Přejít na obsah

Formule 1


metjus

Doporučené příspěvky

Žádost o zápis do šampionátu 2010 podá také "L O L A"

Jan Pastorek - 15.05.2009 - FORMULE1 - novinky

Britský závodní konstruktér "lola" oficiálně potvrdil, že bude kandidovat na jedno z volných míst na startovním roštu šampionátu formule 1 2010. Stejně jako všichni ostatní zájemci chce soutěžit pod rozpočtovým stropem, který schválila FIA.

"Původní strop 30 miliónů liber, který obsahoval motory, vyvolal první zájem "loly". Rozhodnutí světové rady číslo změnit na 40 miliónů liber a vyřadit z něj motory, marketing, náklady na reprezentaci a platy jezdců vedlo "lolu" k přehodnocení této příležitosti a vše vyvrcholilo potvrzením, že bude pokračovat ve svém projektu formule 1," uvedla "lola" ve svém prohlášení.

"lola" se tak zařadila po bok USF1 a Litespeedu, kteří rovněž předloží žádost o zápis do šampionátu 2010 se záměrem podřídit se rozpočtovému stropu. Ten však ve své verzi s dvojími technickými pravidly velmi vadí současným stájím, které hrozí odchodem.

Pokud žádný ze současných týmů formuli 1 neopustí, zůstanou ve startovním poli tři volná místa. Potvrzených kandidátů je tedy již stejný počet, přičemž dalšími zájemci můžou být například Prodrive Davida Richardse nebo iSport.

Zdroj : F1sports.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyz tak ctu vsechny ty novinky, je spousta teamu, ktere by do F1 pri rozpoctovych stropech sli. Na jednu stranu se mi stropy nelibi, na druhou stranu to chapu, jak ma team co ma 50M rocne konkurovat staji, ktera ma 10x tolik. V teto zmene podle me vidi mensi staje sanci byt rovnocene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NÁVRH ROZPOČTOVÉHO STROPU V F1

Pokud tým PŘISTOUPÍ na strop ve výši 40 miliónů liber, získá...

Polohovatelné přední i zadní křídlo s neomezenou možností nastavení * Výkonnější systém rekuperace kinetické energie (KERS) * Neomezené otáčky motoru * Zvažuje se pohon všech čtyř kol * Neomezené mimosezónní testování * Testy ve větrném tunelu bez omezení

Pokud tým NEPŘISTOUPÍ na strop ve výši 40 miliónů liber, je omezen...

Polohovatelné přední křídlo s možností dvou změn nastavení na jedno kolo * Výkon systému KERS omezen na 60kW * Otáčky motoru max. 18 tisíc za minutu * Pouze pohon zadních kol * Testování max. do 15 tisíc kilometrů * Rychlost větru ve větrném tunelu max. 50 m/s a 60 % stupnice

Pod rozpočtový strop nespadá: marketing a výdaje na ubytování, platy jezdců a testovacích pilotů, pokuty udělené FIA, výdaje na motor, výdaje nemající vliv na působení v MS, dividendy ze zisků za účast v MS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvalda .

1. J.Button

2. K.Räikkönen

3. R.Barrichello

4. S.Vettel

5. F.Massa

6. N.Rosberg

7. H.Kovalainen

8. M.Webber

9. F.Alonso

10. K.Nakadžima

11. S.Buemi

12. N.Piquet

13. G.Fisichella

14. S.Bourdais

15. A.Sutil

16. L.Hamilton

17. N.Heidfeld

18. R.Kubica

19. J.Trulli

20. T.Glock

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hamikovi menili prevodovku a bude startovat z posledniho mista .

hmotnosti

1 Jenson Button ... Brawn-Mercedes ... 647,5

2 Kimi Räikkönen ... Ferrari ... 644,0

3 Rubens Barrichello ... Brawn-Mercedes ... 648,0

4 Sebastian Vettel ... Red Bull-Renault 631,0

5 Felipe Massa ... Ferrari ... 643,5

6 Nico Rosberg ... Williams-Toyota ... 642,0

7 Heikki Kovalainen ... McLaren-Mercedes ... 644,0

8 Mark Webber ... Red Bull-Renault ... 646,5

9 Fernando Alonso ... Renault ... 654,0

10 Kazuki Nakajima ... Williams-Toyota ... 668,0

11 Sébastien Buemi ... Toro Rosso-Ferrari ... 670,0

12 Nelson Piquet ... Renault ... 673,1

13 Giancarlo Fisichella ... Force India-Mercedes ... 693,0

14 Sébastien Bourdais ... Toro Rosso-Ferrari ... 699,5

15 Adrian Sutil ... Force India-Mercedes ... 670,0

16 Lewis Hamilton ... McLaren-Mercedes ... 645,5

17 Nick Heidfeld ... BMW Sauber ... 680,0

18 Robert Kubica ... BMW Sauber ... 696,0

19 Jarno Trulli ... Toyota ... 688,0

20 Timo Glock ... Toyota ... 700,8

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

no vzhledem k tomu ze je jeste pulka sezony pred nama, tak bych rekl ze to byl na dlouho samostatnej vystrel, nerikam ze to tak nedopadne, byl bych rad kdyby jo. Ale sezona je v plnem proudu, kdo ma jeste dostl lidi na to zarizovat novej serial?

Jinak prvnich 10 voneho patecniho treninku je zde:

1 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:19.400 20

2 14 Mark Webber RBR-Renault 1:19.682 0.282 19

3 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:20.227 0.827 20

4 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:20.242 0.842 29

5 7 Fernando Alonso Renault 1:20.458 1.058 26

6 3 Felipe Massa Ferrari 1:20.471 1.071 23

7 9 Jarno Trulli Toyota 1:20.585 1.185 32

8 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:20.650 1.250 26

9 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:20.815 1.415 32

10 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 1:20.838 1.438 25

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...