Radas1 Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Moc by me zajimalo jaky je rozdil v zapojeni kladneho polu zesaku primo na kontakt baterie a kontakt nad relatkama pod palubkou?bod palubkou je taky napeti 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Otazka napetia nie je tak dolezita,ako otazka prudoveho zatazenia konkretneho bodu. Auto zosilovace pracuju s napetim 12V a preto na dosiahnutie vykonu potrebuju relativne vyssiu hodnotu prudu. Pokial pripojis zosik priamo na baterku ,zaroven odstranis neziaduce prechodove odpory na roznych spojoch vo vedeni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barborik.m Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Otazka napetia nie je tak dolezita,ako otazka prudoveho zatazenia konkretneho bodu. Auto zosilovace pracuju s napetim 12V a preto na dosiahnutie vykonu potrebuju relativne vyssiu hodnotu prudu. Pokial pripojis zosik priamo na baterku ,zaroven odstranis neziaduce prechodove odpory na roznych spojoch vo vedeni. kdyz lehnes na zada pod volant tak smerem k radiu je gumovy spunt, kterym se dostanes do"motoroveho prostoru. Nejjednoduzsi cesta, nebo potom shodit plasty kolem okna a prostorem kolem steracu se tan taky dostanes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 11. Duben 2009 Sdílet Vloženo 11. Duben 2009 Preco to citujes na mna? ja to viem. Pytal sa Radas 1. Ale nevadi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.