Květen 15, 200916 r Žádost o zápis do šampionátu 2010 podá také "L O L A" Jan Pastorek - 15.05.2009 - FORMULE1 - novinky Britský závodní konstruktér "lola" oficiálně potvrdil, že bude kandidovat na jedno z volných míst na startovním roštu šampionátu formule 1 2010. Stejně jako všichni ostatní zájemci chce soutěžit pod rozpočtovým stropem, který schválila FIA. "Původní strop 30 miliónů liber, který obsahoval motory, vyvolal první zájem "loly". Rozhodnutí světové rady číslo změnit na 40 miliónů liber a vyřadit z něj motory, marketing, náklady na reprezentaci a platy jezdců vedlo "lolu" k přehodnocení této příležitosti a vše vyvrcholilo potvrzením, že bude pokračovat ve svém projektu formule 1," uvedla "lola" ve svém prohlášení. "lola" se tak zařadila po bok USF1 a Litespeedu, kteří rovněž předloží žádost o zápis do šampionátu 2010 se záměrem podřídit se rozpočtovému stropu. Ten však ve své verzi s dvojími technickými pravidly velmi vadí současným stájím, které hrozí odchodem. Pokud žádný ze současných týmů formuli 1 neopustí, zůstanou ve startovním poli tři volná místa. Potvrzených kandidátů je tedy již stejný počet, přičemž dalšími zájemci můžou být například Prodrive Davida Richardse nebo iSport. Zdroj : F1sports.cz
Květen 15, 200916 r Kdyz tak ctu vsechny ty novinky, je spousta teamu, ktere by do F1 pri rozpoctovych stropech sli. Na jednu stranu se mi stropy nelibi, na druhou stranu to chapu, jak ma team co ma 50M rocne konkurovat staji, ktera ma 10x tolik. V teto zmene podle me vidi mensi staje sanci byt rovnocene.
Květen 15, 200916 r NÁVRH ROZPOČTOVÉHO STROPU V F1 Pokud tým PŘISTOUPÍ na strop ve výši 40 miliónů liber, získá... Polohovatelné přední i zadní křídlo s neomezenou možností nastavení * Výkonnější systém rekuperace kinetické energie (KERS) * Neomezené otáčky motoru * Zvažuje se pohon všech čtyř kol * Neomezené mimosezónní testování * Testy ve větrném tunelu bez omezení Pokud tým NEPŘISTOUPÍ na strop ve výši 40 miliónů liber, je omezen... Polohovatelné přední křídlo s možností dvou změn nastavení na jedno kolo * Výkon systému KERS omezen na 60kW * Otáčky motoru max. 18 tisíc za minutu * Pouze pohon zadních kol * Testování max. do 15 tisíc kilometrů * Rychlost větru ve větrném tunelu max. 50 m/s a 60 % stupnice Pod rozpočtový strop nespadá: marketing a výdaje na ubytování, platy jezdců a testovacích pilotů, pokuty udělené FIA, výdaje na motor, výdaje nemající vliv na působení v MS, dividendy ze zisků za účast v MS.
