Publikováno Březen 14, 200916 r chci se zeptat jak je na tom motor 1,9tdi 96kw pd v octavii I 2004, jake jsou jeho slabe stranky, co je na nem dobreho, cim muze sklamat, co se na nem nejvic sere, jak je na nej narocne sehnat pouzite dily, je stejnej s motorem ze superba, jsou zamenitelne dily z 66kw, 77kw a 81kw? jak je na tom po servisove strance, po kolika se maj delat rozvody, jak je tezke na nem neco delat? krade se kvuli tomu motoru casto cele auto? zkratka se chci o tom motoru neco dozvedet, jsou to sice blbe otazky ale rekl bych ze ke koupi draheho auta dost dulezite. diky za poznatky
Březen 14, 200916 r 96tka ma lepsi v nitrnosti,chladic oleje, vedeni vzduchu, sani jak ostatni TDi od Skody pak samo lepsi trysky a turbo, jinak vychazi z 1,9TDi servis je podobny, PD oproti rotackam 66/81 vic zere, ale oproti SB ma OI 6gang prevodovku coz je vyhoda.. poruchy klasika jako ostatni TDi Vaha vzduchu, pripadne turbo-loptky zatuhle, pop. ventil n75... asi tezko nekdo pozna ze mas zrovna 96Kw a bude ho krast (pokud je bez oznaceni motorizace, leda podle plaketky na saltpace).. celkove je to urcite lepsi motor jak kontroverzni 2,0TDi... Upraveno Březen 14, 200916 r od JasteR
Březen 15, 200916 r Autor diky, a co se tyce cen nahradnich dilu jako treba vstriky, turbo atd, je to drazsi a tezsi na schaneni nez 66 a 81kw? jo hlavici razeni bych hned zacal schanet z 5kvaltu, tech 6kvaltu je na ty radicce moc napadne. co se tyce prevodovky, uz se nekomu stalo ze by se prevodovka pokurvila tak ze by se musela menit? hadam ze tech RWD prevodovek bude malo tak aby to nebyl slabej atrikl. pokud by to bylo zamenitelne ze superba hodne by mi to napovedelo na vsechny moje dotazy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.