Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

pri jizde mi trochu luplo u motoru a od te doby byly vibrace volantu a hlucnejsi motor (pocitove zevnitr auta); vysvetleni ze servisu:

"vibrace přenášející se na karoserii- sdělujeme, že se jedná o závadu vytržený šroub držáku motoru na pravé straně z bloku motoru /tudíž zničený a dále nefunkční závit v bloku motoru/ a následné vylomení samotného držáku motoru."

jake jsou moznosti toto resit? podle servisu je to na vymenu celeho motoru a to se mi nezda. Motor ma pritom najeto 45tisic a krome toho uchyceni mu nic neni, takze kdyz pominu naklady je to i z tohoto hlediska pro me nepochopitelne. pokud to pomuze zkusim dodat fotky do patku. Predem diky vsem za rady. Jinak je to auto z bazaru, kupovano v listopadu 2008 - bazar pochopitelne tvrdi, ze na toto se zaruka nevztahuje, mate pripadne nekdo zkusenosti jak je to v tomto pripade s reklamaci?

Vloženo

Tak v takovem pripade by to mela sama Skodovka vyreklamovat a nemel bys nic platit. Prece je jasne ze pokud to nebylo bourane, tak ze jako majitel asi tezko za to budes moct a je jedno jak agresivne jezdis, melo by to vydrzet a pokud ne, tak chyba materialu resp. skodovky

Vloženo (editace)
Tak v takovem pripade by to mela sama Skodovka vyreklamovat a nemel bys nic platit. Prece je jasne ze pokud to nebylo bourane, tak ze jako majitel asi tezko za to budes moct a je jedno jak agresivne jezdis, melo by to vydrzet a pokud ne, tak chyba materialu resp. skodovky

Bohuzel auto je z roku 2006 a zaruka je (pry) pouze dva roky... :-( Nebo muzu toto brat jako vadu materialu, ktera by se nemela stat ani po trech letech a uplatnovat nejakou zaruku na vadu materialu? Mas tip jak skodovku kontaktovat? Servis ktery to ted resi je autorizovany skodovacky, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze z toho chteji hlavne vytriskat penize. Zapomel sem zminit, ze je starsi, ten nakup 11/2008 jses psal, protoze bych mel mit pul roku zaruku u bazaru na skryte vady.

Editováno: , autor: Tomas Pergler
  • o 4 týdny později...
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

A jak to dopadlo? Měl jsem stejný problém na GIV 1,9TDI AHF, vylomený jeden držák motoru z bloku. Tj. šroub zavěšení motoru není na co našroubovat... Kolega na Audi A3 1,9TDI AHF úplně stejný problém. Řešení v mém přépadě motor ven z auta a výroba nového držáku z novým závitem pro šroub. nový držák je našroubovaný dvěma šrouby z boku k bloku motoru. U kolegy z audi to bylo řešeno navařením nového úchytu na ulomný, je to litina takže se to blbě svařuje....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...