Květen 19, 200916 r http://moto.sport.cz/moto/formule/formule1...ude-soudit.html Fakt by se meli dedci uz zastrelit navzajem a dat uz pokoj
Květen 23, 200916 r Kvalda . 1. J.Button 2. K.Räikkönen 3. R.Barrichello 4. S.Vettel 5. F.Massa 6. N.Rosberg 7. H.Kovalainen 8. M.Webber 9. F.Alonso 10. K.Nakadžima 11. S.Buemi 12. N.Piquet 13. G.Fisichella 14. S.Bourdais 15. A.Sutil 16. L.Hamilton 17. N.Heidfeld 18. R.Kubica 19. J.Trulli 20. T.Glock
Květen 23, 200916 r Hamikovi menili prevodovku a bude startovat z posledniho mista . hmotnosti 1 Jenson Button ... Brawn-Mercedes ... 647,5 2 Kimi Räikkönen ... Ferrari ... 644,0 3 Rubens Barrichello ... Brawn-Mercedes ... 648,0 4 Sebastian Vettel ... Red Bull-Renault 631,0 5 Felipe Massa ... Ferrari ... 643,5 6 Nico Rosberg ... Williams-Toyota ... 642,0 7 Heikki Kovalainen ... McLaren-Mercedes ... 644,0 8 Mark Webber ... Red Bull-Renault ... 646,5 9 Fernando Alonso ... Renault ... 654,0 10 Kazuki Nakajima ... Williams-Toyota ... 668,0 11 Sébastien Buemi ... Toro Rosso-Ferrari ... 670,0 12 Nelson Piquet ... Renault ... 673,1 13 Giancarlo Fisichella ... Force India-Mercedes ... 693,0 14 Sébastien Bourdais ... Toro Rosso-Ferrari ... 699,5 15 Adrian Sutil ... Force India-Mercedes ... 670,0 16 Lewis Hamilton ... McLaren-Mercedes ... 645,5 17 Nick Heidfeld ... BMW Sauber ... 680,0 18 Robert Kubica ... BMW Sauber ... 696,0 19 Jarno Trulli ... Toyota ... 688,0 20 Timo Glock ... Toyota ... 700,8
Květen 25, 200916 r Tak to jsem rád, že sem neplýtval časem a nedíval se, i komentář závodu na f1sports vyzněl že dost nuda... Na druhou stranu večerní 500 Indy docela gut Upraveno Květen 25, 200916 r od P2M
Květen 27, 200916 r Jako uz nekolikrat - vysledek super - zavod NUDA ! Bohužel pravda pravdoucí ty jelimane Jabloneckej
Květen 29, 200916 r tak pro pristi sezonu, je zatim aspon neco jasneho :-) http://sport.idnes.cz/prihlaska-na-posledn...030_formule_mah
Květen 30, 200916 r Docela zklamání, říkal jsem si, že tohle by už Mosleymu a Eccelstonovi nemuselo projít a šli by od válu.
Květen 30, 200916 r Docela zklamání, říkal jsem si, že tohle by už Mosleymu a Eccelstonovi nemuselo projít a šli by od válu. to se uvidi zase na dalsi sezonu
Červen 7, 200916 r mne sa to páčilo a nejako mi už ani nevadí, že Ferrari nie je prvé...zvykol som si ...gratulujem Buttonovi...Ross Brawn je borec na správnom mieste :palec2:
Červen 8, 200916 r no nevím,jde tomu co je nyní k vidění říkat závody??? Zlatý MOTO GP včetně 125 a 250 :palec2: :palec2:
Červen 19, 200916 r tak a je dokonano: V prohlášení FOTA se uvádí, že stáje Ferrari, McLaren, Renault, Toyota, BMW Sauber, Brawn GP, Red Bull a Toro Rosso už začaly s přípravou vlastního seriálu závodů. formule1.auto.cz Upraveno Červen 19, 200916 r od buml
Červen 19, 200916 r no vzhledem k tomu ze je jeste pulka sezony pred nama, tak bych rekl ze to byl na dlouho samostatnej vystrel, nerikam ze to tak nedopadne, byl bych rad kdyby jo. Ale sezona je v plnem proudu, kdo ma jeste dostl lidi na to zarizovat novej serial? Jinak prvnich 10 voneho patecniho treninku je zde: 1 15 Sebastian Vettel RBR-Renault 1:19.400 20 2 14 Mark Webber RBR-Renault 1:19.682 0.282 19 3 22 Jenson Button Brawn-Mercedes 1:20.227 0.827 20 4 23 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 1:20.242 0.842 29 5 7 Fernando Alonso Renault 1:20.458 1.058 26 6 3 Felipe Massa Ferrari 1:20.471 1.071 23 7 9 Jarno Trulli Toyota 1:20.585 1.185 32 8 1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:20.650 1.250 26 9 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:20.815 1.415 32 10 21 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 1:20.838 1.438 25
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.