaky a prípadne zamením vstrekovače. Ten EGR som čistil spolu s klapkou,ale skúsim ho odpojit. Dám vediet,ako to dopadlo.
-
Zdravím! Problém sa týka Fábie 1.2HTP 12V. Dnes po asi 50km jazde sa rozblikala kontrolka emisí a motor fungoval len do 2000ot/min a mal trhavý chod. Po odstavení a ochladení už išiel normálne..... Napichol som to na VAG a v RJ motora bola len chyba 16686. Tak som pozrel do skupiny 015 a všimol som si ,že 2-valec vynecháva.( iba na volnobeh-pri lahkom zvýšení otáčok na cca 900ot sa vynechávanie zastaví). Skúšal som zamenit zapalovacie moduly,ale chyba zostala na 2-valci. Najviac ma zaskočilo to,že po opetovnom naštartovaní motor vydáva zvláštny zvuk pri zábere na 1 a 2 rýchlostnom stupni. Tak ma napadlo či nemohlo dôjst aj k preskočeniu rozvodov( auto je r.v 2004,takže ešte asi krátke lišty , motor AZQ)??????? Prejavujú sa skočené rozvody nejakou konkrétnou chybou v pameti RJ????? Sviečky a olej sú po pravidelnej výmene (sviečky NGK, olej 5W-40 norma 502 00). Vdaka za prípadné rady!!
-
Tie budíky 810F rozbeháš,ale potrebuješ nové čipy do klúčov. Budíky 810F majú immo 3.g. Tvoje auto má pôvodné klúče s čipmy pre immo2. Pre plnohodnotnú funkciu nových budíkov by bolo dobré prerobit aj komfort na 3.g. Ale spravit sa to dá.....
-
Aj brzda 288mm má držiak medzi tehlicou a brzdičom ,ale je uspôsobený na kotúč 288mm. RS brzdiče sú s hliníkovej zliatiny( asi dural) a brzdič FN-3 288mm je liatinový... Ale sú fyzicky zámenné.... Zároven sa musia použit aj štíty brzdy pre 312 kotúč...
-
Vlez do kufra vnútrajškom a odklikni ten čierny plast na 5 dv. Potom manuálne otvor-mechanizmus je pod bielym plastom.
-
Skontroluj aj zapojenie trvalého a spínaného napájania.
-
Idem to toho určite. Ked sa my podarilo spravit komplet 3.g s maxidotom( auto je r.v 99-holota pôvodne bez komfortu ,len centrál bez DO),tak to navi už nejako zbúcham. Podstatné kvantum info čerpám z tohoto fóra ,takže dakujem za postrehy!!!
-
-
Viem,že Ti nepomôžem,ale pri prípadnej prestavbe na facelift sa nemusia menit blatníky ani kapota. Sú to identické diely pre predface a face. Na kapote sa vymení len maska. Ja by som to auto na Vašom mieste určite opravil. Za tie roky je v obehu dost používaných dielov za rozumné ceny. Ja som prerobil predok na face a vôbec to nebolo finančne náročné.
-
Á-už som to našiel v DP. Konektor T26. Piny č.5 a č.18 idú na ABS a pinč.17 spiatočka. Čo zabezpečuje pripojenie spiatočky??? Je to len signál pre navi???
-
Možno by pomohlo premerat úbytok napetia na prívode na štartér a hmotou motora. T.j jeden hrot meráku na silový kábel na štartéri a druhý kontakt na blok motora/prevodovky. Zároven premerat napetie priamo na svorkách akumulátora. Obidve merania samozrejme pri štartovaní. Porovnaním hodnôt napetia zistíš či je problém v kabeláži. Pre presnejšie meranie odpoj kábel s cievky ,aby motor nechytil a dal sa točit aspon 5sek.