Jump to content

Radas1

Uživatel
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

4 Neutral

1 Follower

About Radas1

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 08/18/1978

Contact Methods

  • ICQ
    457341319

Recent Profile Visitors

1,026 profile views
  1. V případě, že je to opravdu užitečná věc a pomůže všem TDičkářum s DPF zde na foru, tak vloz do sekce návody pro ostatní uživatele. Jistě se bude hodit.
  2. MQB platforma, je zatím pouze u Škody SCALA. Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk
  3. Ano, již jsem testoval.Je nutné mit necracnutou verzi.
  4. Doporučuji servis. Kolega měl obdobný problém, kdy měl na čerpadle opotřebovaný unašeč 03G115281E
  5. Ahoj, Pokud o sobě píšeš, že jsi technicky zdatný a nebude s tím problém, tak to raději dej do toho servisu. Je třeba hledat. https://www.tipcars.com/magazin/nase-tema/skoda-octavia-ii-kontrola-a-vymena-podvozkovych-casti-10-dil.html
  6. Záporná hotdnota je po dokončené regeneraci, zaznamenána z ECU. Dnes jsem prověřoval u sebe viz screen Plánovaná regenerace Náběh regenerace Průběh regenerace Ukončení regenerace Záznam hodnoty Soot mass measured, klesá i po dokončení regenerace. Chápal bych to jako výpočet do záporné hodnoty od aktuálního stavu Soot mass calculadet Tato hodnota se mění v době vypalování DPF a je v pořádku i v záporných hodnotách Soot mass measured Oil Ash se pouze navyšuje do doby death DPF
  7. Ani u mne nefunguje na dva telefony a ani nefungují dvě rozdílné aplikace současně, které přijímají data z BT OBDII ELM327. Možná bude do budoucna vyřešeno. Hodilo by se to při testování(porovnání)
  8. Radas1

    Ruční brzda

    Pokud se cítíš na řešení problému tak nejlepší cesta je začít od rozebrání bubnů, prohlédnout mechanismus samotných brzd(tzn přes kluznost napínacích částí, kontrola funkčnosti samostavu, stav obložení a stav samotného bubnu(jeho tolerance přípustné hloubky)) Poté je dobré otestovat lanovody(tzn bez zadrhnutí, nejlépe nahradit novými z důvodu vyloučení chyby) Následně vše prověřené bez závad složit a provést nastavení.
  9. Radas1

    Ruční brzda

    Jak píšou kolegové, nejlépe servis nebo zkušeného známého mechoše, který ví co dělá. Vahadlo je přepnuté(nrovnoměrné) z důvodu závady(přepětí). Pravděpodobně bude chyba v mechanizmu zadní brzdy nebo vedení lanovodu, popřípadě může být i vadné prase(brzdový váleček)
  10. Nová verze 1.52.9/200529 Přidány nové profily připojení, aktualizováno několik existujících profilů. Opravy chyb a interní vylepšení V položkách všechny senzory přibylo mnoho novinek. Pro motor, který zapisuje hodnotu DPF: oil ash residue v gramech, přibila položka DPF: oil ash volume v litrech. Při další regeneraci porovnám tyto hodnoty se stávající ověřenou aplikací VAG DPF. Kdo bude rychlejší může testovat. Hodnota zanešení olejovým popílkem odpovídá hodnotě reálné i při kontrole přes VAG DPF Limitní životnost DPF je v této aplikaci zobrazena také, ale v gramech.Lze tedy předpokládat kdy je čas se zamyslet nad výměnou DPF. Dle zanešení a počtu regeneraci(jejich dodržování do konečné fáze vypáleni DPF) lze vypočítat i pravděpodobné dovršení této max.hodnoty za předpokladu, že se vůz používá stejně a je dodržována i včasná výměna motorového oleje.
  11. Bez použití nástrojů může být i částečně zajímavé. Na plasty používám od Dedry (car interior) Příjemná vůně, učinek čičtění s oživením a výdrží.Nyní budu testovat od SONAXU. Na kůži používám SONAX.Na kožené sedačky a výplně dveří z kůže je pro mě dostačující(oživý, provoní a vydrží) Na látku jsem zatím nic nepoužil, zde si myslím, že je ideální hloubkové čištění, které si doma nedovedu představit(nemám nato náčiní)
  12. dnes aktualizováno na verzi 1.51.5 1)Nové profily připojení pro moderní Honda s ATR/CVT a Honda Hybrits,Hyundai Tuscon TL FL 2)Aktualizovaný profil připojení pro VAG TSI/TFSI se spoustou nových hodnot 3)Změny v přidávání nové obrazovky na řídící panel 4)Interní opravy a optimalizace.
  13. Zde je srovnání hodnot DPF vs. Car Scanner. Hodnota, která je prioritní je udávána v gramech(oil Ash) Pokud je uložena hodnota do ECU v litrech tak nebude zobrazena. Možná se tento problém do budoucna vyřeší.
  14. Výborná zpráva. Také hodím testovací mód a prověřím hodnotu zapopelení s aplikaci DPF
  15. Spojka je původní? Tento problém lze poznat při studeném motoru a následném přidání plynu na volnoběh do cca 2000 ot. V případě, že motor vykazuje známky vibrace je s největší pravděpodobností spojka na výměnu.
×
×
  • Create New...