Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

jinak ahoj Libore :):D

ahoj :) aspoň někdo se mě zastane :D

já vždy :D

to je dobře ;)

jste se nějak rozjeli a už jsme v zlatych 90´

jozzi ty běž do kouta klečet na hrách :D

kde že sme? :D

strejdo kušuj :D ... jsme v roce 1990 :D

To ještě nikdo netušil, že jednou budeme v (_!_) a je to tady.

Dobře jsme se už měli, teď už bude jenom hůř.

No mě je zatím docela fajn :D

žralok ma svatou pravdu , ja sice byl v te době ve školce ale mam blbej dojem že to byly nejlepši roky meho života :D

No v tomhle roce se toho v Bolce moc radikálního nedělo. Sice se uvažovalo o výrobě fáčka ve verzi sedan, kupé a kabriolet, jenže tyhle variace se nedostaly do běžné produkce a třeba kabriolet se dělal doslova na koleně v kusové produkci v Metalexu.

Jediný co se do série dostalo a co se opravdu povedlo, byl kombík nazvaný Forman - na to, že celá úprava vlastně spočívala jen v přivaření kusu plechu na podlahu, v delších blatnících a střeše a ve vlepení dalších dvou malých oken (PRVNÍ VLEPOVANÝ SKLA VE ŠKODOVKÁCH!!!) do zadní části, přičemž pátý dveře = víko kufru zůstaly stejný s hatchbackem to byl velice úspěšněj a povedenej typ. Dokonce prodloužení kastle díky lepší aerodynamice než měl hatchback nemělo vliv na výkonový charakteristiky auta, delší = pomalejší byla jen akcelerace naloženýho auta.

Spolu s Formanem se pak dostala do výroby i čistě užitková verze Pick-Up, ze který se pak na formana zpětně přeneslo silnější pružení a tlumení vzadu (úplně první = předsériový formany měly péra a tlumiče shodný s krátkým favoritem).

Oba typy, kombík i pick-up, pak byly po hooodně dlouhý době první hromadně vyráběný čistě užitkový verze ze Škodovky - poslední podobnej užitkovej typ do tý doby to bývala Octavia 1200 Super STW z poloviny 60. let...

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

No mě je zatím docela fajn :D

to přijde neboj :D

Ekkare kam ty na to hodiš ? normalne kronika ;)

No počítám s tím :D

Ekkare kam ty na to hodiš ? normalne kronika ;)

Hledej, najdeš to taky. U mne je to umocněný tím, že si tu dobu ještě dost dobře pamatuju, takže není problém dohledat k neúplným náznakům detaily. Navíc se dá říct, že se všema škodovkama počínaje Spartakem jsem se někdy v životě vozil a drtivou většinu jsem měl i možnost minimálně si zkusit řídit.

Ondrero, Čerti - fakt je, že líp už bylo...

no jo ,ja si to pamatovat nemužu :( ja když se narodil tak moje prvni auto už vesele dva roky brazdilo slnice :D ale musim řict že pokud to vezmu historicky tak snad nejstarši škodovka kterou jsem řidil byla felicie kabrio , pak mb, kilčo , šade , rapid , fanouš, felinka , fabule okta druha fabule a z novych mi chybi jen yetik :D

Já řídil nejstarší auto...Favorit z 93 :D

U mne to byla oktávka z bůhvíkolikátýho roku, ale už s elektromagnetickým vysouváním pastorku startéru, i když pořád ještě s řazením pod volantem. Hihihi, díky tomu, že mám i řidičák na C jsem byl v rodině jedinej, kdo s ní dokázal odjet - měla úplně v prdeli všecky synchrony a musela se celá špajzka řadit na 2 sešlápnutí "odshora dolů", což ani fotřík nezvládal bez řehtání zubů...

Tak to alespoň musela být zábava a taky umění.Dneska auto řídí kdejaká pipka :D

To mi připomíná řazení ve V3S. :)

a přesně todle jsem chtel napsat :D

To znám jen z obrázků :D

Asi 2x v životě jsem viděl hovnocuc :D

Jenom 2x?

No možná víckrát :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.